Gjest Ludder Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Etter mange års sjukdom er jeg endelig på vei til å bli ordentlig avklart av NAV. Slik det ser ut så blir jeg delvis ufør, vil tippe rundt 50%, så jeg vil finne meg en deltidsjobb med 40-50% stilling. Jeg fikk ikke fullført min høyere utdannelse, og har begrensa med arbeidserfaring pga mange og lange sjukdomsperioder., til tross for at jeg starta å jobbe som 16-åring (er i 30-åra nå). De jobbene jeg har hatt er antagelig ikke aktuelle for meg lenger siden de har vært litt stressende og med en del ansvar. Jeg har tenkt i baner som resepsjon, sentralbord, kundeservice, butikk (ikke alle typer), bibliotek, café, kantine, transkribering. Kriteriene er altså minimalt med stress, i alle fall langvarig stress, lite ansvar (overfor andres liv), og ideelt sett en bransje hvor jeg i dårlige perioder kan jobbe mindre eller ingenting uten at det går altfor mye utover andre ansatte eller arbeidsgiver. Jeg har forøvrig ikke lappen, men jeg har veldig lyst til å ta den, så det kan være aktuelt med jobber hvor bil trengs. Jobber som er no-go er selger, barnehage, generelt omsorgsjobber. Er det noen som har andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå