Gå til innhold

Kommer overens med alle bortsett fra de på min egen alder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mulig dette er en litt sær problemstilling men det får så være.

Jeg er en jente i 20 årene. Helt siden videregående har jeg slitt med å få venner. Jeg har to jobber og kommer godt overens med folk der. Får masse skryt og kommentarer på hvor flink og omgjengelig jeg er. Venner av foreldrene mine sier jeg er en flott jente, høflig og flott. Gutter jeg møter sier jeg er kul og morsom.

Så er det jenter på min egen alder, da. Jeg føler ofte jeg møter en vegg der. Sjeldent stiller de meg spørsmål. Føler aldri de er nysgjerrig på meg. Jeg prøver å være engasjert, lytte og være interessert. Men dette møter null respons.

Jeg tror jeg kjenner min besøkelsestid og er ikke typen «så si meg! Har du tatt en abort?». Jeg er oppriktig interessert og nysgjerrig på alle men disse jentene virker... blaserte? Som om ingenting imponerer dem?

noen som er i lignende situasjon som meg? 

Anonymkode: 6b62a...1a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også vanskeligheter med å få venninner når jeg var ung. Følte meg ofte "mislikt" av andre jenter. Og var mye alene. Ble aldri bedt med på noen ting. diskoteker, fester osv. Og var derfor mest hjemme for meg selv. Men nå i godt voksen alder så har jeg fått venninner. kanskje fordi jeg er i et annet og bedre miljø. Men også på grunn av alder og fordi vi ikke lengre konkurrerer om menn. Jeg var søt som ung og merket interesse fra menn, noe som ble mislikt av andre jenter som så på det som en konkurranse om å være mest attraktiv. Så hvis det er en trøst for deg så blir det lettere å få venninner når du blir eldre.

Anonymkode: 74be9...263

AnonymBruker
Skrevet

Takk❤️

Anonymkode: 6b62a...1a6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problem som deg før. Jeg tror folk blir mindre kompliserte når de blir eldre. Jeg forventer automatisk fortsatt fiendtlighet fra kvinner ennå, men blir stadig overrasket over hvor hyggelige og inkluderende de er. Det er ikke lenger viktig om man er kul osv.

Anonymkode: ff8b6...796

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...