Gå til innhold

Anal-tøying

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen
Skrevet

Jeg lurer på om det er andre her inne som tenner på å tøye med store anale leketøy og dildoer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Husk at du skal bli gammel en dag og kommer til å lekke både her og der. Det å drive å stikke svære ting oppi ræva vil ikke gjøre saken noe bedre. I verste fall begynner du å få lekkeproblemer lenge før pensjonsalder

Anonymkode: 8f1c1...ac9

• Liker 27
Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Husk at du skal bli gammel en dag og kommer til å lekke både her og der. Det å drive å stikke svære ting oppi ræva vil ikke gjøre saken noe bedre. I verste fall begynner du å få lekkeproblemer lenge før pensjonsalder

Anonymkode: 8f1c1...ac9

Det du skriver om, er en stor overdrivelse, og en myte som gjentas gang på gang.

Rompa tåler mye.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære syns sånt er gøy, gjør dessverre alt for vondt for meg. 

Anonymkode: e626c...2d3

Skrevet
17 minutter siden, Sirkelen skrev:

Jeg lurer på om det er andre her inne som tenner på å tøye med store anale leketøy og dildoer?

Nei. 

• Liker 6
Gjest Sirkelen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære syns sånt er gøy, gjør dessverre alt for vondt for meg. 

Anonymkode: e626c...2d3

Det er synd, men vi er alle forskjellige.

Det behøves mye øvelse og oppvarming for store anale leketøy.

Gjest Sirkelen
Skrevet

Noen andre som har denne «hobbyen»?

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 46903...bf0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for tre år siden gjorde analsex vondt men så møtte jeg min mann som virkelig kunne sakene sine. Nå klarer jeg mye!

Anonymkode: ee52f...bb1

• Liker 3
Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, for tre år siden gjorde analsex vondt men så møtte jeg min mann som virkelig kunne sakene sine. Nå klarer jeg mye!

Anonymkode: ee52f...bb1

Godt å høre du har fått en kjæreste som er flink i senga 😊 Kunnskap har mye å si, fordi analsex er mer komplisert enn vaginalsex.

AnonymBruker
Skrevet

Mann her, liker personlig ikke tanken på å stikke pikken inn i bæsjehullet... ellers er anal kanskje greit, så synd at man absolutt skal bæsje derfra. 

Anonymkode: bf8a4...f18

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, liker personlig ikke tanken på å stikke pikken inn i bæsjehullet... ellers er anal kanskje greit, så synd at man absolutt skal bæsje derfra. 

Anonymkode: bf8a4...f18

Jeg forstår du har motvilje mot bæsj, men det finnes hjelpemidler for å rense bort mye av dette fra endetarmen før analsex.

Til syvende og sist må man slappe av mer rundt hele dette med rumpa og bæsjing om man skal få et godt forhold til analsex. Det er ikke så farlig.

AnonymBruker
Skrevet

Tøye som i å bruke større ting? Konisk buttplug for eks.

Det er IKKE å anbefale, hold deg til ca 3-6cm i diameter du. Ikke ødeleg anus.

Analsex kan være himmelsk, har en dildo jeg bruker selv. Den er ca 15cm lang og passe tykk.

Anonymkode: 2705a...52e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

her har vi hatt anallek i mange år, går helt fint med rompehullet mitt. klarer hånd og greit store leker. man må bare ta seg god tid :)

Anonymkode: ba8b2...0f3

• Liker 2
Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tøye som i å bruke større ting? Konisk buttplug for eks.

Det er IKKE å anbefale, hold deg til ca 3-6cm i diameter du. Ikke ødeleg anus.

Analsex kan være himmelsk, har en dildo jeg bruker selv. Den er ca 15cm lang og passe tykk.

Jeg har mye buttplugger og dildoer i ulike størrelser, de største er 8-9 cm i diameter.

Gjennom livet har jeg fått mange advarsler om at slik lek ødelegger anus. Men jeg har selv ikke opplevd slike problemer, selv om jeg i perioder ofte har brukt veldig store leketøy. Selv tror jeg dette varierer mye fra person til person, folk har ulik anatomi der «bak». Noen er født mye mer fleksible og klarer å utvide mer uten at lukkemusklene blir sprengt. Så man må være forsiktig og prøve seg frem.

