Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forsøker å finne håp og trøst...
Er det noen her som fått påvist svært lav sædkvalitet, men alikevel har blitt spontant gravide? Hører veldig gjerne solskinnshistorier. ❤️ Tusen takk!

Anonymkode: 10169...24f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det skjedde hos oss. Mannen hadde  prøver på mellom 4,6 og 1,6 mill sædceller pr. ml. 
Seks mislykkede IVF/ICSI-forsøk før vi tok pause i prøvingen. Ble da plutselig gravid. 
Så det kan gå😊

Anonymkode: e544f...166

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsøker å finne håp og trøst...
Er det noen her som fått påvist svært lav sædkvalitet, men alikevel har blitt spontant gravide? Hører veldig gjerne solskinnshistorier. ❤️ Tusen takk!

Anonymkode: 10169...24f

Det finnes Håp :) Jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i to år, men mislyktes pga. dårlig sæd kvalitet. akkurat da vi skulle starte videre med behandlinger etter jul, så tok jeg en gravitert test, er idag 6+ 

Anonymkode: 99471...991

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at mannen min også har litt dårlige svømmere! (På grunn av tidligere sykdomsbakrunn).  Men jeg håper det går fordet! 

Anonymkode: 060ba...268

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring, men sæd er sæd. Så lenge det ikke er dødt så er det håp 

Anonymkode: 52183...044

• Liker 1
Skrevet

Fikk første barn med isci etter flere års resultatløs prøving, pga mannens dårlige kvalitet, tilnærmet steril. Så etter to år ble jeg plutselig gravid spontant. Alt er mulig!

Anonymkode: a29c6...ac5

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk første barn med isci etter flere års resultatløs prøving, pga mannens dårlige kvalitet, tilnærmet steril. Så etter to år ble jeg plutselig gravid spontant. Alt er mulig!

Anonymkode: a29c6...ac5

Er i samme situasjon hvor kjæresten min har dårligsædkvalitet, sædprøvene viste 0. Og venter på time til gentisk avdeling. Gruer meg utrolig mye, fant de noe gode spermier i testiklene? 

Anonymkode: dbf0f...7f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...