AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Har ei ny venninne som jeg holder på å bli kjent med. Men er noe jeg reagerer på. Det er ofte jeg som må ta kontakt først. Om jeg tar kontakt virker alt ok og venninnen tar kontakt, initiativ, deler av seg selv osv. Forstår meg ikke på dette. Er det usikkerhet? Anonymkode: e83ee...06c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 Hun vil kanskje ikke forstyrre, eller kanskje er hun som meg at hun surrer med sitt og glemmer å ta kontakt... Du for spør henne. Anonymkode: cc922...6de 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vil kanskje ikke forstyrre, eller kanskje er hun som meg at hun surrer med sitt og glemmer å ta kontakt... Du for spør henne. Anonymkode: cc922...6de Vil ikke spørre enda. Mulig jeg gjør det etterhvert men synes nå det er for tidlig å stille et slikt spørsmål da det liksom kan legge litt press på den andre. Vil ting skal utvikle seg naturlig. ts Anonymkode: e83ee...06c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Ingen flere som har meninger? Anonymkode: e83ee...06c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Skrevet 6. januar 2020 Kanskje hun bare er litt tiltaksløs på den måten av natur? Hvis hun vil omgås deg er det vel ikke noe problem sånn sett. Du kan jo si "kan ikke du ringe meg da og da" eller noe sånt sånn sånn at hun begynner å ta kontakt også? Anonymkode: b06ca...e9b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun bare er litt tiltaksløs på den måten av natur? Hvis hun vil omgås deg er det vel ikke noe problem sånn sett. Du kan jo si "kan ikke du ringe meg da og da" eller noe sånt sånn sånn at hun begynner å ta kontakt også? Anonymkode: b06ca...e9b Blir jo litt usikker på hva hun vil når det er sånn. Men hun tok initiativ til å møtes etter jeg tok kontakt en gang og fulgte opp med å høre om å møtes igjen. Likevel er det jeg som liksom må styre kontakten. ts Anonymkode: e83ee...06c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Har en beste venninne som også er sånn. Er alltid jeg som tar kontakt men hun svarer kjapt når hun svarer. Tror hun bare er sånn😊 har lurt jeg og men jeg er så vandt til det nå Anonymkode: d76cd...228
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en beste venninne som også er sånn. Er alltid jeg som tar kontakt men hun svarer kjapt når hun svarer. Tror hun bare er sånn😊 har lurt jeg og men jeg er så vandt til det nå Anonymkode: d76cd...228 Jeg gjør meg jo tanker om hun egentlig ikke ønsker relasjonen. Men hvis jeg har tatt kontakt kan hun fortelle noe, sende bilde av noe og lignende. Vi har nettopp blitt kjent så er jo nytt. Hun har hintet til å møtes på nytt men jeg blir usikker noe det stort sett er jeg som tar kontakt. Ts Anonymkode: e83ee...06c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #9 Skrevet 8. januar 2020 På 6.1.2020 den 21.55, AnonymBruker skrev: Jeg gjør meg jo tanker om hun egentlig ikke ønsker relasjonen. Men hvis jeg har tatt kontakt kan hun fortelle noe, sende bilde av noe og lignende. Vi har nettopp blitt kjent så er jo nytt. Hun har hintet til å møtes på nytt men jeg blir usikker noe det stort sett er jeg som tar kontakt. Ts Anonymkode: e83ee...06c Ja jeg har lurt på det samme selv. Men kan være hun er vandt til at du tar kontakt så da trenger hun kanskje ikke?! Jeg har det på samme måte. Vet ikke hvordan jeg skal spørre uten at hun blir fornærmet. Anonymkode: d76cd...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå