AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Noen som fikk med seg maestro? Hva syns dere? Min umiddelbare reaksjon: programlederen klarer ikke å hold styr på noe som helst. Han virker mest nervøs og stresset av alle. Dommerne likte jeg! De gir ærlige tilbakemeldinger, ikke fordekt i intetsigende ros. Ellers: gøy konsept! Anonymkode: dab58...7ee
Meadow Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg liker Mikkel, gjorde at programmet ble litt mindre traust enn jeg trodde det skulle bli. Jeg så ikke forrige sesong, så jeg har ikke sammenlikningsgrunnlag. Absolutt underholdende program, gøy at man hører forskjell på bra og dårlig selv om man ikke har peiling, sier litt om Kork det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Ja, jeg var også imponert av KORK. Jeg kan ikke spille noe instrument selv, men har alltid ønsket å kunne det. Her ser man også hvordan det er å spille mange sammen. Litt som et fotballag. Laget er ikke godt pga én stjerne, eller pga treneren alene. Det må et godt samspill til. Her ser man også at dirigering er et fag og ikke bare "vifting". 😄 Det som ikke vises så godt er det han mannlige dirigenten sa i starten, at 90% av jobben skjer før man møter orkesteret. Når kjendisene ikke kjenner stykket godt nok, klarer de heller ikke å følge de ulike temposkiftene bl.a. Og det var litt forskjellig vanskelighetsgrad der. Kudos til de unge lærerne. De var flinke, og tøffe som blir med. Jeg ante ikke at de startet så tidlig som yngstemann. Anonymkode: dab58...7ee 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Første sesongen jeg ser av maestro! Jeg syns Mikkel gjør en fremragende jobb som programleder! Det så vi jo i går da det ble litt problemer med grafikken. Jeg er spent på neste uke, hvordan Anne-Marie Ottersen gjør det da 😂 Helen Vikstvedt imponerte i går, og Silya er jo et naturtalent innenfor dirigering! (Hvertfall foreløpig😂) Anonymkode: 8c2f3...660 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 Fantastisk artig program! Anonymkode: 8f805...1be 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #6 Skrevet 14. januar 2020 Kjempebra program! Topp underholdning. Endelig.. Stjernekamp har vært snork for meg i flere år nå. Generelt er jeg mektig lei av kjendiser som skal konkurrere, men Maestro underholder meg skikkelig. Blir nesten rørt av å se noen av deltakernes samspill med orkesteret. Særlig Herman Dahl. Har aldri hørt om han før, men tror kan kan få til mye i løpet av noen programmer. Anne Marie Ottersen, derimot, fantastisk underholdende, men Guri så flaut! Og så når tubetoppen begynte å gli ned mens hun dirigerte, da. Stakkars. Anonymkode: c22a6...aa3
Mommylife Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 Syns programmer er gøy å se på, og så imponert over de unge mentorene 🙌🏼 For et engasjement og så dyktige. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 Her går jeg litt mot strømmen, men jeg syns dette konseptet er utrolig kleint. Det er måte på hvor mange forskjellige ting man skal sette kjendiser til å gjøre. Det holder med "kjendiser skal konkurrere om å bli gode i noe de ikke kan"-program. Forøvrig syns jeg Admiral P kom særdeles dårlig ut av dette. Jeg har ikke sett han noe særlig på TV før, bare hørt noen av sangene hans. Gjennom dem får man jo inntrykk av at han er en ganske kul type, men nå sitter jeg med inntrykket av at han er traust, kjedelig og harry. Anonymkode: b6f8f...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #9 Skrevet 20. januar 2020 Så utrolig kult å få høre filmmusikk! Og å se hvor glad han bergenseren ble da han fikk vite at han skulle dirigere musikk fra Star Wars! Jeg får lyst til å dirigere selv, jeg! Anonymkode: dab58...7ee 2
Janzypants Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Jeg holdte på å daue av latter da Anne-Marie Ottersen dirigerte😂😂 beste jeg har sett på lenge!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 Hva synes dere om sesongen så langt? Er din favoritt med fremdeles, om du har noen? Var sikker på at både Faten og Helèn skulle gå videre på tross av Adam, men KORK selv har visst andre planer :) Anonymkode: a0810...45a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 Silya er min favoritt 🤩 Anonymkode: f7300...3c3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Vidar Magnussen utviser en så ekstrem musikkglede, så jeg ser på bare på grunn av ham. Herregud, som jeg lo da han dirigerte Star Wars. SÅ lykkelig! Det som forundrer meg litt er hvor dårlige de var til å dirigere i starten - særlig de som har holdt på med musikk selv, og selv etter de fikk instruksjon. Jeg hadde sett for meg at takt og tempo lå litt mer i ryggmargen. Taktmessig var det jo kun 2/4 eller 4/4 og samme tempo gjennom hele stykket, liksom. Anonymkode: 847f7...d1e 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 On 1/16/2020 at 8:34 AM, Mommylife said: Syns programmer er gøy å se på, og så imponert over de unge mentorene 🙌🏼 For et engasjement og så dyktige. Samme her! Anonymkode: 6967f...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå