AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/Op1WkV/carita-var-legens-elskerinne-det-er-utrolig-stigmatisert-aa-vaere-den-andre-kvinnen?utm_source=vgfront&utm_content=row-r1 Altså, hva søren? Så ufattelig flaut å la seg intervjue med navn og bilde, mens hun stolt innrømmer at hun er en "elskerinne". Som om utroskap er noe som noensinne bør bli "normalt"! Det bør for alltid bli sett på det som det det er, umoralsk. For både den som er utro og den utro sin "hjelper". Anonymkode: 5d634...b3b 20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Elskerinner er damer som ikke får kjærester på gamlemåten. De er kun gode nok (i deres egne øyne) til å være en drittsekks andrè valg og leketøy. Anonymkode: 9fadb...aac 19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Det er den utro ektemake som er største drittsekken. Etter den utroektemake kommer den forsmådde part. I de fleste tilfeller er også den skyld i det elendige ekteskap. Sist på lista over drittsekker er elskerinnen/elskeren. Den som gikk for sin egen kjærlighet. Anonymkode: c201c...f55 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Haha, så turn off.😂 Anonymkode: 52ba2...e13 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Tenk så flaut når legen hun var utro med plutselig ser hun i avisa og stolt presenterer seg som hans elskerinne🤣 Og hva prøver hun å oppnå, at det plutselig ikke skal bli stigmatisert å hjelpe noen med å være utro? Anonymkode: 5d634...b3b 11
herzeleid Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 Nå får ikke jeg lest artikkelen, men jeg stusser litt på hva hensikten her skal være? I mine øyne burde utroskap og bedrag stort sett være stigmatiserende for de som utfører det, kanskje med noen ytterst sjeldne unntak. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 Kanskje det er hun som er ts i alle legetrådene.....😂😂 Anonymkode: ac989...aee 15
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 Ja, ikke sant? Jeg begynner å bli lei av at selv skittentøyvasken skal gjøres glamorøs. Det er hysj-hysj-karakter over artikkelen og hun havner under dem som bør ‘beskyttes fra seg selv’. Jeg trodde jeg var ille, jeg altså. Men til og med jeg orker ikke å være den ‘andre’ kvinnen, ikke har jeg vært det heller. Deilig med moral-poeng. ❤️ jippi, endelig min tur ❤️ pekefingeren min fungerer ikke så godt for tiden, men din er veldig hyggelig å se på, helt sant altså. Nyyyydelig pekefinger, synd det ikke er ring på den, adelsring Feks, for å viiiiifthe med den. Anonymkode: 2b693...62a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er den utro ektemake som er største drittsekken. Etter den utroektemake kommer den forsmådde part. I de fleste tilfeller er også den skyld i det elendige ekteskap. Sist på lista over drittsekker er elskerinnen/elskeren. Den som gikk for sin egen kjærlighet. Anonymkode: c201c...f55 Man er like mye drittsekk når man med vitende og vilje innleder forhold til en opptatt og gift mann. Jeg trekker meg alltid unna og aviser alle gifte menns flørting. Fordi jeg ikke vil skade eller oppløse familien hans. Anonymkode: 13d0b...4e0 8
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Er det ment at vi skal bry oss om dette? 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #11 Skrevet 6. januar 2020 Her er samme dame i artikkel med svensk språk: https://svenska.yle.fi/artikel/2017/11/03/jag-var-den-andra-kvinnan-carita-rizzo-berattar-oppet-om-sitt-forhallande-med-en Fint med Google bildesøk. Anonymkode: 9a9fa...60c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #12 Skrevet 6. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/Op1WkV/carita-var-legens-elskerinne-det-er-utrolig-stigmatisert-aa-vaere-den-andre-kvinnen?utm_source=vgfront&utm_content=row-r1 Altså, hva søren? Så ufattelig flaut å la seg intervjue med navn og bilde, mens hun stolt innrømmer at hun er en "elskerinne". Som om utroskap er noe som noensinne bør bli "normalt"! Det bør for alltid bli sett på det som det det er, umoralsk. For både den som er utro og den utro sin "hjelper". Anonymkode: 5d634...b3b Hva er flaut med dette? Det er 2 stk som har hatt sex frivillig. At en 3djepart ikke er happy for dette, får så være. Anonymkode: d99f8...ee3
ntrane Skrevet 6. januar 2020 #13 Skrevet 6. januar 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Man er like mye drittsekk når man med vitende og vilje innleder forhold til en opptatt og gift mann. Jeg trekker meg alltid unna og aviser alle gifte menns flørting. Fordi jeg ikke vil skade eller oppløse familien hans. Anonymkode: 13d0b...4e0 nei det er man ikke, har ikke noen forpliktelser. 1
Anciol Skrevet 6. januar 2020 #14 Skrevet 6. januar 2020 Løpske tisper som blir sammen med en gift horebukk ! Er de simpleste av de simple og horebukken ( legen) er en billig tosk! 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #15 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, Anciol skrev: Løpske tisper som blir sammen med en gift horebukk ! Er de simpleste av de simple og horebukken ( legen) er en billig tosk! Her lo jeg faktisk høyt😂 Anonymkode: d99f8...ee3 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. januar 2020 #16 Skrevet 6. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/Op1WkV/carita-var-legens-elskerinne-det-er-utrolig-stigmatisert-aa-vaere-den-andre-kvinnen?utm_source=vgfront&utm_content=row-r1 Altså, hva søren? Så ufattelig flaut å la seg intervjue med navn og bilde, mens hun stolt innrømmer at hun er en "elskerinne". Som om utroskap er noe som noensinne bør bli "normalt"! Det bør for alltid bli sett på det som det det er, umoralsk. For både den som er utro og den utro sin "hjelper". Anonymkode: 5d634...b3b Les gjennom alt før du dømmer
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #17 Skrevet 6. januar 2020 Det er utrolig stigmatisert å være den andre kvinnen sier Carita. Ja det er det. Og nå vet vel hele Norge hvem du er?!? Anonymkode: e6186...3ea 4
Fru Uperfekt Skrevet 6. januar 2020 #18 Skrevet 6. januar 2020 3 minutter siden, Anciol skrev: Løpske tisper som blir sammen med en gift horebukk ! Er de simpleste av de simple og horebukken ( legen) er en billig tosk! Les saken først
Fru Uperfekt Skrevet 6. januar 2020 #19 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er utrolig stigmatisert å være den andre kvinnen sier Carita. Ja det er det. Og nå vet vel hele Norge hvem du er?!? Anonymkode: e6186...3ea Du vet hun ikke er norsk og ikke bor i Norge? 1
Fru Uperfekt Skrevet 6. januar 2020 #20 Skrevet 6. januar 2020 10 timer siden, herzeleid skrev: Nå får ikke jeg lest artikkelen, men jeg stusser litt på hva hensikten her skal være? I mine øyne burde utroskap og bedrag stort sett være stigmatiserende for de som utfører det, kanskje med noen ytterst sjeldne unntak. Prøv å lese den. Er og link til en åpen, rett nok på svensk, artikkel med samme dame. Alltid greiest før en dømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå