Gå til innhold

Ønsker å bli kjent med noen fra Sandefjord, Larvik eller Tønsberg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å bli kjent med folk i Sandefjord? Er gjennomsnittig pen, kjempe hyggelig. Men kjenner ikke mange her. Er starten av 20årene..

Har ikke gått på skole her, så kanskje derfor.🙄  

hvordan bli kjent med folk? Synes det er vanskelig når man er ute, å bli kjent med samme kjønn.. skal man bli kjent med menn så vil de bare ligge..?🙄

Anonymkode: 5cad2...7ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel snart 20 år siden jeg flyttet fra Sandefjord for å studere, men vil anta at noe har skyldes "klientellet" i byen. Veldig mange flytter for å studere og noen få av disse flytter tilbake når de får kids. Av de som blir fra tenåra og tidlig 20åra er det folk som har faglærte jobber o.l. og sin krets fra skoletiden. Og i tillegg er nok kulturen der litt lukka for de utenfra har jeg hørt fra innflyttere. Veldig spesiell by egentlig. Vil tro det kan være enklere med Tønsberg hvor det er høyskole og folk som flytter til byen pga div statlige jobber og sånn.

Anonymkode: 5a065...842

Skrevet

Send meg en melding, så kanskje vi kan bli kjent 😊

Skrevet

Send meg en melding, så kanskje vi kan bli kjent 😊 Jeg er foresten fra Sfj og 21 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Maaaddepaaadde skrev:

Send meg en melding, så kanskje vi kan bli kjent 😊 Jeg er foresten fra Sfj og 21 😊

Er 23 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. når du starter med "jeg er gjennomsnittlig pen"... 

Anonymkode: 0edef...090

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. når du starter med "jeg er gjennomsnittlig pen"... 

Anonymkode: 0edef...090

Ja altså Jeg ser normal ut.. er ikke sånn at jeg skiller meg ut heller. så skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig med folk her 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje man sier ”ser gjennomsnittig ut” idk Det ordtaket haha😬

Skrevet (endret)

.

Endret av Globe98
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Globe98 skrev:

De fleste er studenter nå og har flyttet til andre byer, inkludert meg selv. Jeg vet ikke hvorfor det er vanskelig å bli kjent med noen av oss, men hvis jeg fortsatt bodde her (drar hjem til studiestedet mitt i morgen igjen)- så ville jeg gjerne blitt kjent med deg :)
Lykke til!

Hvor studerer du? Det var kjipt 🙈🤗 

Takk!😊

Skrevet (endret)

.

Endret av Globe98
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Globe98 skrev:

Studerer oppe i nord :)

Spennende!😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde i Sandefjord et par år i slutten av tenåra, og opplevde det vanskeligere å få venner i Sandefjord enn i Larvik. Følte folk var mer åpne for nye venner i Larvik, og i Tønsberg var det nesten klin umulig 

Anonymkode: 2c631...db4

Gjest Ludder
Skrevet

Har du forsøkt Hey girl på facebook? Grupper utelukkende for kvinner som leiter etter venninner. Har ikke forsøkt det sjøl, men er medlem av gruppa for Tønsberg, og der er det mye aktivitet.

AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2020 den 16.42, Ludder skrev:

Har du forsøkt Hey girl på facebook? Grupper utelukkende for kvinner som leiter etter venninner. Har ikke forsøkt det sjøl, men er medlem av gruppa for Tønsberg, og der er det mye aktivitet.

Tror ikke det funker desverreee. 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...