Gå til innhold

Ditt lei kvinner som tror de kan behandle menn som dritt. Hun fikk kebab i trynet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på fylla og på slutten av kvelden gikk jeg for å kjøpe kebab. Betalte for en kebab og ventet på å få mat. Mens jeg venter kommer det to kvinner inn og bestiller. Mannen i kassa begynte å lage kebab til kvinnene selv om jeg var først. Jeg sa til de at jeg var før de og de ga helt faen. Mannen i kassa sa ett eller annet om «kvinner først». Jeg sa ikke noe mer. Da hun fikk kebab slo jeg den ut av hånda hennes og stakk der i fra uten kebab.

Hadde det vært en mann så hadde jeg slått han, så hun kan være glad hun er kvinne. Hadde kvinner hatt litt mer respekt for menn dersom det ikke var noen «regel» at menn ikke skal slå kvinner? Er så lei av kvinner som tror de kan være så uforskammet de vil uten konsekvenser.   

Anonymkode: 2a6e6...fb8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang får du ikke kebab der overhodet 

Anonymkode: a5a7b...e0f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på fylla og på slutten av kvelden gikk jeg for å kjøpe kebab. Betalte for en kebab og ventet på å få mat. Mens jeg venter kommer det to kvinner inn og bestiller. Mannen i kassa begynte å lage kebab til kvinnene selv om jeg var først. Jeg sa til de at jeg var før de og de ga helt faen. Mannen i kassa sa ett eller annet om «kvinner først». Jeg sa ikke noe mer. Da hun fikk kebab slo jeg den ut av hånda hennes og stakk der i fra uten kebab.

Hadde det vært en mann så hadde jeg slått han, så hun kan være glad hun er kvinne. Hadde kvinner hatt litt mer respekt for menn dersom det ikke var noen «regel» at menn ikke skal slå kvinner? Er så lei av kvinner som tror de kan være så uforskammet de vil uten konsekvenser.   

Vi blir da slått selv om det er regler som sier vi ikke skal bli det. 

Forøvrig er det mannen i kassa som er problemet her, ikke damene. 

Anonymkode: b5f6f...ad1

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nok et sinnemestringskurs. Og holde deg unna alkohol. Stakkars den dama som ender opp med deg, når du blir voldelig for noe så lite. 

Anonymkode: 26237...d1f

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet

De ga vel faen i deg der og da pga. alle de innpåslitne og klåfingra mennene de hadde møtt på byen samme kveld sikkert.. Kvinner blir lei av oppførselen til menn også. 

Anonymkode: df1ab...d4b

• Liker 17
Skrevet

Du kan ikke lege skylden på fulle folk i kebabkø. Hvis du nå absolutt skal utagere på den måten bør du gjøre det mot han som lar kvinner gå foran deg. Det var jo hans skyld dette. Turte du ikke det siden han kunne slått til deg, eller?

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger profesjonell hjelp før dette eskalerer. 

Anonymkode: ae629...d42

• Liker 19
Skrevet

:popcorn:

*leter etter troll-emojien

• Liker 8
Gjest Alkoholist
Skrevet

Du vant ingenting på dette uansett. Du betalte for en kebab du ikke fikk med deg. Mannen bak kassa laget garantert en ny kebab til dama, og det gikk da på din regning. Snakk om å drite seg ut. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars kvinne, stakars mann i kassa og stakkars deg.

Følte du deg vel da du gikk? Tror neppe det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også bli sykt utålmodig og ha lav toleranse for ting i fylla, tror det har sammenheng med at jeg har ADHD, bare et tips.. 

Anonymkode: a5a7b...e0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men altså. Hva skulle kvinnene gjort? Jeg sier ofte «jeg tror han/hun var først», hvis jeg blir forsøkt ekspedert før andre som kom før meg. Men hvis bestillingen er tatt og han bak kassa lager til meg først, hva skal jeg gjøre med det egentlig? Jeg kunne jo tilbudt min kebab til deg, men det forutsetter jo at jeg har bestilt akkurat det samme da. Du vil jo sikkert ikke få feil mat heller?
Du tok det opp med dem, sier du, men hva skulle de gjøre? Å ta ut dette på kvinne er jo sykt. Det er mannen bak kassa som har behandlet deg dårlig. Ikke kvinnene. For en ubehagelig og skummel fyr du er. 

Anonymkode: 27a1c...18f

• Liker 29
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør få portforbud etter klokken 19.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg har kort lunte, men jeg har ikke noe problem med å behandle andre mennesker med respekt uansett hvor full jeg er. Min toleranse for dårlig oppførsel når jeg er på fylla er tilnærmet null. Det var hun som valgte å fnyse av meg når jeg sa i fra at jeg var før henne. Hadde i tillegg fått nok av frekke kvinner da jeg har møtt flere som har vært frekke den siste tiden. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg har kort lunte, men jeg har ikke noe problem med å behandle andre mennesker med respekt uansett hvor full jeg er. Min toleranse for dårlig oppførsel når jeg er på fylla er tilnærmet null. Det var hun som valgte å fnyse av meg når jeg sa i fra at jeg var før henne. Hadde i tillegg fått nok av frekke kvinner da jeg har møtt flere som har vært frekke den siste tiden. 

Kanskje det er din væremåte som resulterer i at du føler at du har møtt flere frekke den siste tiden. Jeg er ikke plaget med frekke mennesker rundt meg. 

Anonymkode: 27432...acd

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...