AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Hei, jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg vil bli! Det er helt krise, jeg vet ikke hva som passer meg, og skal søke videregående snart. Jeg er glad i å jobbe med folk og hjelpe folk. Ikke lege men noe annet. Er veldig sosial og flink til å kommunisere. Har dere noen jobber som vil passe for meg og tjener bra? Anonymkode: c56b6...27f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Ta studiespesialiserende. Du trenger ikke tenke så mye på hva du skal bli før du i det hele tatt har begynt på vgs. Anonymkode: d2c7d...0e2 12
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Sørg for at du får generell studiekompetanse, da trenger du ikke bestemme deg før om noen år. Prøv litt forskjellige deltidsjobber mens du går på vgs så kanskje du finner ut hva du liker å drive med. Anonymkode: 829ce...e5a 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Har tenkt det samme selv. Scannet alle yrker jeg kan finne på nettet. Ikke et eneste tiltaler meg. Anonymkode: 2c3d8...271
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 Slapp av! Ta studiespesialiserende på VGS og jobb deltid eller sommerjobb, som anbefalt over her. Jeg fant ikke ut hva jeg ville bli før jeg var 30. Nå er jeg litt over 40 og har bedre inntekt og morsommere jobb enn alle mine venninner. Men jeg hadde aldri kommet dit jeg er i dag uten VGS, en bachelor og masse yrkeserfaring fra rare jobber mens jeg lurte på hva jeg skulle bli. Veien blir til mens man går den. 😊 Ikke slutt å gå selv om du ikke vet hvor du vil. Anonymkode: d4929...e61 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slapp av! Ta studiespesialiserende på VGS og jobb deltid eller sommerjobb, som anbefalt over her. Jeg fant ikke ut hva jeg ville bli før jeg var 30. Nå er jeg litt over 40 og har bedre inntekt og morsommere jobb enn alle mine venninner. Men jeg hadde aldri kommet dit jeg er i dag uten VGS, en bachelor og masse yrkeserfaring fra rare jobber mens jeg lurte på hva jeg skulle bli. Veien blir til mens man går den. 😊 Ikke slutt å gå selv om du ikke vet hvor du vil. Anonymkode: d4929...e61 Vil du fortelle hva du endte opp med? Anonymkode: 1d672...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Kan du ikke heller gjøre noe du syns er spennende uten at pengene må styre det da? Anonymkode: b7aab...e9e
Maddog Skrevet 6. januar 2020 #11 Skrevet 6. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Slapp av! Ta studiespesialiserende på VGS og jobb deltid eller sommerjobb, som anbefalt over her. Jeg fant ikke ut hva jeg ville bli før jeg var 30. Nå er jeg litt over 40 og har bedre inntekt og morsommere jobb enn alle mine venninner. Men jeg hadde aldri kommet dit jeg er i dag uten VGS, en bachelor og masse yrkeserfaring fra rare jobber mens jeg lurte på hva jeg skulle bli. Veien blir til mens man går den. 😊 Ikke slutt å gå selv om du ikke vet hvor du vil. Anonymkode: d4929...e61 Hva jobber du som? 1
Maddog Skrevet 6. januar 2020 #12 Skrevet 6. januar 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Eiendomsmegler Anonymkode: 2ed67...31f Er ikke det vanskelig å få jobb? Og veldig risikerende bransje?
Maddog Skrevet 6. januar 2020 #13 Skrevet 6. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke heller gjøre noe du syns er spennende uten at pengene må styre det da? Anonymkode: b7aab...e9e Må jo ha nok penger til hus og barn, ferieturer med familie osv i fremtiden
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #14 Skrevet 6. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du fortelle hva du endte opp med? Anonymkode: 1d672...9d9 Ikke spesifikt, men jeg jobber som leder innenfor et større børsnotert selskap. Anonymkode: d4929...e61
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #15 Skrevet 6. januar 2020 21 minutter siden, Maddog skrev: Må jo ha nok penger til hus og barn, ferieturer med familie osv i fremtiden Det handler om prioriteringer det. Ikke høy lønn . Anonymkode: b7aab...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #16 Skrevet 6. januar 2020 Flygeleder, flymekaniker, lokfører Anonymkode: 5b4b9...0d7
Gjest theTitanic Skrevet 6. januar 2020 #17 Skrevet 6. januar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vekter. Anonymkode: cef23...02c Det er vel hverken spennende eller bra betalt...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #18 Skrevet 6. januar 2020 23 minutter siden, Maddog skrev: Må jo ha nok penger til hus og barn, ferieturer med familie osv i fremtiden Jeg holder med deg i at du skal ha en lønn til å leve av. Jeg tror fryktelig mange, spesielt damer har brent seg på "penger er iike viktig, jeg vil bare hjelpe andre". Det går strålende helt til realitetene slår inn og de ikke klarer å komme seg inn på boligmarkedet. Og så begynner de å snakke om at kvinneyrker er så dårlig betalt. Det nevnt, du kan vel få relativt god lønn som sykepleier? Anonymkode: 84535...c9f 3
Maddog Skrevet 6. januar 2020 #19 Skrevet 6. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Flygeleder, flymekaniker, lokfører Anonymkode: 5b4b9...0d7 Ahah det er dyrt og vanskelig å bli!
Maddog Skrevet 6. januar 2020 #20 Skrevet 6. januar 2020 Jeg tenker kanskje og jobbe med flyktninger og internasjonale organsiasjoner som FN eller UNICEF, er det vanskelig og hvor mye tjener de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå