Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lager man slike små "dotter"?

Syns det ser kult ut, så ble nysgjerrig :)

images?q=tbn:ANd9GcTu-MB-W0qke3uruBAHLBz

5760.jpg?width=300&quality=85&auto=forma

Anonymkode: f052c...e7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det SISTE stedet du skal spørre om råd når det gjelder afrikansk hår. Nesten sånn at jeg er imponert over at du ikke har fått masse negative kommentarer allerede. Gå på youtube, eller google sculpted afro hairstyles 🙂 

Anonymkode: c16a0...b08

• Liker 2
Skrevet

Tipper du må en salong hvor det jobber afrikanske frisører.    Er nok en slags tvinneteknikk. 

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er det SISTE stedet du skal spørre om råd når det gjelder afrikansk hår. Nesten sånn at jeg er imponert over at du ikke har fått masse negative kommentarer allerede. Gå på youtube, eller google sculpted afro hairstyles 🙂 

Anonymkode: c16a0...b08

Takk for tips! Det skal jeg gjøre :) 

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, SupaWoman said:

Tipper du må en salong hvor det jobber afrikanske frisører.    Er nok en slags tvinneteknikk. 

Ser ut som en tvinneteknikk ja :) 

AnonymBruker
Skrevet

Mange hvite kvinner som har adoptert barn fra afrika og spør om råd til hvordan "fikse" håret. Spesielt i USA hvor det finnes egne online grupper. Sikkert ikke bare bare, være mor og ønske å pynte prinsessa på håret, men har 0 peiling på afro...

Anonymkode: 2ad07...fe9

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange hvite kvinner som har adoptert barn fra afrika og spør om råd til hvordan "fikse" håret. Spesielt i USA hvor det finnes egne online grupper. Sikkert ikke bare bare, være mor og ønske å pynte prinsessa på håret, men har 0 peiling på afro...

Anonymkode: 2ad07...fe9

Hæ? Synes du håret på bildene ser ut som noe hvite kvinner vil pynte prinsesser med? :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...