Gå til innhold

Boikott Ricky Gervais

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Epstein didn't kill himself!

Anonymkode: d7193...73c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The pot calling the kettle black"You're in no position to lecture the public about anything. You know nothing about the real world."

Anonymkode: ff997...403

The pot calling the kettle black.

Anonymkode: 2ae51...221

AnonymBruker
Skrevet

Vi burde ikke boikotte Rocky Gervais, vi burde boikotte hele Hollywood!

Anonymkode: 7566e...d2a

• Liker 7
Skrevet

Hahaha nei. Han er en komiker av rang, som bruker satire bedre enn noen🙌🏻

• Liker 14
Skrevet

Nei. Vi må hylle han. 

Anonymkode: 19287...900

• Liker 11
Skrevet

Nei. Det er ikke som om han tar feil. 

Anonymkode: 9fb8f...c1b

• Liker 8
Skrevet

Ricky Gervais burde hylles for å fortelle sannheten. Vi burde ha flere som han.

Anonymkode: 06985...bed

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor skal vi alltid boikotte noen?

Anonymkode: 7b6cc...5ad

Skrevet

Nei. Ricky Gervais er den eneste personen som tør å gå opp på en scene og si sannheten. Ja, han spøker om ting, det er ikke for alle. Han sier det selv: Noen elsker det, noen hater det. Men han har et poeng. Mange kjendiser vil gi inntrykk av at de er "woke", men handlingene deres tilsier ikke det. Hvis alle amerikanere som er skikkelig "woke" hadde vært det, så hadde de boikottet produkter fra selskap som utnytter fattige mennesker. 
Jeg er ikke bedre selv, jeg bruker Apple-produkter, men jeg har aldri sagt et jeg kjempe "woke" uansett. 

PS. Dette er siste gangen jeg bruker ordet "woke". Det er det dummeste nye ordet, og jeg liker ikke det. Det er idiotspråk i mine ører, sammen med folk som sier "bruh".

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor?

Fordi han fortalte noen vitser?

Herregud...

Anonymkode: 877e1...3d2

Skrevet
På 6.1.2020 den 12.19, AnonymBruker skrev:

Ricky Gervais Brutally Roasted Celebrities For Being Fake "Woke" And Tom Hanks' Face Was Priceless
"You're in no position to lecture the public about anything. You know nothing about the real world."

Burde vi boikotte Ricky Gervais?

Anonymkode: ff997...403

Hvorfor i alle dager skulle vi boikottet han?

Fordet han setter skapet på plass?

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt ikke. De visste hvem han var og hva han står for, og de leide han inn. Igjen.

Dette er bare for å få oppmerksomhet om showet sitt og skape litt action. 

• Liker 1
Skrevet

Nei herregud, vi trenger sånne for å ikke kveles av korrekthet. Hadde ønsket meg flere som ham på KG også, men det tillater jo ikke moderatorene. Her skal det være snilt og tamt. Selv synes jeg det er deilig med litt brodd. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, youcancallmejune skrev:

Hadde ønsket meg flere som ham på KG også, men det tillater jo ikke moderatorene. Her skal det være snilt og tamt.

+1

Anonymkode: 57dcd...4c3

Skrevet

Anonymkode: dbc1f...9e9

• Liker 1
Skrevet

Jeg boikotter han fra før av, han har et jævlig ekkelt og transfobisk sett, og det er for meg mye verre enn de golden globe greiene. Det var nesten på sin plass egentlig.

Anonymkode: 6eede...bdd

Skrevet

Boikotte? Fordi? 

Tipper han truet safe space bobla di. Endelig en mann som har baller nok til å stå i mot denne jævla woke kulturen! Jeg er ikke interessert i propganda i spill, filmer og serier når jeg skal koble av. Fuck off! 

Anonymkode: 1f5cc...122

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Boikotte? Fordi? 

Tipper han truet safe space bobla di. Endelig en mann som har baller nok til å stå i mot denne jævla woke kulturen! Jeg er ikke interessert i propganda i spill, filmer og serier når jeg skal koble av. Fuck off! 

Anonymkode: 1f5cc...122

Takk. Vil du gifte deg med meg. 

Anonymkode: dbc1f...9e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...