AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Altså til en riking, ikke en person i rullestol. Noen som har gjort det? Arbeidsoppgavene er alt fra å handle mat, lage mat, vaske, hente barna, passe barna, måke snø, klippe gress etc. 100% stilling og godt betalt, mener redd jeg kommer til å føle meg så «underlegen» på en måte. Dere som gjør dette, hvordan er forholdet deres til sjefen? Anonymkode: 9de41...137
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Søk opp BPA. Brukerstyrt Personlig Assistent. Som du lurer på. Står masse om det på google Anonymkode: 1f389...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Søk opp BPA. Brukerstyrt Personlig Assistent. Som du lurer på. Står masse om det på google Anonymkode: 1f389...aa1 Leste du HI i det hele tatt? Anonymkode: 8b2a0...545 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Søk opp BPA. Brukerstyrt Personlig Assistent. Som du lurer på. Står masse om det på google Anonymkode: 1f389...aa1 😂😂😂 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså til en riking, ikke en person i rullestol. Noen som har gjort det? Anonymkode: 9de41...137 Anonymkode: a6290...6ff
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 Ikke jobbet privat, men i kommunal hjemmetjeneste i et rikt område. Koseligste jobben noen gang, min erfaring er at «snobbene» respekterer «hjelpen» sin, viser takknemlighet og ser ikke ned på de «på gulvet». Har også jobbet i et litt belastet område, og de sosiale forskjellene er enorme. De høyt i samfunnsstigen har folkeskikk og respekt og forlanger ingenting. Mulig dette er et norsk fenomen, men rike folk slår meg som utrolig ydmyke og setter seg ikke selv høyere enn andre. Finnes selvsagt unntak, mitt inntrykk er at «gamle penger» vet å sette pris på sine medmennesker uansett rang, mens «new money» kanskje har et større behov for å markere seg? Jeg tror det er en fin jobb, jeg:) Anonymkode: db203...fca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå