Razor1976 Skrevet 6. januar 2020 #21 Skrevet 6. januar 2020 Jeg liker også anal tøying. Kona er ikke interessert, så det er blitt min greie jeg driver med på egenhånd. Jeg har holdt på siden 20-åra til jeg er 43 nå, men det er først de siste 2-3 årene jeg har hatt skikkelig framgang. Tror det har mest med teknikk og riktige leketøy å gjøre. Nå sitter jeg på tingene og tar det rolig og fint, litt om gangen. Jeg skyller godt før jeg begynner og så holder jeg på i ca 2t, 1-2 ganger i måneden. Tror også det gjør at jeg unngår skader; analen får «hentet seg inn» fra gang til gang. Rekorden er litt over 9cm i diameter med en plugg. 35cm dypt med en 3cm dobbeldildo. Pluss ca 25cm med en 6cm dildo
Gjest Sirkelen Skrevet 6. januar 2020 #22 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, Razor1976 skrev: Jeg liker også anal tøying. Kona er ikke interessert, så det er blitt min greie jeg driver med på egenhånd. Jeg har holdt på siden 20-åra til jeg er 43 nå, men det er først de siste 2-3 årene jeg har hatt skikkelig framgang. Tror det har mest med teknikk og riktige leketøy å gjøre. Nå sitter jeg på tingene og tar det rolig og fint, litt om gangen. Jeg skyller godt før jeg begynner og så holder jeg på i ca 2t, 1-2 ganger i måneden. Tror også det gjør at jeg unngår skader; analen får «hentet seg inn» fra gang til gang. Rekorden er litt over 9cm i diameter med en plugg. 35cm dypt med en 3cm dobbeldildo. Pluss ca 25cm med en 6cm dildo Jeg synes du klarer mye og har kommet langt. Selv prøver jeg å gjøre det i helgene, men det er ikke alltid jeg har tid. Min største rekord er en dildo med 10 cm i diameter, men det er lenge siden, og jeg klarer ikke like mye nå lenger. Jeg har klart å få inn en hel 48 cm lang dobbeldildo (4 cm diameter) noen ganger tidligere, men det krever mye skylling i forkant.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #23 Skrevet 6. januar 2020 Herregud, man skal lese mye rart. Analtøying! Og attpå til kalle det en hobby. A: "Hva driver du med på fritida, da?" B: "Jo, jeg er veldig interessert i analtøying". A: Uansett hvor forsiktig man er, og hvor ekspert man påberoper seg å være, er det ikke til å komme bort fra at dette kommer til å gi deg skader som ikke kan repareres. Blir herlig den dagen avføringa bare renner ukontrollert Anonymkode: 8936d...477 19
Gjest Sirkelen Skrevet 6. januar 2020 #24 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, man skal lese mye rart. Analtøying! Og attpå til kalle det en hobby. A: "Hva driver du med på fritida, da?" B: "Jo, jeg er veldig interessert i analtøying". A: Uansett hvor forsiktig man er, og hvor ekspert man påberoper seg å være, er det ikke til å komme bort fra at dette kommer til å gi deg skader som ikke kan repareres. Blir herlig den dagen avføringa bare renner ukontrollert Anonymkode: 8936d...477 Jeg skjønner dette er lett å gjøre narr av, men analtøying er faktisk min hobby og noe jeg har masse glede av. Og det er jeg ikke alene om. Utført riktig så er det ikke så veldig skadelig for rumpa. Uansett er dette en seksuell fetisj, enten du liker det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #26 Skrevet 6. januar 2020 3 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg har både blitt fistet Hva gjør man med hånden og fingrene når man er inni rompehullet og "fister"? Kjenner man med fingrene rundt inni hullet eller hva gjør man egentlig? Aldri forstått det. Anonymkode: 00ca6...