Gå til innhold

Mascara

Anbefalte innlegg

Gjest Brud i august
Skrevet

Fikk anbefalt av min frisør å kjøpe en tårefast mascara. Var innom et parfymeri og kjøpte en der (Kanebo 38), men jeg er ikke fornøyd med den. Den drysser uansett hvor lite jeg har på....

Noen som kan anbefale et annet merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo drysser ja. Helena R. og Elisabeth Arden har gode mascara.

Gjest Gjesta
Skrevet

De beste vannfaste mascaraene jeg har prøvd, er fra Shiseido (Distinguish) og Lancome (Flex WP og Amplicils i vannfast utgave).

Skrevet

Tv2 hjelper deg testet vannfast mascara. IsaDora vant testen.

Skrevet

Helena R`s vannfaste synes jeg var skikkelig elendig...

Dårlig resultat, og drysser...

Gjest LilleFaen
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Yves St. Laurent´s jeg...

Gjest Carina81 i.i
Skrevet

Jeg ble anbefalt å bruke Fix`mascara fra Clarins, og er kjempefornøyd med den! Da bruker du en vanlig ikke-vannfast mascara, og tar på denne over. Forsegler mascaraen så den blir vannfast. Renner ikke i det hele tatt!

http://uk.clarins.com/main.cfm?prodID=297

Gjest Brud2005
Skrevet
Tv2 hjelper deg testet vannfast mascara. IsaDora vant testen.

Jeg har den liggende nå, men har ikke prøvd den enda. Regner ikke med å få så mange tårevåte dager frem mot bryllupet, så er det noen som kan gi en tilbakemelding om denne er noe god?

Skrevet
Jeg har den liggende nå' date=' men har ikke prøvd den enda. Regner ikke med å få så mange tårevåte dager frem mot bryllupet, så er det noen som kan gi en tilbakemelding om denne er noe god?[/quote']

Kan du ikke bare skrelle løk, da? :ler:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

til dere som ikke griner annbefaler jeg DIOR maximeyes!

knallbra!

jeg har testet de fleste mascaraer over en periode.

:)

Skrevet

Kan du ikke bare skrelle løk, da? :ler:

Jeg kjøpte meg IsaDora vannfast, har prøvd den i to dager og er skikkelig misfornøyd. Tilføyer ingen fylde til vippene, og jeg blir sort under øynene. Har nettopp brukt opp en vannfast fra Nivea, Max Volume eller noe sånt, den skal jeg kjøpe igjen -strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...