Gå til innhold

Verdens beste utdrikningslag...

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor i.i.
Skrevet

...var det jeg fikk forrige helg.

Jentene hentet meg etter jobb på fredag forrige helg. Med en pin av meg selv på brystet og bind foran øynene kjørte vi ut av hovedstaden og endte opp på hytta til en av dem. Der grillet, pratet og lo vi hele kvelden. Hadde det bare SÅ koselig! Utpå ble jeg presentert med en gjenstand fra hver av jentene. Da skulle jeg gjette hvem den var fra og fortelle historien bak. Så gøy!

Dagen etter spiste vi frokost og hadde det så utrolig fint, sett bort i fra det grå og triste været...

Plutselig blir jeg overrekt en eske som jeg måtte åpne. Oppi lå det en olakjole og et halstørkle. Marsj på rommet og få på seg fillene. Vel ute igjen blir jeg møtt av alle jentene med cowboyhatter på hodene. Min var lik men med slør... :ler:

Inn i bilen og mot hovedstaden... (og første boks med prosenter ble handed to me)

Pga været gjorde jentene noen forandringer i planene, men det var bare snakk om lokasjon. Skulle tro alt gikk etter planen for ALT VAR PERFEKT! Kørte til Youngstorvet og møtte en bitteliten dame med ghettoblaster :o . Av sted vi gikk til Sentrum Bowling hvor vi skulle lære å danse line dace! Det var så sinnsykt gøy, og litt av en trening skal jeg si dere!

Etter dansingen var det tid for næring. Siden det ikke ble noe grilling, spanderte jentene restaurantbesøk på meg... :-) ...så snille! God mat og flere drinker.

Så var det tid for litt utdriting. Oppdraget var å (i regnet) stå i en rundkjøring med en plakat som sa at jeg skulle ta en slurk av lommelerka (m/tyrker) om de tuta. Femm ganger og tom lerke måtte til for at jeg skulle slippe unna. Drit kult!

Neste oppdrag var å smiske med söta bror på Fridays for å få en drink. Skal si jeg jobbet hardt, men det gikk til slutt! :oops:

Resten av kvelden ble tilbragt hos en av jentene med mye drikke, latter, moro (og ikke minst dusjing og skifting av klær)...samt en liten titt på noe av det som var blitt videofilmet. Senere var det ut på byen i nytt antrekk, men fremdeles med hatten. SÅ GØY!

Mandag var det klart for fotballkamp og da kampen var ferdig hadde jentene fikset det slik at speakeren ønsket meg lykke til på bryllupsdagen! Hihihi...alt var så sinnsykt gjennomført, og jeg sitter her med verdens beste minner. Har hatt det så bra!!!!!!

Stor klem til jentene fra Hannemor

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Hørtes artig ut. :-) Så fint at du fikk et utdrikningslag du trivdes med.

Gjest solisol i.i
Skrevet

Dette hørtes ut som en kjempe flott utdrikningslag :P

Masse morro sammen med gode venner er topp :tommelsmil:

Som du sa, mange gode minner å ta med seg videre. :P

Gjest jullan i.i
Skrevet

Så artig det hørtes ut!

Var forresten på kampen så jeg fikk med meg "annonseringen" :)

Gjest Hannemor i.i.
Skrevet
Så artig det hørtes ut!

Var forresten på kampen så jeg fikk med meg "annonseringen" :)

:Nikke: :-)

Gjest Brud2005
Skrevet

Hei du!

Så nå er UL unnagjort! Hørtes gøy ut, virker som du tok utfordringen på strak arm. Godt gjort.

Håper dere koste dere stort. :D

Jeg har enda til gode mitt eget UL. Gøy å lese om andres, så kan jeg forberede meg litt mentalt :ler:

Håper du har det bra, H. Nå har juni endelig kommet og snart går du opp kirkegulvet i din nydelig MS-kjole :tommelsmil:

:klem:

Gjest Galla
Skrevet

Ja, C, nå er det jammen ikke lenge til!!!! Tiden går så utrolig fort st jrg ikke erkker å tenke meg om engang. Likevel finnes ikke stress i mitt vokabular. Hva med deg? Begynner du å merke kjøret?

Til uken skal jeg ut og reise, og når jeg kommer hjem er det bare en og en halv uke igjen. Herregud som tida flyr!

Har du hatt UL i helgen el?

Gjest Brud2005
Skrevet
Ja, C, nå er det jammen ikke lenge til!!!! Tiden går så utrolig fort st jrg ikke erkker å tenke meg om engang. Likevel finnes ikke stress i mitt vokabular. Hva med deg? Begynner du å merke kjøret?

