Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått tilbud om IVF og om vi vil velge ett eller tre forsøk. Tror det var noe sånt som at ett forsøk er 35.000 og tre forsøk er 75.000, altså skal det lønne seg å velge tre. Men hva er sjansen for å lykkes på første? Er det noen som kjenner til dette? Er jo synd å bruke ekstra 40.000 hvis man ikke må...

Anonymkode: 636fa...86c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for trepakning. Vi gjorde det, men ble gravid på første forsøk 😂 Men tror ikke det er ofte det går på første forsøk og man har mindre press på seg om man har flere forsøk ventende. 

Lykke til. 

Anonymkode: 9e8e9...502

• Liker 1
Skrevet

Tenker det komme litt an på hvor gamle dere er og hva som er problemet. Som nevnt over kan det være en slags trygghet med å betale for tre forsøk med en gang, men samtidig så føles det vel ut som man «kaster bort» titusenvis av kroner hvis man lykkes på første. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man bruke de resterende forsøkene på eventuelle søsken noen år frem i tid, eller forsvinner de bare hvis det klaffer første gang?

Anonymkode: 1d5ea...083

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke de resterende forsøkene på eventuelle søsken noen år frem i tid, eller forsvinner de bare hvis det klaffer første gang?

Anonymkode: 1d5ea...083

Det er pr barn, dessverre. Så de forsvinner hvis det klaffer med en gang 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk for et, satset på at vi fikk ut noen egg slik at vi eventuelt kunne betale for fryseforsøk etterpå hvis det ikke gikk. Vi ble gravide første forsøk og har 5 på frys ;)

Anonymkode: 2551b...bd7

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte trepakk. Første forsøk ble negativt, men jeg ble spontant gravid måneden. 
Til tross for at jeg er litt gnien av natur, så har jeg aldri følt at jeg kastet vekk pengene. 

Anonymkode: ba625...916

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kjøpte trepakk. Første forsøk ble negativt, men jeg ble spontant gravid måneden etter. 
Til tross for at jeg er litt gnien av natur, så har jeg aldri følt at jeg kastet vekk pengene. 

Jeg bare rettet opp en liten skrivefeil🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...