Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om man kan få tak i GHD rettetang i norge?

jeg vet at de har det på lookfantastic, men jeg frykter at støpslene ikke passer til våre stikkontakter.... de har jo en annen type i england...

uansett, jeg har hørt at ghd rettetangene skal være så fantastiske :)

...og hei forresten! jeg er ny her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte GHD rettetang på lookfantastic (den smaleste) og støpselet var som her i Norge. Det var også med et adapter som man kunne feste på for å få det til å passe i engelske stikkontakter.

Spurte på mange frisørsalonger før jeg kjøpte på LF og ingen hadde hørt om GHD engang..

Skrevet

tnx!!!!

så fint at de passet til stikkontaktene her :)

jeg surfet på noen forum f.eks i australia, og der var "alle" enige om at ghd var den beste....

men er du fornøyd med din da?

Skrevet

jeg bruker GHD rettetang, og da den kom i posten, var det britiske støpselet på, men jeg skrudde det av og inni var det et vanlig støpsel på. Jeg er kjempefornørd - har hatt den i over ett år nå. :rosasmil:

Skrevet

Jeg kjøpte min hos Alex på Grunerløkka. Loves it!

Skrevet

takk folkens! :bukke:

da blir det nok ghd på meg også, siden dere er fornøyde.

Gjest Gjesta
Skrevet

På Makeupalley er meningene delte ang. GHD, de har fått rykte på seg for plutselig bare å gå i stykker. På LF har de også T3 Tourmaline (som skal være enda bedre), men hvordan det er med støpselet der, har jeg ikke aning om.

Skrevet

hmmm. det var jo ikke noe bra rykte å ha da...

jeg tror jeg sender en mail til LF og spør om støpslene på T3.... :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet
hmmm. det var jo ikke noe bra rykte å ha da...

jeg tror jeg sender en mail til LF og spør om støpslene på T3.... :klø:

Kan du poste svaret her inne, tror du? Jeg tror nemlig også jeg spurte på et eller annet tidspunkt, men jeg fikk aldri svar.

Skrevet

will do! :)

Skrevet

Nå har jeg fått svar fra lookfantastic.

T3 tangen har ikke støpsel som passer våre stikkontakter, så man må bruke adapter på denne...

Skrevet

Mulig jeg ikke henger helt med, men hva er det som er så spesielt med denne typen rettetang? Er den så annerledes enn andre typer?

Skrevet

Den er bare helt utrolig bra, sliter ikke på håret, jeg bruker den hver dag, har den med i veska hver dag, har brukt den i over ett år nå og den har ikke gått i stykker enda. :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...