Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veit ikke.. Så lenge det er øvre deler av magen så går det kanskje an.

På slutten av 90 tallet var det mer lave bukser og korte t-skjorter så man viste nedre delen av magen og hip bones og sånt- det kunne jeg ikke gjort nå lenger i hverfall. 

Anonymkode: 7a5e0...c9f

Skrevet

Det virker dessverre ikke som at det er mye å gjøre med holdningene som råder... 

Å være romslig og si ja til forskjeller, er ikke på mote lenger.  Det er veldig synd på de unge som vokser opp med dette presset. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at hvis det skal være helt OK at tynne jenter/kvinner går med bar mage, må overvektige(og forsåvidt menn) også kunne gjøre det. Spesielt at en stor dame går med høy tights og sports-BH ute på tur, burde være uproblematisk.

Anonymkode: 5986c...4fb

• Liker 2
Skrevet

Ja, føler jeg kan vise øvre del av magen. Og gjør det på sommeren med skjørt og shorts med høyt liv selv om jeg er i 40 årene.  Men jeg må ha en "god magedag"  Nytter ikke å være oppblåst.   Hvis overvektige kvinner vil vise magen har de like mye rett til det som ei som er slank, mage er mage.  :P

• Liker 1
Skrevet

Syns det er greit å vise mage hvis jeg har en bra dag, skulle ønske det var akseptert. Har ikke perfekt six pack men den er bra nok.

Skrevet

Dama i artikkelen her kunne jeg fint ha levd med. Flott dame som kler sine kg og er aktiv. Da synes jeg hun kan få lov til å vise frem kroppen sin også. Perfekt egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flat mage, men har ikke noe behov for å «vise frem» den. Jeg trener ikke på senter, men tar en joggetur i ny og ne, og går mye i fjellet. Kler meg etter temperatur og ikke utseende. Går i sports-bh i skogen/fjellet om det er varmt. 

Bryr meg ikke om hva andre gjør. Men må si at jeg ikke helt skjønner meg på det. Hvis hun i artikkelen hadde hatt en lengre singlet, hadde det betydd/blitt oppfattet som at hun ikke var fornøyd med kroppen? Må man vise mage for å vise at man er fornøyd og aksepterer kroppen liksom? 

Skulle til å si at jeg er kanskje for gammel, men jeg et par år yngre enn damen i artikkelen. 

Anonymkode: 415fd...611

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flat mage, men har ikke noe behov for å «vise frem» den. Jeg trener ikke på senter, men tar en joggetur i ny og ne, og går mye i fjellet. Kler meg etter temperatur og ikke utseende. Går i sports-bh i skogen/fjellet om det er varmt. 

Bryr meg ikke om hva andre gjør. Men må si at jeg ikke helt skjønner meg på det. Hvis hun i artikkelen hadde hatt en lengre singlet, hadde det betydd/blitt oppfattet som at hun ikke var fornøyd med kroppen? Må man vise mage for å vise at man er fornøyd og aksepterer kroppen liksom? 

Skulle til å si at jeg er kanskje for gammel, men jeg et par år yngre enn damen i artikkelen. 

Anonymkode: 415fd...611

Hvorfor kan ikke magen vises på linje med armer, bein, skuldre og rygg?  Det er bare en kroppsdel. Hvorfor skal mage skjules mens armene ikke skal det?? 

Må man vise armer for å vise at man er fornøyd med kroppen liksom?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...