Til uken skal jeg ut og reise, og når jeg kommer hjem er det bare en og en halv uke igjen. Herregud som tida flyr!

Har du hatt UL i helgen el?

Tiden flyr, ja, det er nå helt sikkert!

På reise rett før bryllupet, ja. Det blir sikker godt å komme litt bort fra all planlegging også. Det er jo fint at du ikke stresser, det fører ingenting godt med seg.

Jeg stresser ikke med bryllupet, ikke enda hvertfall :wink: Nå for tiden er det en eksamen som står for tur, så får vi se om nervene og stresset kommer etterpå :wink: Det meste er kanskje på plass?

Hva endte du opp med, blomst eller slør i håret?

Jeg har ikke hatt UL, så du kan tro jeg er nervøs for hva som vil skje de kommende helgene :-? Ditt hørtes jo veldig bra ut, og du virker jo veldig fornøyd ut i forhold til hva de hadde planlagt. :)

(Forresten: er du sikker på at du ikke vil delta her inne litt mer? Det var så gøy å høre om bryllupet ditt, og hvordan du hadde det. :-( )

Gjest Hannemor i.i.
Skrevet

Ja, jeg var og er superfornøyd med mitt UL. Hmm...ikke bare mitt, men ogsp jentenes!

Nå står jeg mellom to frisyrer. En klassisk og stram med sideskill og klump bak. Den blir det blomst til etter vielsen og slør i kirken.

En annen variant er en med fletter og krystaller. Veldig sommerlig og romantisk. Den blir uten blomst, men med slør i kirken.

Skal på ny prøvetime om 1 1/2 uke, så vi får vente med avgjørelsen til da. Blir sikkert bra uansett.

Jasså, så du savner meg? Jeg er jo tilstede en gang i blandt med annet nick (men det vet du jo). Har ikke så mye tid til å skrive så mye for tiden. Mye jobb og hund osv. I dag skal jeg stive damaskserviettene og begynne å brette. Skal ha sånne med litt høyde og spiss på toppen. Skjønner du hva jeg mener?

Hva mangler dere til den store dagen da????

Gjest Brud2005
Skrevet

Savner deg, ja. Var så gøy i dagboken din!! :)

Tror jeg skjønner hvordan du vil ha serviettene, ja. Høye og smale som "står" på fatet/bordet, liksom? Veldig fint!

Hva vi har igjen? Jeg er jammen ikke helt sikker. Har mistet kontroll ettersom jeg er midt i eksamen.

Men noe vet jeg:

Vi må hente ringene som jeg har fått inngravert. Lære oss brudevalsen. Øve i kirken. Bordplassering. Få fest+kirkeprogrammene. Bestemme meg for pynt i kirke (forslag?) Møte opp i UL mitt :ler: .

Det var noe. Har du mye igjen?

Skjønner at du har for mye å gjøre til å være her. Det er tidkrevende å være på KG, men fryktelig hyggelig. Blir et varmt minne i ettertid, tror jeg.

Vet om nickene dine, hvertfall de tre jeg har lagt merke til :wink:

Ha en fin kveld, og lykke til med serviettene!

Skrevet

Høres ut som du hadde et kjempegøy utdrikningslag! :rosasmil:

Nå står jeg mellom to frisyrer. En klassisk og stram med sideskill og klump bak. Den blir det blomst til etter vielsen og slør i kirken.

En annen variant er en med fletter og krystaller. Veldig sommerlig og romantisk. Den blir uten blomst, men med slør i kirken.

Har du bilde av disse frisyrene?

Gjest Hannemor i.i.
Skrevet

Hei jenter!

Kan jeg legge ut bilder når jeg ikke er medlem?

Vi skal snakke med presten nå om en times tid. I kirken. Det blir bra, for jeg har aldri vært inne i den tidligere.

Valsen har vi "inne" men den trengs å øves på - MASSE!

Pynt i kirken...jeg tenkte hvite blomsterblader lags radene oppover kirkegulvet. Og kanskje to kreasjoner i hvit ved altertrappen. Skjønner?

Jeg mangler jo fremdeles det meste til kjolen, men det har jeg planlagt å fikse når jeg skal på reisefot på onsdag. Is i magen vettu :wink:

Videre mangler vi stæsj til bordet i hovedsak. Det er det jeg har ansvaret for. Jo, også mangler vi endel vin og champagne. Skal ha musserende til dessert også, så det er endel igjen...

Yup, yup....noen råd vedr bildene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...