AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Er 10-11 dpo ca. Jeg får plutselige brekninger/kvalme, spesielt morgen og kveld. Aldri opplevd før... I tillegg kjenner jeg at det liksom river litt nede i magen på høyre side. Det tar pusten fra meg. Er ikke det litt tidlig å kjenne symptomer, eller kan man innbille seg kvalme!? I månedene som prøver har jeg ikke kjent det før. Har tatt det med ro, stressa ned og ikke tenkt mye på det før nå når jeg kjente kvalmen begynte, for to-tre dager siden. I går måtte jeg løpe til toalettet, men ingenting kom ut. Skal ikke håpe for høyt her. Hvis du har vært gravid, hvor tidlig kjente du symptomer? Kan kvalme komme så tidlig? Skal teste på fredag, så får se om det har skjedd noe eller ei. Og håper jeg ikke får omgangssyke, haha.... Anonymkode: fb521...9c9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Jeg har ikke fått symptomer så tidlig, de har dukket opp i slutten av uke 4 (mener på rundt 4+5). Kanskje du venter tvillinger 😉 Anonymkode: 23ba4...aa4
snurk Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Mitt første symptom var uteblitt mens, og deretter veldig ømme bryster. Kvalmen kom først i uke 6 🤢
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Jeg hadde flere symptomer få dager etter unnfangelsen, så det går fint an. Det er veldig individuelt. Anonymkode: 4ae10...374
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Jeg har begynt å tenke at jeg føler meg kvalm og uggen, men kanskje det er innbilning, i uke 5 i mine svangerskap. Fra uke 6 har det vært voldsom kvalme med mye oppkast. Du kan vel i teorien ha en del HCG i kroppen 10-11 dpo, så det er ikke sikkert det er umulig. Men veldig tidlig. Hvis det startet for 2-3 dager siden, begynner det å bli på grensen for hva som kan være mulig. Kanskje kan det også være noe du har spist eller omgangssyke (sistnevnte går her, og mannen min har hatt det omtrent som du beskriver siden i går). Anonymkode: b307b...952
Kassiopeia8 Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 Jeg testet positivt 9 DPO og kjente murringer i magen fra 10 DPO av. Fikk også ømme pupper så tidlig, noe jeg aldri har hatt før.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Jeg har testet før IKM med mine to fordi jeg har hatt symptomer som har gitt meg en mistanke om graviditet. Med førstemann var det at jeg var så innmari oppblåst og med andre var jeg uggen. Ble aldri kvalm. Testet vel positivt rundt 10 dpo med begge. Så det er jo mulig, du får oppdatere oss når du har tatt en test Anonymkode: 9a672...936 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 10-11 dpo ca. Jeg får plutselige brekninger/kvalme, spesielt morgen og kveld. Aldri opplevd før... I tillegg kjenner jeg at det liksom river litt nede i magen på høyre side. Det tar pusten fra meg. Er ikke det litt tidlig å kjenne symptomer, eller kan man innbille seg kvalme!? I månedene som prøver har jeg ikke kjent det før. Har tatt det med ro, stressa ned og ikke tenkt mye på det før nå når jeg kjente kvalmen begynte, for to-tre dager siden. I går måtte jeg løpe til toalettet, men ingenting kom ut. Skal ikke håpe for høyt her. Hvis du har vært gravid, hvor tidlig kjente du symptomer? Kan kvalme komme så tidlig? Skal teste på fredag, så får se om det har skjedd noe eller ei. Og håper jeg ikke får omgangssyke, haha.... Anonymkode: fb521...9c9 Jeg synes det høres veldig tidlig ut, men alle kvinner og alle svangerskap er forskjellig. Første gang jeg ble gravid gikk jeg på pillen og oppdaget det derfor ikke før jeg var 8 uker på vei, da startet symptomene med korsryggsmerter, etterhvert kom kvalmen Anonymkode: bada3...bbe
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Trudde jeg møtte veggen 10 dpo 😂 Sovnet over alt. Etterfulgt med murringer over livmor, og drømte at jeg var gravid. Testet derfor 11 dpo. Prøvde ikke å bli gravid, så kan føler ikke jeg innbilte det meg heller. Anonymkode: 0baab...715
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Ts her. Tenkte det samme, at det mest sannsynlig er noe annet. Evenuelt er det nye pms-symptomer jeg har fått. Får se på testen! Det er så interessant å lese hvor forskjellig vi damer er, og svangerskapene. Hadde tidlig spontanabort forrige høst, da hadde jeg også tidlige symptomer; veldig vondt bekken + korsrygg og imellom underlivet. Helt merkelig følelse. I tillegg ble jeg ufattelig humørsyk. Bare gråt av alt! Da jeg tok test var den svak positiv ca da jeg forventet mens. Den ble sterkere og sterkere, før det deretter dalte ned. Anonymkode: fb521...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå