AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Er det noen her inne som jobber som lærer i VGS? Hvordan er det å jobbe som lærer? Er det lett å få jobb som lærer i VGS? Anonymkode: 9e83d...8c9
liljene Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg trives. Lektor. Om det er lett å få 100% stilling, er avhengig av fagkombinasjon og om du har lyst til å flytte på deg.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Jeg har jobbet som lærer på vgs, nå er jeg på ungdomsskolen. På vgs var det omtrent ikke hjem-skole samarbeid og mer fokus på det faglige. Jeg trivdes veldig godt med det. På ungdomsskolen er det mer "dill", men det er også kjekt på sin måte. Jeg underviser i matematikk og kan enkelte ganger savne å undervise på vgs-nivå med elever som er mer engasjert i faget, det var også noen klasser/fag der elevene ikke var særlig motivert. Anonymkode: 0dd2a...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 Om det er lett eller ikke spørs hvor du ønsker å jobbe. Dersom du er flyttbar vil det være greit. Anonymkode: f823e...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå