Gå til innhold

Tatt på fersken!

Gjest anonym

Tatt på fersken- din reaksjon?  

2 stemmer

1. 1. Tatt på fersken- din reaksjon?

• Jeg hadde ikke brydd meg. Hva h*n gjør er h*ns sak
      1
    • Jeg hadde gått og pakket sakene mine sporenstreks, uten å høre en evt dårlig forklaring først
      22
    • Jeg hadde skreket og ropt og grått
      6
    • Jeg hadde ikke trodd mine egne øyne, og rettet alt sinne mot ham
      5
    • Jeg hadde hentet en kniv i fullt sinne
      3

Anbefalte innlegg

Hei folks! :D

Hvordan hadde du reagert dersom du kom tidlig hjem fra jobb en dag og fant kjæresten din i senga i full gang med en annen lekker jente/gutt?

(Nå later vi som om kjæresten din er hjemmeværende, uansett kjønn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valgt det siste alternativet, men jeg hadde gjort følgende:

Lukket igjen døra til soverommet etter å ha gitt ham klar beskjed om at han hadde 2 timer på å pakke seg og alle sakene sine ut!

Så hadde jeg satt meg i bilen og kjørt.

Hadde det vært hans hjem (som jeg bodde i) hadde jeg nok gått selv, men her er gjelden delt i 2, så jeg hadde nok syntes at det var hans oppgave å forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå eier ikke vi leiligheta,men vi betaler like mye begge to.Hvem som eventuelt måtte ha gått aner jeg ikke, men hadde jeg kommet hjem å funnet sambon i seng med et anna kvinnfolk hadde jeg først og fremst kasta ut kvinnfolket.Eksagt hva jeg hadde gjort med samboen er i grunnen litt vanskelig for meg å forestille meg.Jeg kjenner sambon så godt at en slik situasjon blir i grunnen litt surrealistisk for meg.

Men en ting er sikkert..............forholdet hadde definitivt vært over, uten diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt det siste! Hadde bare tatt med meg noen viktige ting og kjørt avgårde. Og det måtte vel vært han som måtte ha pakket sakene sine!

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei

Jeg hadde nok først kastet klærene hennes ut vinduet og så henne på dør... Før jeg hadde fortsatt med hans ting. Rett ut vinduet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde utført alle alternativene! :ler:

Men det er selvfølgelig spørs på hvilket forhold man er i. Noen forhold jeg har vært i hadde jeg kanskje blitt veldig såret, mens andre brydd meg mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurt om jeg fikk være med???

:hoho:

Neida, jeg hadde ikke det...Det var bare kødd, altså...

Vet ikke riktig hva jeg hadde gjort...Enten hadde jeg vel klikka totalt, eller så hadde jeg vel ikke brydd meg om det i det hele tatt.... Det er liksom så vanskelig å forutsi.... Man vet det sjelden før man står der... Vil han ha en elskerinne, så håper jeg han for Guds skyld han puler henne et annet sted enn i senga mi....hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hvem som eier leiligheten om hvem som skal kastes ut. nå deler vi på leia, så da ville jeg kastet han ut. han som tross alt er utro. kasta ut dama og gitt han et par timer og komme seg ut. Kjørt meg en laang tur i mellomtiden. Ikke pratet noe mer med han, unnskyldninger ville jeg ikke ha hørt og forholdet hadde uten tvil vært slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste alternativet.....

Hadde nok diskutert siden hvor dum hun hadde vært som hadde kasta bort det fine vi hadde, men hun skulle vært borte fra leiligheten min når jeg kom tilbake etter en laaang kjøretur.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi eier også huset 50/50, så jeg tror det hadde blitt han som hadde pakket sakene sine. Jeg kunne antagelig bare sett hardt på han, og så hadde han gått frivillig. Jeg har nemlig bestemte meninger om saken, og han vet det, derfor hadde han nok kommet seg unna fortere enn svint - FØR jeg hadde rukket å hentet kniven.......................

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt den 4. svaralternativet ditt, det lyder slik: " Jeg hadde ikke trodd mine egne øyne, og rettet alt sinne mot ham " Hmmm, hvem ellers skulle man ha rettet sinnet sitt mot.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama???? Det er jo kjæresten din som er utro, og ikke dama!!!!. Såfremst du ikke er lesbisk da. Dama vet jo helt sikkert ikke at typen din har kjæste, slik forteller de jo ikke.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ganske vanlig å rette sinnet mot den som partneren er utro med!!! kjenner flere som har gjort det. Men jeg kan bare ikke fatte det. Selvsagt er den 3.parten som er involvert ikke en du tenker pene tanker om i en slik situasjon, men det er DIN KJÆRESTE som har sveket deg.

Som det står i en annen tråd her inne: Utroskap handler ikke om sex, men om SVIK. Når partneren din er utro er det dette det handler om. Ikke at den som utroskapet skjedde med "var så slem" og lå med kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel litt til om denne elskerpersonen ikke hadde fått med seg at det faktisk bodde to i leiligheten (bilder, klær i gangen, sminke på badet osv.). Selv om jeg også hadde rettet sinnet mitt mot kjæresten så er ikke elskerinnen uskyldig. Man bør holde seg unna andres menn selv om mannen selvfølgelig har hovedansvaret.... og forresten hadde jeg ikke vist sinne da. Jeg hadde snudd i døra og hentet sakene mine neste dag når han var på jobb. Jeg tror sinne ville gjort det enklere for partneren å takle å bli tatt på fersken. Å ikke si noe, men bare gå tror jeg kunne gjort han ganske gal i hodet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...