BraNok Skrevet 6. januar 2020 #1 Del Skrevet 6. januar 2020 (endret) Mulig feil sted å poste, men jeg prøver. Har fått Duloxetin av legen mot smerter. 1 pille a 60 mg daglig. Har tatt nå i 3 dager, og føler meg ikke bra... Frysninger og "strålinger" i hodet, går utenfor meg selv og føler at jeg med jevne mellomrom får veldig stirrende øyne. Samt at jeg er ekstremt trøtt. Er dette noe som går over så jeg bør holde ut? Har mest lyst til å kutte Endret 6. januar 2020 av Hvemvethvorharenho Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 6. januar 2020 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Del Skrevet 6. januar 2020 1. feil forum 2. Man skal vel starte på 30 mg og trappe opp? Anonymkode: 61b8a...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2020 Takk for svar 😊 1. Ok, hvilket forum bør jeg prøve? 2. Ja, mulig det. Fikk 60 mg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Del Skrevet 6. januar 2020 Ring legen, ikke spør på forum Anonymkode: 1b94b...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Del Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, Hvemvethvorharenho skrev: Takk for svar 😊 1. Ok, hvilket forum bør jeg prøve? 2. Ja, mulig det. Fikk 60 mg hvertfall 1. Kropp og helse, ikke barn og familie :p. 2. Enig med AB a90. Ring legekontoret og spør hva de tenker. Anonymkode: 61b8a...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå