Gå til innhold

Giftstoffer i sminke, som dere gale kvinner smører i ansiktet...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk bryr seg ikke. Utseendet er alt som teller.

Anonymkode: c78d3...866

Skrevet (endret)

Jeg gjorde det for åtte år siden. Sminke er ikke verdt det. Ser stygg ut uansett. Har akne så det dekker jeg til noen ganger. Bruker solkrem.

Grunnen til at unge får skrukket hud i dag, er fillers. Det fylles opp og tømmes etter en stund. Når man først har begynt må man fortsette resten av livet. Så jo tidligere du begynner jo snarer avhengig blir du og risikerer å ende med tomrom under huden.

Endret av Dalmatian
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er derfor huden min er finere enn mange i 20 årene sin. Blir 32 til våren, og ser andre som allerede er skrukkete enda de så vidt har bikket 22 :nori:

Fester og drikker ikke heller, og er glad i å legge meg tidlig. Sminke er noe dritt, som ikke lar huden puste. Dessuten er ansiktet mitt fint, og i tillegg sparer jeg både tid og penger på å ikke ødelegge huden med sminke. Neglene er også alltid korte. De er bare i veien i hverdagsoppgaver, ballspill og trening.

Anonymkode: 621c4...dc2

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet

Smører ikke sånt i ansiktet. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er derfor huden min er finere enn mange i 20 årene sin. Blir 32 til våren, og ser andre som allerede er skrukkete enda de så vidt har bikket 22 :nori:

Fester og drikker ikke heller, og er glad i å legge meg tidlig. Sminke er noe dritt, som ikke lar huden puste. Dessuten er ansiktet mitt fint, og i tillegg sparer jeg både tid og penger på å ikke ødelegge huden med sminke. Neglene er også alltid korte. De er bare i veien i hverdagsoppgaver, ballspill og trening.

Er enig i mye av det du skriver, men du vet at huden din puster til du dør? 

Anonymkode: c5192...f65

Skrevet (endret)

Bruker aldri sånne kremer som foundation osv, selv om unge jenter sikkert ser med skrekk på min utilsmurte ansiktshud. Jeg fatter ikke at de orker å bruke så mye tid, penger og energi på å smøre inn og dekke ansiktet sitt helt til med sminke, hver eneste kvadratcentimeter er fullt av et sminkebelegg...?

Jeg er over 50, og det synes. Det får det bare gjøre, jeg gidder ikke prøve og skjule det med sminke. Det ville bare sett latterlig ut.

Men ja, det er tankevekkende og skremmende lesning at slike produkter inneholder miljøgifter som det. Ikke bra. Er det ikke BodyShop som går ut med at sakene deres er så naturlige og ikke testet på dyr...?

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i mye av det du skriver, men du vet at huden din puster til du dør? 

Anonymkode: c5192...f65

Ja :)  Men den får en mye hardere jobb med all den dritten på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du ikke hudkremer heller? Det finnes mye giftstoffer i dem også.

Anonymkode: cb1c0...1bf

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Bruker aldri sånne kremer som foundation osv, selv om unge jenter sikkert ser med skrekk på min utilsmurte ansiktshud. Jeg fatter ikke at de orker å bruke så mye tid, penger og energi på å smøre inn og dekke ansiktet sitt helt til med sminke, hver eneste kvadratcentimeter er fullt av et sminkebelegg...?

Jeg er over 50, og det synes. Det får det bare gjøre, jeg gidder ikke prøve og skjule det med sminke. Det ville bare sett latterlig ut.

Helt enig. Enda noen år igjen til jeg får grått hår (heldigvis). Men når den dagen kommer, skal jeg ikke gjøre en dritt med det. De som virkelig er glad i meg, vil sette pris på meg uansett. Så lenge jeg er stelt og rein ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruker du ikke hudkremer heller? Det finnes mye giftstoffer i dem også.

Anonymkode: cb1c0...1bf

Nesten ikke. Kun om vinteren, hvis jeg føler meg tørr, og bare de mest naturlige og reine produktene, uten en lang liste ingredienser. 

baserer meg heller på å spise nok fett, med (Den riktige typen med god kvalitet). Bruker heller ikke dusjkremer og en haug med såpe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...