Gå til innhold

Lage lyder under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får det fortsatt ikke til naturlig... Han jeg er sammen med nå er bare helt fantastisk i senga, men jeg klarer såvidt å få ut noen ynkelige klunk. Jeg puster jo som bare det, men det kommer ikke noe stønning eller slikt naturlig. 

Onani/orgasme har alltid ligget hos meg som at da måtte jeg være stille. Har hatt rom i nærheten av foreldrene mine og bodd i kollektiv. Nå har vi jo en leilighet til rådighet bare oss to, men jeg får det ikke til. Jeg vet veldig godt at om jeg har alkohol innabords da er stemmebåndet vidt åpent. Det har jeg opplevd tidligere med et ons, men nå (edru) funker det ikke. Jeg prøver å jobbe med det. Han har ikke sagt noe på det enda, men er redd han kanskje kommer til å ta det opp en gang? Vi har god kommunikasjon både før, under og etter sex. Slår gjerne av en prat og tuller litt under selve akten, men å stønne, nope... Håper det kommer etterhvert, men flere som kanskje har vært gjennom lignende? 
Ps: vi har ikke snakket om det enda, men vurderer å snakke med han snart, hvis d kanskje har noen hensikt?

Endret av [email protected]
Vil ikke vise navn. Viser Mail-adresse
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at det var påbudt å stønne under sex??? 🤔😳

Anonymkode: f831b...55d

• Liker 4
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Visste ikke at det var påbudt å stønne under sex??? 🤔😳

Anonymkode: f831b...55d

Det er det jo ikke, men litt godlyd fra partneren er vel noe som begge kjønn setter pris på. Da vet man jo at man gjør ting noenlunde riktig, og den tanken hjelper godt på tenningen og intensiteten i sexen.

• Liker 3
Skrevet

Tror det er noe som kommer med tiden. Kanskje du tenker for mye? Prøv å lag lyder og kjenn om det blir naturlig, så merker du jo om det blir en del av akten for deg. Men alle er jo forskjellig :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror det i bunn og grunn handler om det å være komfortabel og bare være seg selv under sex. Jeg var selv veldig usikker under sex en stund og overtenkte "skal man lage lyder, stønne, puster jeg for høyt, stønnet jeg for høyt". Men etter hvert som jeg ble komfortabel nok med meg selv og partneren så kom det bare naturlig ut. 

Og hvis det ikke handler om det, så tror jeg det rett og slett handler om at du har hatt en vane for å være stille under onani nettopp fordi du hadde soverom i nærheten av foreldrene dine og bodd i kollektiv så hjernen din kobler onani = vær stille. 

Anonymkode: e84ba...24a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner som fan, ikke noe å være flau av. Gutter blir tent av det. Guurl, bare øv litt på det imens du onanere. Så komme du te å klare det. 

Anonymkode: 451b7...e10

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, [email protected] skrev:

Ps: vi har ikke snakket om det enda, men vurderer å snakke med han snart, hvis d kanskje har noen hensikt?

Ser jo ut som dere koser dere bra uansett da, nei stønningen skal komme naturlig, men jeg synes det er hærlig å høre hun nyter det med stønn da. Når kvinner klynker litt ekstra hvis man fingrer eller slikker henne, får han iallefall en viss pekepinn på at man gjør ting riktig.

Og spesielt når du nærmer deg orgasmen, da er det viktig å gi signal for at mannen opprettholder det man gjør. En pause her betyr at må begynne på nytt igjen for å gi deg orgasme. At du bruker pustelyder er også veldig tennende, det er mye som kan leses av den lyden hvis man kjenner den man elsker med. Dette er også like viktig for menn å gi disse signalene😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet med mannen min. Jeg hadde ingen problemer med å stønne før vi fikk barn, men en lang periode måtte vi være veldig stille under sex og nå syns jeg det "flaut" å stønne. Jeg stønner når jeg har drukket alkohol, men ikke særlig høylydt, men edru får jeg meg liksom ikke til det. Det er veldig dumt for jeg blir så mye mer tent når jeg stønner. Jeg har alltid stønnet med tidligere parterne og vi har også hatt en pause. Hadde ingen problemer med å stønne med andre menn. Dette er bare med mannen min. Så tror jeg har bygd opp en slags flauhet rundt det. 

