Gå til innhold

Hva er viktigst for deg i et seksuelt forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på et forhold som først og fremst er basert på sex. Elskere/FF/FWB eller hva man kaller det.

Hva er viktigst for deg? Og hva må du ha i tillegg i det forholdet?

Jeg trodde jeg bare trengte sex. Trodde vi kom til å utvikle oss til å bli gode etter en viss tid sammen. Nå er jeg kommet dit at jeg innser at vi ikke har 100% god sex, men jeg setter stor pris på nærheten, kosen, samtalene, osv. 

Anonymkode: e7f38...684

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følelsesmessig trygghet.🙂

Anonymkode: d772a...bd8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hatt en fast sexpartner i noen år nå. Vi møtes ikke så ofte pga avstand og travle liv, vi har veldig bra sex. Hadde det vært tøm og røm hadde det vært uaktuelt. For meg er ikke samtalene så viktig, men fysisk nærhet, det å kunne ta på og bli tatt på. 

Anonymkode: 46fd4...ae0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hatt en fast sexpartner i noen år nå. Vi møtes ikke så ofte pga avstand og travle liv, vi har veldig bra sex. Hadde det vært tøm og røm hadde det vært uaktuelt. For meg er ikke samtalene så viktig, men fysisk nærhet, det å kunne ta på og bli tatt på. 

Men hva er årsaken til at samtalene ikke er så viktig hvis dere har holdt på i noen år?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er årsaken til at samtalene ikke er så viktig hvis dere har holdt på i noen år?

Altså vi prater jo som venner gjør, men ikke dype samtaler. Går i fotball, TV serier, familie og tidligere erfaringer med det motsatte kjønn etc. Vi sitter ikke å ser hverandre i øynene og betror oss over tente stearinlys da. 

AnonymBruker
Skrevet

Seksuell kjemi 

Anonymkode: c5d35...4a0

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell kjemi 

Anonymkode: c5d35...4a0

Det var det her og i starten, nå finner vi på litt gøy ved siden av også. Reiser på langweekender og sånn. Så nå er vi et sted mellom elskere og deltidskjærester. Vi er ikke så opptatt av å definere, tar det fra dag til dag, han er nemlig en god del yngre enn meg. Men vi er ikke exclusive (i teorien da)   😉

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi sitter ikke å ser hverandre i øynene og betror oss over tente stearinlys da. 

Det har jeg aldri hatt med kjærester heller..

Anonymkode: 9e5cf...4e4

Gjest Warrior
Skrevet

Nærheten og at det er godt for sexpartner også.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri hatt med kjærester heller..

Anonymkode: 9e5cf...4e4

He he ikke jeg heller forsåvidt. Men når TS skriver samtalene så tenker jeg at hun kanskje mener litt nærere ting enn hvilket fotballag som vant kampen i dag, det er nemlig sånne ting jeg og min elsker prater om. 

AnonymBruker
Skrevet

100% god sex

Anonymkode: 414db...855

Skrevet (endret)

Feil tråd...

Endret av Era Vulgaris
AnonymBruker
Skrevet

Sex er åpenbart det viktigste i et seksuelt forhold. Hvis ikke bør det kalles et «uforpliktende forhold». 🧐

Anonymkode: b1f45...56f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om dere ikke møtes så ofte, fatter  jeg ikke at det er mulig å holde et sånt forhold gående i årevis. Jeg hadde dødd av kjedsomhet. Noe helt annet er det, hvis man i tillegg har kjærlighet eller i det minste et intellektuelt/åndelig fellesskap.

Anonymkode: 29b25...10e

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, bullehurk skrev:

han er nemlig en god del yngre enn meg

20 timer siden, bullehurk skrev:

deltidskjærester

20 timer siden, bullehurk skrev:

han er nemlig en god del yngre enn meg.

He he, da får det nok mer og mer preg av deltid:)

AnonymBruker
Skrevet

Kjemi. 

Anonymkode: 3799b...e28

Gjest Mysticgirl
Skrevet

At han er kåt og leken, tenner på meg selvsagt og at han har stiv pikk. Å gjøre noe sammen utenom sexen er ikke viktig, så lenge han bare er en fuckfriend. Det gjør jeg bare med kjærester.

Men menn har en tendens til å ville utvikle et seksuelt forhold til noe mer, dermed så er det nesten ikke vits med noe slikt har jeg funnet ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Tilgjengelighet.

Anonymkode: 59cc9...6b8

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om dere ikke møtes så ofte, fatter  jeg ikke at det er mulig å holde et sånt forhold gående i årevis. Jeg hadde dødd av kjedsomhet. Noe helt annet er det, hvis man i tillegg har kjærlighet eller i det minste et intellektuelt/åndelig fellesskap.

Vi er jo som venner bare med sex, vi drar på hotellturer, spiser og lager mat sammen, prater , ser serier etc etc når vi møtes. Så blir jo som å pleie et vennskap, det er jo ikke et forhold i den forstand, så klarer ikke sette meg inn i hvorfor du hadde dødd av kjedsomhet. Funker for oss iallefall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis sexen er bra så dør man ikke av kjedsomhet. Det viktigste i et seksuelt forhold er at sexen er god, og man møtes med regelmessig og ikke for sjelden, Og at man er eksklusive hvis det er avtalt. Ellers at det er nok tid til både sex, kos og litt prating. Ikke stress og tøm-og-røm. Det blir for dårlig, og minner mer om ONS. 

Anonymkode: f3e1d...cd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...