Gå til innhold

Disney on ice for en på 2,5?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det for tidlig å starte? Han har vært på en del forskjellige forestillinger før, stort sett har det vært suksess, men er litt usikker i en så stor sal.

Anonymkode: 92949...738

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet. Neste år er Disney on Ice tilbake igjen og da blir det garantert suksess, hvorfor ikke vente til du er sikker? 

Anonymkode: 5f65b...2fd

• Liker 1
Skrevet

Er han i stand til å sitte stille, ha fokus osv uten å bli utålmodig? I så fall tenker jeg jo at det burde gå fint. Bestill billetter på enden så dere kan gå om det ikke funker.

Datteren min var nettopp fylt 3 første gang vi var. Stor suksess.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ventet. Neste år er Disney on Ice tilbake igjen og da blir det garantert suksess, hvorfor ikke vente til du er sikker? 

Jeg har lyst selv🤣

noen som har erfaring? 

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst selv🤣

noen som har erfaring? 

ts

Ser den :ler:

Og det er veldig gøy. Men jeg står litt på mitt, fordi hvis man er usikker på om barnet er stort nok koster det så lite å vente. På hver eneste kinoforestilling, teaterstykke osv synes jeg jeg ser litt for små småbarn som sitter som marker på stolen mens mor og far stapper i ungen rosiner og hysjer i et sett. Ikke spesielt hyggelig for noen og litt bortkastede penger, tenker jeg da, og holder igjen kinoturen for minstemann på snart 3 selv om det kanskje kunne gått bra. Hvis jeg gir ham et halvt år VET jeg at han ikke blir skremt, eller går lei halvveis i filmen osv, så da venter jeg heller på det.

Blir ikke Disney på ham heller. Storesøstre på 5 og 6 skal dit og gleder seg veldig. Neste år kan han sikkert være med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi dro i fjor med hele familien. Min var 1,5 år og nevøen var 2 år og de ELSKET det, selv midt i duppen. De fikk det til julegave så hvorfor ikke, vi koste oss der og da, det som betyr noe. Så i år reiser jeg med min 2,5 åring og 4 mnd gammel baby 😎 Gjør det som passer din familie best.

Anonymkode: 25cff...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...