Anonymkode: 431f4...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Uten lyder fra min kone hadde jeg lurt på om hun likte det jeg gjorde eller om dette bare var et pliktknull. Det virker som dere snakker om det meste så det er bare å ta dette opp med han og forsikre han om at du virkelig nyter han selv om du er relativt stille under akten. Menn generelt tror jeg tenner ekstra på om damen lager litt lyd når hun kommer,

Anonymkode: c336b...8da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Jeg skriker høyt når jeg kommer hardt - nesten så jeg blir flau 🙈 Klarer virkelig ikke stoppe det, dersom jeg ikke må (for kids eller slikt). Det føles også bedre for orgasmen når jeg får hylt litt haha 

Poenget mitt var at vær forsiktig med hva du ønsker deg, kanskje det blir som med meg - hyl og skrik 😀

Anonymkode: 2908c...3a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med menn som ikke lager en lyd? Jeg er sammen med en fyr som jeg VET at synes jeg er veldig deilig. Men han lager ikke en lyd under sex, ikke en gang når han kommer. Vi har nettopp blitt sammen, så jeg lurer på om det kan være usikkerhet? Han hadde prestasjonsangst den første gangen.

Noen erfaringer med stille menn?

Anonymkode: 89c03...592

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles også bedre for orgasmen når jeg får hylt litt haha

Det stemmer det, oorgasmen blir sterkere av det, akkurat som de som kaster spyd eller slegge kaster lengre. Jeg høres faktisk ut som jeg setter verdensrekord noen ganger. Noen ganger må man være musestille, jeg har bitt hull i mange hodeputer og t-skjorter opp gjennom årene🤪

AnonymBruker
Skrevet

Fått film fra elskeren og jeg ikke bare stønner, men sier mye også under sex også. Dritkleint å se på, visste ikke at jeg oppfører meg sånn!! 

Anonymkode: 01f2d...b51

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, [email protected] skrev:

Får det fortsatt ikke til naturlig... Han jeg er sammen med nå er bare helt fantastisk i senga, men jeg klarer såvidt å få ut noen ynkelige klunk. Jeg puster jo som bare det, men det kommer ikke noe stønning eller slikt naturlig. 

Onani/orgasme har alltid ligget hos meg som at da måtte jeg være stille. Har hatt rom i nærheten av foreldrene mine og bodd i kollektiv. Nå har vi jo en leilighet til rådighet bare oss to, men jeg får det ikke til. Jeg vet veldig godt at om jeg har alkohol innabords da er stemmebåndet vidt åpent. Det har jeg opplevd tidligere med et ons, men nå (edru) funker det ikke. Jeg prøver å jobbe med det. Han har ikke sagt noe på det enda, men er redd han kanskje kommer til å ta det opp en gang? Vi har god kommunikasjon både før, under og etter sex. Slår gjerne av en prat og tuller litt under selve akten, men å stønne, nope... Håper det kommer etterhvert, men flere som kanskje har vært gjennom lignende? 

Hvorfor skal du lage lyd under sex hvis det ikke er naturlig for deg? Det er ikke filminnspilling du driver med. Det er like ille å fake lyd som det er å fake orgasme. Noen lager lyd når de nyter, noen gjør det ikke. Tvinger du deg til å lage lyder, så vil du både fokusere på feil ting, slik at det ødelegger nytelsen for deg, og det vil høres innmari kunstig ut. Bare gjør eller ikke gjør det som faller seg naturlig. Da er du ekte, koser deg og har det bra! Hvis partneren din i starten ikke skjønner at du har det bra, så får han heller spørre. Når dere blir godt kjent så blir ikke det noe problem lenger, uansett.

• Liker 1
Gjest Sirkelen
Skrevet

De fleste av oss er vant til å masturbere i det skjulte, og være stille. Det å stønne og lage lyder under sex føles rart og skummelt.

Det er krevende å slappe av så mye at man bare stønner helt naturlig. Det er er en sånn psykisk barriere å gå gjennom.

AnonymBruker
Skrevet

Har man barn og ungdom i huset skjer jo dette at man begrenser seg! Det sier seg selv om man ikke er helt dum. De vil oppfatte dette som ekstremt pinlig og ubekvemt om de hører vill stønning og hyl på naborommet. Når jeg kommer når vi er alene så blir det lyd ja, og det tenner henne noe enormt, og når hun kommer akkurat det samme. Med andre i huset så er det bare å begrense seg :) 

Anonymkode: e7cb9...e09

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjenert, men klarer ikke la være å stønne under sex. Tror de fleste som kjenner meg tror jeg er musestille. Men jeg er en skikkelig brøleape! Håper en dag jeg møter en som får meg til å stønnegrine av ekstase. 

Anonymkode: 914f3...214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...