AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #41 Del Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og derfor skal du ha rett til deler av min plass? Anonymkode: e7b6b...6cf Siden anatomien må være så cdil, og mannen må ha legeerklæring på det at penis er mellom beina, så vildet jo kun være de menn som skjemmes over sitt underlivs anatomi som skrever på den måten. Alle andre menn kan fint løfte opp det som henger fritt hvis man er plaget med voldsomt store steiner. Anonymkode: 3b1bd...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 6. januar 2020 #42 Del Skrevet 6. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn må nå få lov til å ha penis og baller. Da kan man ikke sitte med låren inntil hverandre. Anonymkode: dc71e...2f8 Så store cohones har du ikke! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #43 Del Skrevet 6. januar 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns folk her viser forferdelige holdninger til overvektige 😟 Anonymkode: 55c33...845 Totalt uenig. Når man er så stor at man tar en god del av plassen som naboen har betalt like mye for, gjør man turen til den andre meget ubehagelig, og man viser lite hensyn. Er det noen som har forferdelige holdninger, er det disse store som ikke bestiller ekstra sete. Hilsen ei som var undervektig, nå overvektig. Anonymkode: da0ae...924 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #44 Del Skrevet 6. januar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns folk her viser forferdelige holdninger til overvektige 😟 Anonymkode: 55c33...845 Det er ingen som gjør det her i tråden, du verden så hårsår! Vi betaler ekstra for han med "for lange" bein, og vi betaler ekstra om vi har med babyer, og dersom vi har andre preferanser på plassering i flyet. Dersom vi ikke betaler noe ekstra, forventer jeg selvsagt likevel at jeg skal kunne sitte komfortabelt, og i hvert fall ikke ha problemer med å feste setebeltet! Dersom jeg hadde vært så overvektig at jeg ikke fikk plass i et vanlig flysete, hadde jeg selvsagt betalt ekstra for å unngå at sidemannen led nød. I verste fall kan jo dette også gå ut over sikkerheten. Jeg stemmer for øvre bredde/vekt for å kunne få plass i et vanlig flysete, ellers får man betale for to. Anonymkode: 6aba3...620 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #45 Del Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som gjør det her i tråden, du verden så hårsår. Jeg stemmer for øvre bredde/vekt for å kunne få plass i et vanlig flysete, ellers får man betale for to. Anonymkode: 6aba3...620 Men da regner jeg med vi som er høye, har lange bein og ikke får gjort noe med våre problemer med å passe i fly/biler/bsser får mer lønn gså, at er mn over 180 og dermed også bredere, får 1 kr mer i timeslønn pr 10 cm eler noe? Slik vi jo ikke blir diskriminert. Vi kan faktisk ikke noe for høyden, og kan ikke kutte av oss bein. Anonymkode: 3b1bd...55e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #46 Del Skrevet 6. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da regner jeg med vi som er høye, har lange bein og ikke får gjort noe med våre problemer med å passe i fly/biler/bsser får mer lønn gså, at er mn over 180 og dermed også bredere, får 1 kr mer i timeslønn pr 10 cm eler noe? Slik vi jo ikke blir diskriminert. Vi kan faktisk ikke noe for høyden, og kan ikke kutte av oss bein. Anonymkode: 3b1bd...55e Som sagt, vi betaler ekstra dersom vi har med oss lange bein. Men det er jo ikke det vi diskuterer her. Anonymkode: 6aba3...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #47 Del Skrevet 6. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Men da regner jeg med vi som er høye, har lange bein og ikke får gjort noe med våre problemer med å passe i fly/biler/bsser får mer lønn Det gjør dere allerede. https://edition.cnn.com/2007/US/Careers/02/02/cb.tall.people/ Anonymkode: 70786...3db 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #48 Del Skrevet 6. januar 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og derfor skal du ha rett til deler av min plass? Anonymkode: e7b6b...6cf Helt korrekt. Anonymkode: dc71e...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #49 Del Skrevet 6. januar 2020 48 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Så store cohones har du ikke! De trenger ikke være store for ikke å tåle å bli klemt. Anonymkode: dc71e...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #50 Del Skrevet 6. januar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden anatomien må være så cdil, og mannen må ha legeerklæring på det at penis er mellom beina, så vildet jo kun være de menn som skjemmes over sitt underlivs anatomi som skrever på den måten. Alle andre menn kan fint løfte opp det som henger fritt hvis man er plaget med voldsomt store steiner. Anonymkode: 3b1bd...55e Hvis man begynner å løfte på ting etter å ha satt seg i et fly med medpassasjerer så er det en overhengende fare for at det blir reaksjoner. Anonymkode: dc71e...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #51 Del Skrevet 6. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er umulig for mitt vedkommende om jeg skal kunne gå igjen. Anonymkode: dc71e...2f8 Da får du bestille to seter, eller et større sete. Fordi hvis du sitter ved siden av meg og plasserer dine ben i mitt område, så vil jeg presse benet ditt tilbake. Det samme kan man gjøre mot overvektige, om fettet deres renner over til din plass så press det tibake, gjerne med en pute. Anonymkode: aea32...8ef 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #52 Del Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da får du bestille to seter, eller et større sete. Fordi hvis du sitter ved siden av meg og plasserer dine ben i mitt område, så vil jeg presse benet ditt tilbake. Det samme kan man gjøre mot overvektige, om fettet deres renner over til din plass så press det tibake, gjerne med en pute. Anonymkode: aea32...8ef Holder meg til ett. Om du presser benet mitt tilbake innebærer det for øvrig at også du må spre bena. Anonymkode: dc71e...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #53 Del Skrevet 6. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt korrekt. Anonymkode: dc71e...2f8 Hvorfor? Jeg har betalt like mye som deg. Regner med at du heller ikke vil klage hvis en overvektig tar deler av din plass. Anonymkode: e7b6b...6cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #54 Del Skrevet 6. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Holder meg til ett. Om du presser benet mitt tilbake innebærer det for øvrig at også du må spre bena. Anonymkode: dc71e...2f8 Jeg er mann, så å spre bena er ikke et problem. Anonymkode: aea32...8ef 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #55 Del Skrevet 6. januar 2020 Det er jo egentlig helt merkelig at flyselskapene ikke har klart å løse dette problemet ennå, mtp hvor mange flere det stadig blir i kategorien "fettet renner over på sidemannens sete" kategorien. Forslaget om vektgrense ved bestilling av sete syns jeg høres fornuftig ut. Da kan vedkommende få muligheten til å bestille dobbelt sete eller plass i eget område med større seter. Anonymkode: 405db...2db 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #56 Del Skrevet 6. januar 2020 Problemet er at flyselskapene, spesielt billigselskap, går ned i størrelse på setene fordi de skal presse mest mulig passasjerer inn på flyene. Da blir det dårlig med plass om det kommer noen kraftige. Anonymkode: e5ed6...3b4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #57 Del Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, CabinCruiser skrev: Men det blir jo en diskrimmineringssak som helt klart vil vekke store bruduljer hos både flyselskapene, kunde og forbrukertilsynet? Flyselskapet får jo oppmerksomhet og det er bra. Det tiltrekker kunder som vil reise i det selskapet som hater å få fete mennesker ved siden av seg på flyet. Og fete mennesker holder seg unna, med mindre de vil betale for ekstra sete. Jeg husker for noen år siden så hadde Ving et hotell hvor barn ikke var velkommen. Det fikk masse oppmerksomhet og «alle» ville boikotte Ving. Nå er dette tilbudet overalt. Anonymkode: 63951...d94 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 6. januar 2020 #58 Del Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flyselskapet får jo oppmerksomhet og det er bra. Det tiltrekker kunder som vil reise i det selskapet som hater å få fete mennesker ved siden av seg på flyet. Og fete mennesker holder seg unna, med mindre de vil betale for ekstra sete. Jeg husker for noen år siden så hadde Ving et hotell hvor barn ikke var velkommen. Det fikk masse oppmerksomhet og «alle» ville boikotte Ving. Nå er dette tilbudet overalt. Anonymkode: 63951...d94 There is a fault in this. Majoriteten av menneskene som flyr hver eneste dag er ikke overvektige i den forstand at det trengs to seter. Overvekt er et sensitivt område og jeg er ganske så sikker på at det ikke vil skape den postive ringvirkningen som du refererer til (som positiv). Derimot er jeg ganske sikker på at det vil bli en katastrofe for det eventuelle flyselskapet, og omdømme + synkende aksjekurs blir å koste mer enn det smaker. Det har vi sett før, det finnes til og med presedens på at dette er en diskrimminering av overvektige. Du må nok se lengre enn egen nesetipp i dette tilfellet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #59 Del Skrevet 6. januar 2020 16 minutter siden, CabinCruiser skrev: There is a fault in this. Majoriteten av menneskene som flyr hver eneste dag er ikke overvektige i den forstand at det trengs to seter. Overvekt er et sensitivt område og jeg er ganske så sikker på at det ikke vil skape den postive ringvirkningen som du refererer til (som positiv). Derimot er jeg ganske sikker på at det vil bli en katastrofe for det eventuelle flyselskapet, og omdømme + synkende aksjekurs blir å koste mer enn det smaker. Det har vi sett før, det finnes til og med presedens på at dette er en diskrimminering av overvektige. Du må nok se lengre enn egen nesetipp i dette tilfellet. Ja, det var akkurat det som ble sagt da ving innførte barnefrie hoteller og. Jeg prøvde bare å komme med en løsning. Jeg har ikke det problemet på business eller first class, når jeg er ute og reiser☺️ Anonymkode: 63951...d94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #60 Del Skrevet 6. januar 2020 Hva skjer hvis to overvektige personer sitter ved siden av hverandre eller om disse to har sete ved midtgangen og vinduet slik at det faktisk ikke er fysisk plass nok til at noen skal sitte i setet ved siden av? Anonymkode: 2accb...437 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå