Gå til innhold

Tror dere 3, verdenskrig kommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spillteoretisk interessant utvikling i natt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet
På 7.1.2020 den 0.42, Horten Market skrev:

Ikke krig i tradisjonell forstand, men volden i Norge mot etniske nordmenn, vil temmelig sikkert eskalere dersom konflikten mellom USA og Iran ikke dempes. Den store muslimske innvandrerbefolkningen i Norge har sin lojalitet til den muslimske kulturen. Erfaring fra andre vestlige land tilsier at norske kvinner og barn må være forberedt på å bli fornedret og gjengvoldtatt, norske menn på skambank og lemlestelser fra innvandrergjenger.

Nei gi deg a, det gidder jeg ikke! Jeg har nok med jobb, hus og hjem om ikke jeg skal begynne å voldta og å grisebanke folk i tillegg! Hell to the no!

AnonymBruker
Skrevet

JENS STOLTENBERG: - JEG FORDØMMER IRANS ANGREP

Jens Stoltenberg skriver på Twitter at han fordømmer Irans angrep mot militærbaser i Irak hvor blant annet amerikanske, tyske, norske og britiske soldater holder til.

NATO opplyser at ifølge deres undersøkelser har ingen av dem som deltar i NATO-oppdraget i Irak mistet livet i angrepet.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5e15c82a825a53001113331c

Men USA fordømmer han selvsagt ikke.

Anonymkode: c58b9...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Fordømmer, ja. Det hjelper alltid når noen sier "fy skam deg" på politikerspråk. Da hører de nok. 

Det blir ikke krig her. Kanskje oljeprisen går til himmels, da blir det artig å fylle bensin, men utover det er det business as usual her oppe i steinrøysa. 

Anonymkode: 0bf41...6a8

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor setter du USAs handling i samme kategori som Irans?

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

JENS STOLTENBERG: - JEG FORDØMMER IRANS ANGREP

Jens Stoltenberg skriver på Twitter at han fordømmer Irans angrep mot militærbaser i Irak hvor blant annet amerikanske, tyske, norske og britiske soldater holder til.

NATO opplyser at ifølge deres undersøkelser har ingen av dem som deltar i NATO-oppdraget i Irak mistet livet i angrepet.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5e15c82a825a53001113331c

Synes du Iran skal få fortsette? Kansje de burde fått sjansen til å anskaffe seg atomvåpen også hvis de allerede ikke har det?

Stabile folk med trygge oppvekstmiljø der nede.

Edit: Flotte holdninger også. 

Endret av Hr. Aktiv
Gjest Warrior
Skrevet

Nei, men at det en gang laaaangt uti fremtiden blir atomkrig i verden tror jeg på. 

Skrevet

Selvfølgelig, det er bare et spørsmål om når.

Du bør handle inn hermetikk og mel så du er forberedt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 218ed...e87

AnonymBruker
Skrevet

Ja men trur ikkje det vil ramma noreg så hardt som andre plassar.

Anonymkode: 0c619...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...