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #27 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva gjør man med hånden og fingrene når man er inni rompehullet og "fister"? Kjenner man med fingrene rundt inni hullet eller hva gjør man egentlig? Aldri forstått det. Anonymkode: 00ca6...4a0 Tror ikke man gjør noe særlig. Bare har den der. Hva skulle man i tilfelle kjenne, annet enn bæsj? Anonymkode: 8f1c1...ac9 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #28 Skrevet 6. januar 2020 1 time siden, Sirkelen skrev: Jeg skjønner dette er lett å gjøre narr av, men analtøying er faktisk min hobby og noe jeg har masse glede av. Og det er jeg ikke alene om. Utført riktig så er det ikke så veldig skadelig for rumpa. Uansett er dette en seksuell fetisj, enten du liker det eller ikke. Jeg gjør ikke narr, men skjønner meg absolutt ikke på det. Dette er vel noe man må opplyse om tidlig i datingfasen, for det er ikke noe jeg kan leve med. Anonymkode: 448f5...77d 1
Gjest Alterego666 Skrevet 6. januar 2020 #29 Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man med hånden og fingrene når man er inni rompehullet og "fister"? Kjenner man med fingrene rundt inni hullet eller hva gjør man egentlig? Aldri forstått det. Anonymkode: 00ca6...4a0 Plassen begrenser veldig hva du kan gjøre. Bevege hånden forsiktig mens den er knyttet er liksom min erfaring, men jeg er kun en rookie.
Gjest Sirkelen Skrevet 6. januar 2020 #30 Skrevet 6. januar 2020 41 minutter siden, Alterego666 skrev: Plassen begrenser veldig hva du kan gjøre. Bevege hånden forsiktig mens den er knyttet er liksom min erfaring, men jeg er kun en rookie. Det holder i massevis å massere rumpa ved å bevege hånden litt frem og tilbake. Svært deilig opplevelse 😊
Gjest Sirkelen Skrevet 7. januar 2020 #31 Skrevet 7. januar 2020 På 6.1.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: Jeg gjør ikke narr, men skjønner meg absolutt ikke på det. Dette er vel noe man må opplyse om tidlig i datingfasen, for det er ikke noe jeg kan leve med. Anonymkode: 448f5...77d Det er jo helt greit det, folk er ulike. Jeg har bare ønsket å diskutere fetisjen på denne tråden, og forklarer gjerne, men om du synes det er ubegripelig så respekterer jeg det.
Gjest Sirkelen Skrevet 7. januar 2020 #33 Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anal-hva? Anonymkode: a396e...8d3 Lek og strekking av analen med dildoer og buttplugger.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #34 Skrevet 7. januar 2020 11 minutter siden, Sirkelen skrev: Lek og strekking av analen med dildoer og buttplugger. Hva er formålet med det? Anonymkode: a396e...8d3 3
Gjest Sirkelen Skrevet 8. januar 2020 #35 Skrevet 8. januar 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er formålet med det? Anonymkode: a396e...8d3 Glede og avslapning. Litt som med all sex.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #36 Skrevet 8. januar 2020 På 6.1.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: Jeg gjør ikke narr, men skjønner meg absolutt ikke på det. Dette er vel noe man må opplyse om tidlig i datingfasen, for det er ikke noe jeg kan leve med. Anonymkode: 448f5...77d Det er faktisk en god idé. I fjor gjorde jeg noe så radikalt som å gjøre faktisk det. Meldte meg inn på ei side hvor det legges til rette for å diskutere preferanser med potensielle partnere. Fikk høre om mye kjedelig og tom ekkelt, men det er jo bare å respektere at man er ulike. Da jeg traff på en mann som jeg tenkte litt wow, det var interessant da jeg leste om hva han tenner på, prata vi på nett litt og så møttes vi på café. Og brukte én time om å prate om bla seksuelle preferanser og fant mye overlapping. Så gikk vi hjem til meg og hadde dels mer standard sex og dels dette vi hadde snakka om, som vi ikke trengte å hinte om. Dette er et halvt år sia nå og vi tenker begge på det som sexy og intimt og starten på oss som kjærester. Mange diskuterer jo religion, økonomi, hobby mm før man overhodet vurderer å bli kjærester, fordi hvis man er for ulike går det ikke, så hvorfor ikke sex? Og ja, å utvide analen er noe av dette vi liker. Anonymkode: 97d31...