Gå til innhold

Anal-tøying

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2020 den 20.27, Sirkelen skrev:

Jeg skjønner dette er lett å gjøre narr av, men analtøying er faktisk min hobby og noe jeg har masse glede av. Og det er jeg ikke alene om. Utført riktig så er det ikke så veldig skadelig for rumpa. Uansett er dette en seksuell fetisj, enten du liker det eller ikke. 

https://www.google.com/amp/s/medicalxpress.com/news/2016-02-anal-sex-linked-incontinence-males.amp

Anonymkode: c349e...3a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Witch24
Skrevet
På 6.1.2020 den 17.08, Sirkelen skrev:

Godt å høre du har fått en kjæreste som er flink i senga 😊 Kunnskap har mye å si, fordi analsex er mer komplisert enn vaginalsex.

Selv syns jeg vaginalsex var dritvondt, men etter jeg fikk barn merker jeg ingenting lenger...hopper derfor over analsex :)

Gjest Sirkelen
Skrevet
49 minutter siden, Witch24 skrev:

Selv syns jeg vaginalsex var dritvondt, men etter jeg fikk barn merker jeg ingenting lenger...hopper derfor over analsex :)

De to typene sex er ganske forskjellig, så man må jo bare finne hva man selv liker.

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Forsøk med en oppblåsbar buttplug. Da behøver du ikke strekke lukkemusklene så mye, men kan få stort volum inne i deg for å gjenskape den følelsen.

Jeg er veldig glad i anal nytelse, men også av hygiene. Derfor skyller jeg alltid endetarmen godt før lek.

Ja, slike oppblåsbare buttplugger et et godt sted å starte. De kan fint justeres inntil en størrelse som man selv liker, og er gode til gradvis anal trening.

Som du påpeker er god hygiene gjennom skylling av endetarmen med vann på forhånd viktige ved anal-lek. I sex-butikker finnes det mange gode «Anal Douches» til slik skylling. Det finnes også små gummislanger å feste til dusjslangen om man vil ha mer omfattende skylling.

Det å skylle endetarmen med lunkent vann gjentatte ganger gjør også at lukkemuskelen slapper mye bedre av, slik at selve penetreringen går lettere.

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det står at risikoen er økt, men lite om hvor mye, hva slags sex personene i studiet har hatt, eller hvor stort problemet deres er. Det er ingen tvil om at analsex medfører en viss risiko for skader, men man kan faktisk påvirke dette ved hvordan man utfører det, og ikke minst ved å stoppe/ta pauser om man opplever smerte eller problemer. 

Gjest Sirkelen
Skrevet (endret)

For min egen del har nok det hemmelige og tabubelagte ved denne kinky aktiviteten alltid vært en del av det som gjør det så tiltrekkende for meg. Det sjokkerende er også spennende

Man har noe å glede seg til i helger hvor man har ledig tid. Ta fram kassen med leketøy og glidemiddel.

Det er gøy å prøve å få inn størst mulig leketøy, og en utrolig intens følelse når det lykkes. Kan minne om en slags mini-orgasme når den omsider glir gjennom den stramme ringen av muskler som prøver å holde seg lukket. Smerten er en del av det som gjør det så deilig med massive penetrasjoner.

Endret av Sirkelen
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sirkelen skrev:

Det er gøy å prøve å få inn størst mulig leketøy, og en utrolig intens følelse når det lykkes. Kan minne om en slags mini-orgasme når den omsider glir gjennom den stramme ringen av muskler som prøver å holde seg lukket. Smerten er en del av det som gjør det så deilig med massive penetrasjoner.

Er dette verdt den høyst reelle risikoen med å kunne bli ødelagt i ringmuskelen? Om du nå måtte slite med anal-inkontinens resten av livet - det lekker avføring hele tiden, det lukter og sjansen for å ha en kjæreste er borte for alltid - er denne analtøyingen verdt det syntes du? 

Jeg tipper neppe.

Anonymkode: 00ca6...4a0

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette verdt den høyst reelle risikoen med å kunne bli ødelagt i ringmuskelen? Om du nå måtte slite med anal-inkontinens resten av livet - det lekker avføring hele tiden, det lukter og sjansen for å ha en kjæreste er borte for alltid - er denne analtøyingen verdt det syntes du? 

Jeg tipper neppe.

Men hvor reell er denne risikoen? Forutsatt at man tar det rolig og pent og over tid og ikke banker inn det største objektet man kan finne.

Skulle jo tro at forumene ville strømmet over av gamle analtøyere med ødelagte anus som advarte mot dette.

Bare det jeg syns er rart; man er jo anonym på nett også

• Liker 2
Gjest Sirkelen
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper neppe.

Jeg tror ikke ringmuskelen blir så ødelagt som du beskriver. Da jeg var yngre var jeg bekymret for dette, og søkte ut mye informasjon, samt snakket med lege. 

Poenget er at dette er en muskel som kan trenes opp, akkurat som alle andre. Den blir ikke automatisk ødelagt av å vides ut innimellom. Det er overdrevent brutal penetrering uten oppvarming som kan skade anus, ikke diameteren på det man fører inn. Med denne fetisjen blir ikke rumpa like stram som før, men det betyr ikke at det lekker avføring. Som sagt tidligere i tråden har jeg ikke hatt slike problemer, selv i de mest seksuelt aktive periodene av livet.

Gjest Sirkelen
Skrevet
2 minutter siden, Razor1976 skrev:

Men hvor reell er denne risikoen? Forutsatt at man tar det rolig og pent og over tid og ikke banker inn det største objektet man kan finne.

Skulle jo tro at forumene ville strømmet over av gamle analtøyere med ødelagte anus som advarte mot dette.

Bare det jeg syns er rart; man er jo anonym på nett også

Ja, det samme slår meg. I årenes løp har jeg snakket med mange på ulike nettforum med lignende fetisjer, noen av dem skikkelig gamle også. Og nesten ingen av den har noen av de problemer som det ofte advares mot. Jeg sier ikke at det ikke finnes noen, for det gjør det, men de er ytterst få. Og analinkontinens rammer stort sett gamle folk helt uavhengig av seksualitet.

Poenget er ikke å overdrive og ta en del dagers pauser mellom hver gang. Noe som ikke er noe problem. Da får kroppen tid til å gå tilbake til det normale. Og for det store flertallet går dette helt fint, også når man blir eldre. 

Den eneste virkelige ulempen med å tenne på analutblokking er at man noen ganger føler seg støl og sår der bak i tiden etterpå. Og rumpa ser annerledes ut.

Gjest Sirkelen
Skrevet

Fetisjer stammer ofte fra opplevelser og inntrykk i oppveksten, og for min egen del startet det da jeg var et lite barn. I mange år hadde jeg det problemet at jeg holdt avføringen inne istedet for å gå på do, jeg strittet imot, og det endte ofte med at jeg bæsjet på meg. Jeg husker hvor opptatt jeg var av følelsen i rumpa og likte å holde tilbake. Jeg var ofte forstoppet og fikk derfor ofte stikkpiller presset inn i rumpa. 

Da jeg kom i puberteten tror jeg kroppen «husket» denne følelsen, og jeg utviklet en anal fiksering.

AnonymBruker
Skrevet

ll

5 timer siden, Sirkelen skrev:

Den eneste virkelige ulempen med å tenne på analutblokking er at man noen ganger føler seg støl og sår der bak i tiden etterpå. Og rumpa ser annerledes ut.

Du må da ha et gapende rompehull den dagen du har holdt på med dette, så all avføringen nærmest ramler ut? Må du bruke bleie resten av dagen? Eller?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ll

Du må da ha et gapende rompehull den dagen du har holdt på med dette, så all avføringen nærmest ramler ut? Må du bruke bleie resten av dagen? Eller?

Det er trist hvis du har den erfaringen. De fleste går gradvis fram og risikerer ikke dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en so mistet en gjenstand der, en svæææær dildo og måtte får den operert ut" Skjønner ikke at dere orker å ødelegge dere slik,

Anonymkode: ead19...0d3

Gjest Sirkelen
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ll

Nei, rumpa trekker seg sammen når man er ferdig med sexleken. Temmelig umiddelbart. Avføringen ramler ikke ut. Men anus kan være litt slappere enn vanlig en times tid eller to, så lurt å passe på og gå på do raskt om man må det. Dette er ikke noe problem.

Hadde anal-lek vært så problemfylt og drøyt som du beskriver det, hadde jeg aldri giddet å drive med dette.

Endret av Sirkelen
Gjest Sirkelen
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en so mistet en gjenstand der, en svæææær dildo og måtte får den operert ut" Skjønner ikke at dere orker å ødelegge dere slik,

Anonymkode: ead19...0d3

Om vedkommende «mistet» en dildo inn i rumpa, må det ha vært en som manglet en solid kant/baller nederst som hindrer den i å gli helt inn. Slike bruker jeg aldri, og alle seriøse informasjonssider om sex jeg har lest advarer mot bruk av slike i analen. Nettopp fordi man kan miste dem slik. Det er bare sunn fornuft. Denne personen du nevner har handlet veldig dumt. Men det betyr ikke at anal-lek som sådan er farlig. Man må rett og slett tenke litt over hva man gjør, akkurat som på mange andre områder av livet. Buttplugger er forøvrig designet slik at de ikke kan gli helt inn, hvis du googler dette vil du se hva jeg mener.

Som forklart tidligere i tråden blir ikke ringmuskelen i rumpa ødelagt om man går gradvis frem, bruker masse glidemiddel og stopper om det gjør vondt. Det handler om å bruke sunn fornuft. 

Gjest Sirkelen
Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er trist hvis du har den erfaringen. De fleste går gradvis fram og risikerer ikke dette.

Helt riktig. 

Gjest Sirkelen
Skrevet

Jeg ser i denne tråden at bæsj er mange folks første tanke og største frykt når det gjelder anal-lek.

Om man er svært bekymret for det, anbefaler jeg å ta en stikkpille slik at man får gått skikkelig på do og tømt seg på forhånd. Da må man sjelden på do mer de neste 10-12 timene. I tillegg finnes det Anal Douches, en liten spruteanordning for å sprute vann inn i rumpa for å skylle bort avføring. Gjør man dette føler man seg «tom» og anal-lek vil fungere bedre etterpå.

Det finnes også små gummislanger som festes på dusjslangen og eventuelt klysterutstyr med bag for å skylle tarmen mer grundig om man ønsker dette. Akkurat dette synes jeg er veldig deilig i seg selv og er en annen fetisj jeg har. 

Det gjelder å ta riktige forhåndsregler før leken begynner. 

Skrevet

Ser ikke slik ut, 3-4 stykker totalt sett.

Anonymkode: 399bc...2a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...