Gå til innhold

Ikea

hilli

Anbefalte innlegg

Kan man bestille fra Ikea på internett? Jeg trodde det var mulig, men jeg klarer ikke å finne ut hvordan man gjør det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

"Det er vel ikke så vanskelig" tenkte jeg og gikk inn på IKEA sine sider. Så feil kan en ta. :oops: Du har helt rett, ikke lett å finne ut av det der. :ler:

Fant tilslutt frem en katalog jeg har liggende, og fant følgende:

Bestilling online er enkelt og greit! Bruk nettet eller send e-post til oss på [email protected]. Dette er den raskeste måten å bestille på.

Hvordan de mener at en skal bestille via nettet vet jeg ikke, men en får sikkert svar hvis en sender en mail til adr. over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Har vært på Ikea så mange ganger nå at jeg ikke orker mer (oppussing og innflytting). Derfor hadde det vært greit å bestille småting på nettet i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skjønner hva du mener. Er midt oppe i det samme selv. Har holdt på å pusse opp siden oktober (Ting tar tid!!) og har mistet tellingen på hvor mange turer det har blitt til IKEA, byggmakker og ett uttall andre steder. Sambo er om mulig enda mer lei enn meg og har gitt klar beskjed om at det eneste tingen til han har planer om å være med å kjøpe er grill. :ler:

Netthandel er fine ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gitt klar beskjed om at det eneste tingen til han har planer om å være med å kjøpe er grill. :ler:
:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde aldri trodd at man kunne bli så lei av Ikea! Vi er bare halvveis i oppussingen ennå, men heldigvis blir varehuset litt mer interessant igjen når man bytter rom... Vi innreder vår første leilighet og har ingenting fra før så det blir noen turer.

Jeg er forresten enda mer lei av Obs Bygg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...