Gå til innhold

Tatt på fersken!

Gjest anonym

Tatt på fersken- din reaksjon?  

2 stemmer

1. 1. Tatt på fersken- din reaksjon?

• Jeg hadde ikke brydd meg. Hva h*n gjør er h*ns sak
      1
    • Jeg hadde gått og pakket sakene mine sporenstreks, uten å høre en evt dårlig forklaring først
      22
    • Jeg hadde skreket og ropt og grått
      6
    • Jeg hadde ikke trodd mine egne øyne, og rettet alt sinne mot ham
      5
    • Jeg hadde hentet en kniv i fullt sinne
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nei fy faen ass da hadde jeg spytta han rett i trynet og ikke sett på den andre dama engang. kommet meg fryktelig lyn-fort ut døra og ut av livet hans. Er han i stand til å gjøre noe sånt mot meg, fortjener han meg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selvsagt er ikke elsker(innen) "uskyldig" oppi dette dersom det er helt tydelig at vedkommene har samboer/kjæreste/ektefelle. Man bør holde seg unna folk som er opptatt (om ikke annet så for sin egen del).

MEN å kanalisere alt sinne på denne personen blir litt bakvendt. Det er tross alt kjæresten som har SVIKTET. Hadde det ikke vært med denne personen, så sannsynligvis med en annen (uten at det gjør saken noe særlig bedre da). Jeg har sett flere eksempler på utroskap der den bedratte har vært MER sint på 3.part enn på sin egen utro partner. Helt uforståelig spør du meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete hvor sint jeg hadde blitt :evil:

Valgte det siste alternativet, men hadde nok gitt han noen spark i balla og hylt, skreket og knust noen glass først! Så hadde jeg reist.

Kom på en gang vi to snakka om dette, og han sier at han ville drept han jeg hadde vært utro med, men ikke gjort meg noe...??! Akkurat som om det ikke hadde vært min skyld?! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...