Gå til innhold

zzzz - Lost overvurdert?

Anbefalte innlegg

Gjest Sesselja
Skrevet

Er det bare jeg som synes Lost er overvurdert? Joda, setter meg foran skjermen hver onsdag, men når episoden er over føler jeg meg liksom litt snytt hver gang. Omtrent som når jeg spiste MacDonaldsburgere før - oppskrytt og uten den store spenningen.

For meg er det livene de levde før de kom sammen som er mest spennende, ikke det som skjer på øya. Det blir for mange spenningsmomenter (isbjørner, ting opp i tretoppene, gærne damer, psycho menn, metallboksen til gamlingen etc) til at de klarer å holde spenningen oppe - ironisk nok. Det virker bare distraherende (og litt kjedelig), ikke spennende.

Får jeg så øra flagrer nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes også at det mest spennende er å se hva som skjedde med dem før de kom på flyet/havnet på øya. Men liker serien godt jeg. Hadde den derimot bare bestått av blod og isbjørner, så hadde jeg nok ikke fulgt med på Lost. :)

Gjest Litt Lost
Skrevet

Jeg er stort sett enig, man mister interessen når de hele tiden putter inn enda sykere ting. Der var to spennende episoder for min del, da Ethan var med. Jeg var livredd etterpå og måtte ringe min søster før jeg kunne bevege meg rundt i huset :ler:

Men, likevel, jeg er fremdeles veldig nysgjerrig på hva dette egentlig handler om.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg synes også at det mest spennende er å se hva som skjedde med dem før de kom på flyet/havnet på øya. Men liker serien godt jeg. Hadde den derimot bare bestått av blod og isbjørner' date=' så hadde jeg nok ikke fulgt med på Lost. :)[/quote']

:Nikke: (Men et annet pluss er Sawyer, Locke og Charlie da. :kul: )

Skrevet

Jeg synes det er kombinasjonen mellom livene deres før og det som skjer på øya som er spennende. For eksempel det at Hurley's tall dukker opp på hatchen. Isbjørnene og monsteret er jo bare en liten del av handlingen...det er det mystiske og det at vi ikke får vite helt hva som skjer som gjør at jeg er hekta :)

Skrevet

Syns serien er spennende, og varierende. Syns serien har "ALT"... Noen episoder har jo vært "mindre" innholdsrike enn andre, men dog...Dette er en av de kuleste seriene jeg har sett.

Gleder meg som et lite barn til hver onsdag i juni nå, da de skal sende doble episoder!

Skrevet

Nei, du ser ikke den eneste. Jeg synes ikke den er spennende eller underholdende i det hele tatt. Så første episode, og det var mer enn nok. Bortkastet tid.

Skrevet
Jeg synes det er kombinasjonen mellom livene deres før og det som skjer på øya som er spennende.

Enig! Selv om det har vært episoder der det ikke har skjedd så mye, synes jeg allikevel det er spennende å se hva som har skjedd i livet til karakterene og hva som er årsaken til at de havnet på flyet og deretter på øya.

Forøvrig, hva er poenget med kommentarer som 'får jeg så øra flagrer nå?' fordi man kritiserer en serie som mange liker. Det er fritt valg både om man vil se serien og hva man etterfølgende vil mene om den.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns serien er fantastisk bra, og gleder meg til hver onsdag. :sjarmor:

Skrevet

Jeg så også første avsnitt og gadd ikke følge med på den, men så har jeg sett en liten bit av og til og anget på at jeg ikke fulgte med. Nå har vi lastet ned hele første sessong og sett alle i løpet av en helg og jeg gleder meg til ny sessong til høsten. :-)

Hilsen Trille

Skrevet

Jeg følger med og gleder meg til hver episode! Men det er umulig å lage en serie som ALLE liker, men de har klart å lage en spennende og litt annerledes serie etter min mening.

Gjest gjest1
Skrevet

Lost er kjempebra!

Det en slik serie som bare blir bedre og bedre jo mer du ser av den.

Lurer på om isbjørnen kom fordi den lille gutten leste det meksikanske bladet..og at han er ansvarlig for monstrene på øya..? Mange spesielle personer med i serien ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

:Nikke: (Men et annet pluss er Sawyer, Locke og Charlie da. :kul: )

:ler: Sant det! Sawyer er en kjekking. :tunge1:

Skrevet

Ja, jeg synes Lost er overvurdert ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg syns serien er fantastisk bra, og gleder meg til hver onsdag.  :sjarmor:

Signerer denne jeg :wink:

Skrevet

Lost er uhyre spennende. Og det er som flere har nevnt her tidligere - livene før og nå som gir handlingen liv. Det at øya har noe mystisk over seg gjør serien noe ekkel... Det hender jeg må holde for øya... :oops: :ler:

Gjest Darcy
Skrevet

Neida du er ikke alane om å syns Lost er oppskrytt, det syns jeg helt fra første episode.

Gjest Aurélie
Skrevet

Har aldri sett på Lost jeg, men vurderer å laste ned samtlige episoder for å ha noe å se på dersom det blir mye regnvær i sommer..

Er det noe ala 24? Bedre/dårligere?

Skrevet

Liker 24 godt jeg, men jeg synes LOST er bedre...de kan forsåvidt ikke sammenliknes med tanke på handling, innhold osv - bare det at det er god spenningsunderholdning. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...