Gå til innhold

Anal-tøying

Fremhevede innlegg

Gjest Sirkelen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke slik ut, 3-4 stykker totalt sett.

Anonymkode: 399bc...2a6

Greit nok det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.1.2020 den 17.00, Sirkelen skrev:

Noen andre som har denne «hobbyen»?

Gjort mye slikt, og det er deilig,og absolutt ikke skadelig:)

Skrevet

Dette hadde jeg ønsket å få vite på første date. For dette hadde vært dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 448f5...77d

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde jeg ønsket å få vite på første date. For dette hadde vært dealbreaker for meg. 

Dealbreaker for deg, dealmaker for andre. Ærlig sak det, heia mangfoldet!

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Ja nemlig. Jeg er 50, hatt noen partnere. Ingen har noensinne ytret ønske om noe med anal... Jeg dømmer ikke, men analen er ikke en del av mitt ellers herlige sexliv. Hvis noen synes det gjør meg prippen så lever jeg godt med det. Men siden dette tydeligvis er viktig for noen, så er det viktig å få avklart tidlig  

Gjest Sirkelen
Skrevet
23 timer siden, Ozlo34 skrev:

Gjort mye slikt, og det er deilig,og absolutt ikke skadelig:)

Gøy å høre at andre også liker dette innimellom 😊

Gjest Sirkelen
Skrevet
12 timer siden, Alterego666 skrev:

Fullstendig enig. Uansett burde vel dating handle om mange andre og viktigere ting enn sex.

Skrevet
1 time siden, Sirkelen skrev:

Fullstendig enig. Uansett burde vel dating handle om mange andre og viktigere ting enn sex.

Jo, men viktig å finne ut om man er seksuelt kompatible. Hvis ikke vil det by på problemer etterhvert. Greit å avklare dette. 

Gjest Sirkelen
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men viktig å finne ut om man er seksuelt kompatible. Hvis ikke vil det by på problemer etterhvert. Greit å avklare dette. 

Det har du helt rett i.

Skrevet

Håper du aldri opplever analprolaps, det kan skje med slike ting.

Hvor mange dagers pause tar du mellom hver økt?

Anonymkode: ccc95...883

Skrevet

Jeg og kjæresten driver i perioder ganske aktivt med en ekstrem form for analsex som innebærer at jeg tar hele hånden inn i rumpa hans. På det meste har jeg hatt hånden min over 30cm inn. Dette krever nøye rensing og mye tid. Starter med helkroppsmassasje, kosing og kyssing. Deretter en etter en finger og masse glid til hånden er inne. Dette kan ta to timer. Nytelsen kjæresten min opplever er svært sterk og det er det som gjør meg kåt. Dette er vel en form for ekstrem-fetishisme, men for oss handler det om en ekstrem nærhet, sårbarhet og nytelse i en symbiose bestående av bare oss to. 

Det hender også at han fister meg (kun i skjeden). Det tar også lang tid, men ikke like lang som med han. Når han har hele hånden sin (frem til håndleddet) inni meg opplever jeg en helt ekstrem nytelse som ingenting annet gir meg. I ukene etter fistingen er jeg også mye mer følsom i hele underlivet. Jeg har faktisk også blitt trangere etter at han begynte å fiste meg 

Anonymkode: ff550...300

• Liker 3
Gjest Sirkelen
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du aldri opplever analprolaps, det kan skje med slike ting.

Hvor mange dagers pause tar du mellom hver økt?

Anonymkode: ccc95...883

Siden det er bare i helger det passer, går det jo typisk 1-3 uker mellom hver gang. 

Jeg tror nok denne tråden er preget av overdreven frykt og bekymring. At noe kan skje, betyr ikke at det er sannsynlig eller noe man ikke kan ta forhåndsregler mot.

Analsex kan være en veldig stor kilde til glede uansett kjønn eller legning.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten driver i perioder ganske aktivt med en ekstrem form for analsex som innebærer at jeg tar hele hånden inn i rumpa hans. På det meste har jeg hatt hånden min over 30cm inn. Dette krever nøye rensing og mye tid. Starter med helkroppsmassasje, kosing og kyssing. Deretter en etter en finger og masse glid til hånden er inne. Dette kan ta to timer. Nytelsen kjæresten min opplever er svært sterk og det er det som gjør meg kåt. Dette er vel en form for ekstrem-fetishisme, men for oss handler det om en ekstrem nærhet, sårbarhet og nytelse i en symbiose bestående av bare oss to. 

Det hender også at han fister meg (kun i skjeden). Det tar også lang tid, men ikke like lang som med han. Når han har hele hånden sin (frem til håndleddet) inni meg opplever jeg en helt ekstrem nytelse som ingenting annet gir meg. I ukene etter fistingen er jeg også mye mer følsom i hele underlivet. Jeg har faktisk også blitt trangere etter at han begynte å fiste meg 

Hvordan er det mulig? Å bli trangere etter slik utvidelse?

Anonymkode: 5fd4d...d8b

Skrevet
1 time siden, Sirkelen skrev:

Siden det er bare i helger det passer, går det jo typisk 1-3 uker mellom hver gang. 

Jeg tror nok denne tråden er preget av overdreven frykt og bekymring. At noe kan skje, betyr ikke at det er sannsynlig eller noe man ikke kan ta forhåndsregler mot.

Analsex kan være en veldig stor kilde til glede uansett kjønn eller legning.

Det er mulig, men jeg synes alt med analen er turn off. Så ønsker en mann det er han fri til å finne en annen. Jeg har ett herlig sexliv uten. Og sånn blir det. Hvis jeg må velge mellom å leve uten sex med andre eller godta anal, lever jeg fint uten

Gjest Sirkelen
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig, men jeg synes alt med analen er turn off. Så ønsker en mann det er han fri til å finne en annen. Jeg har ett herlig sexliv uten. Og sånn blir det. Hvis jeg må velge mellom å leve uten sex med andre eller godta anal, lever jeg fint uten

Det er selvfølgelig helt i orden. Mennesker er jo forskjellige og det må vi alle respektere.

Gjest Sirkelen
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for en fin beskrivelse av hvilken glede man kan ha av slike mer uvanlige typer sex, og hvor viktig det er med massasje, kos og god oppvarming i lang tid i forkant. Det å kunne slappe av og utforske hverandre i et rolig tempo er nødvendig for å ha glede av slik avansert lek. 

Skrevet
På 6.1.2020 den 17.00, Sirkelen skrev:

Noen andre som har denne «hobbyen»?

Jepp😊

• Liker 1
Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, MammaHLO skrev:

Jepp😊

Da er det flere av oss 😊

Skrevet
2 minutter siden, Sirkelen skrev:

Da er det flere av oss 😊

Ja det hadde jeg regnet med🙃

Gjest Sirkelen
Skrevet
4 minutter siden, MammaHLO skrev:

Ja det hadde jeg regnet med🙃

Morsomt og deilig er det i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...