Gjest Sirkelen
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

her har vi hatt anallek i mange år, går helt fint med rompehullet mitt. klarer hånd og greit store leker. man må bare ta seg god tid :)

Anonymkode: ba8b2...0f3

Tålmodighet og god tid er helt avgjørende. Samt bra glidemiddel.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sirkelen skrev:

Jeg har mye buttplugger og dildoer i ulike størrelser, de største er 8-9 cm i diameter.

Gjennom livet har jeg fått mange advarsler om at slik lek ødelegger anus. Men jeg har selv ikke opplevd slike problemer, selv om jeg i perioder ofte har brukt veldig store leketøy. Selv tror jeg dette varierer mye fra person til person, folk har ulik anatomi der «bak». Noen er født mye mer fleksible og klarer å utvide mer uten at lukkemusklene blir sprengt. Så man må være forsiktig og prøve seg frem.

Uansett bør du være obs på at det kan gi det store plager, så ha det i bakhodet. Tenk deg om du kommer til å briste ringmuskelen som gjør at du ikke klarer å holde på avføring.

Så vær ekstremt forsiktig under leken!

Lær deg heller å få analorgasme med en vanlig dildo, som ikke er så stor. Lær deg å knipe og jobbe med underlivet, når jeg lærte dette så får jeg superorgasmer.

Styrketrening er også viktig, det gir deg mye bedre kontakt med underlivet.

• Liker 4
Gjest Sirkelen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett bør du være obs på at det kan gi det store plager, så ha det i bakhodet. Tenk deg om du kommer til å briste ringmuskelen som gjør at du ikke klarer å holde på avføring.

Så vær ekstremt forsiktig under leken!

Lær deg heller å få analorgasme med en vanlig dildo, som ikke er så stor. Lær deg å knipe og jobbe med underlivet, når jeg lærte dette så får jeg superorgasmer.

Styrketrening er også viktig, det gir deg mye bedre kontakt med underlivet.

Jeg tar dine advarsler på alvor, selv om jeg har mye erfaring på egenhånd og vet at kroppen er mye mer elastisk enn man tror. Akkurat som andre muskler kan man lære å gradvise tøye dem ut på en rolig og tålmodig måte. Det kan sammenlignes med yoga. Jeg synes det er lettest å få orgasme når endetarmen er helt stappfull, og mindre dildoer gir ikke den samme intense følelsen. Jeg har slike mindre leketøy også, men bruker dem mest til oppvarming.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har både blitt fistet og hatt mange rare gjenstander opp der sola vanligvis ikke skinner. 
Jeg skyller meg godt med lunkent vann flere fanger først og holder vannet inne en stund. Dette er svært effektivt for å få lukkemusklene til å slappe av.

Har aldri opplevd problemer hverken med hemorroider eller lekkasjer, selv etter over 30 år. 
Jeg er forsiktig, og derfor er jeg ikke engstelig.

Gjest Sirkelen
Skrevet
13 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har både blitt fistet og hatt mange rare gjenstander opp der sola vanligvis ikke skinner. 
Jeg skyller meg godt med lunkent vann flere fanger først og holder vannet inne en stund. Dette er svært effektivt for å få lukkemusklene til å slappe av.

Har aldri opplevd problemer hverken med hemorroider eller lekkasjer, selv etter over 30 år. 
Jeg er forsiktig, og derfor er jeg ikke engstelig.

Det er flott å høre deg dele dine erfaringer.

Selv har jeg et veldig avslappet forhold til dette etter å ha praktisert det i rundt 13 år, og pratet mye over nett med andre som har samme eller lignende fetisjer. Det er nesten ingen jeg har pratet med som har opplevd negative helseeffekter.

Som student drev jeg veldig mye med «anal stretching» og store klyster, og synes begge deler var veldig avhengighetsskapende. Jeg var mye kåt i denne tiden, og disse fetisjene hjalp også mot ensomhet og dårlig humør. Jeg var mye bekymret over at kroppen skulle bli ødelagt av all denne strekkingen, men opplevde aldri noen problemer med det. Det kan gjøre vondt å utvide for mye, men jeg opplevde også å bli tent av denne formen for masochisme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...