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #37 Skrevet 8. januar 2020 På 6.1.2020 den 20.55, Sirkelen skrev: Andre med erfaring her inne? Jeg har aldri egentlig forsøkt å tøye ut rumpehullet. Når jeg bruker dildo er det best i det "vanlige" hullet. Men jeg merker i blant godt at jeg blir stimulert når jeg har avføring. Kanskje ikke så ofte når jeg sitter på et vanlig do men nesten alltid når jeg sitter på huk, for eksempel når man er ute på tur og må gå på do ute. Slikt er jo litt pinlig å snakke om men jeg lurer på om det også er andre som har det slik? Anonymkode: 33abf...3af 1
Gjest Sirkelen Skrevet 8. januar 2020 #38 Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk en god idé. I fjor gjorde jeg noe så radikalt som å gjøre faktisk det. Meldte meg inn på ei side hvor det legges til rette for å diskutere preferanser med potensielle partnere. Fikk høre om mye kjedelig og tom ekkelt, men det er jo bare å respektere at man er ulike. Da jeg traff på en mann som jeg tenkte litt wow, det var interessant da jeg leste om hva han tenner på, prata vi på nett litt og så møttes vi på café. Og brukte én time om å prate om bla seksuelle preferanser og fant mye overlapping. Så gikk vi hjem til meg og hadde dels mer standard sex og dels dette vi hadde snakka om, som vi ikke trengte å hinte om. Dette er et halvt år sia nå og vi tenker begge på det som sexy og intimt og starten på oss som kjærester. Mange diskuterer jo religion, økonomi, hobby mm før man overhodet vurderer å bli kjærester, fordi hvis man er for ulike går det ikke, så hvorfor ikke sex? Og ja, å utvide analen er noe av dette vi liker. Anonymkode: 97d31...cd0 Jeg tror absolutt det er viktig å være ærlig og åpen om sin seksualitet og tenningsmønster overfor en potensiell kjæreste, for sex er viktig i et forhold, og passer man ikke sammen på dette området så vil ikke forholdet fungere i det lange løp. Det kan være et problem om man er utpreget kinky, for en hel del folk synes slit er merkelig eller frastøtende. Da kan det være lurt å prøve å peile seg inn på noen med lignende interesser, og fortelle åpent om hva man liker.
Gjest Sirkelen Skrevet 8. januar 2020 #39 Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri egentlig forsøkt å tøye ut rumpehullet. Når jeg bruker dildo er det best i det "vanlige" hullet. Men jeg merker i blant godt at jeg blir stimulert når jeg har avføring. Kanskje ikke så ofte når jeg sitter på et vanlig do men nesten alltid når jeg sitter på huk, for eksempel når man er ute på tur og må gå på do ute. Slikt er jo litt pinlig å snakke om men jeg lurer på om det også er andre som har det slik? Anonymkode: 33abf...3af Jeg tror nok mange kan kjenne seg igjen i hva du føler, og for enkelte er det starten på en mer langvarig interesse for analerotikk.
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2020 #40 Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri egentlig forsøkt å tøye ut rumpehullet. Når jeg bruker dildo er det best i det "vanlige" hullet. Men jeg merker i blant godt at jeg blir stimulert når jeg har avføring. Kanskje ikke så ofte når jeg sitter på et vanlig do men nesten alltid når jeg sitter på huk, for eksempel når man er ute på tur og må gå på do ute. Slikt er jo litt pinlig å snakke om men jeg lurer på om det også er andre som har det slik? Anonymkode: 33abf...3af Forsøk med en oppblåsbar buttplug. Da behøver du ikke strekke lukkemusklene så mye, men kan få stort volum inne i deg for å gjenskape den følelsen. Jeg er veldig glad i anal nytelse, men også av hygiene. Derfor skyller jeg alltid endetarmen godt før lek.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå