Gå til innhold

Hvordan hodepute har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må du ha lav, middels eller høy?

Dun eller fiber?

Og hvorfor?

Anonymkode: 9333f...319

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor ofte bytter du den ut?

AnonymBruker
Skrevet

*Hva slags hodepute har du?

Anonymkode: 2c857...ae8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags hodepute, ikke hvordan... 

For å svare på spørsmålene:

Jeg har en fiberpute som er ganske lav. Liker å kunne brette puta. 

Bytter ikke ut så ofte, kanskje med noen års mellomrom. 

Anonymkode: 0c378...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en av de dyreste dunputene. Må ha ordentlig pute pga nakkeskade. Fiberpute er ikke aktuelt.

Anonymkode: ae16f...855

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok.

Skrevet

Jeg har Tempur-pute, veldig fornøyd med den :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Fiber, middels høy. 

Dun kjøper jeg ikke pga dyrevelferd. Ikke er det bedre å ligge på/i etter min mening heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok.

Man lærer så lenge man lever :)

Jeg bruker forresten en tynn liten 25×25cm sofapute som hodepute. Aner ikke hva slags stoff det er, men stoffet er litt ødelagt og klumpete. Men funker flott allikevel, har brukt den i kanskje fem-seks år. Samboer bruker ikke pute.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tre flate dunputer. Noen ganger trenger jeg en. Noen ganger to, noen ganger bretter jeg en. 

Skrevet

Sofiepute er den beste puta jeg har brukt. Kastet alt av Tempur o.l. etter det.

Skrevet

Tempur

https://www.bohus.no/soverom/tekstiler/dyner-og-puter/tempur-pute-17?gclid=Cj0KCQiAr8bwBRD4ARIsAHa4YyJS2jItKuxQm2QqR1Rf8GQE4PVRcVmrlUC8GOPJH6kI3znM1lnfrWUaAgUDEALw_wcB

Jeg liker at puten er «hard» men samtidig myk, da er Tempur perfekt 🙌🏻🙌🏻
Hater å være på hotell med slike fæle puter man synker helt ned i madrassen med, prøver å brette dem for å få litt høyde, helt ubrukelig! Dun er også likt, bare litt mer langsomt, og dunet som stikker ut og poker deg her og der.

Nei, Tempur har jeg brukt de siste 10 årene og noe jeg kommer til å bruke resten av livet! 

• Liker 1
Skrevet

Er avhengig av min tempurpute! Har kjøpt meg reiseversjon av den også,  da den originale tok for stor plass når jeg skulle sove borte.  Nå har jeg alltid med meg den lille når jeg reiser,  og den "vanlige" har jeg hjemme.  Føler at andre puter ikke gir nok støtte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du like pirkete når folk snakker til deg i virkeligheten? Jeg kjenner nemlig sånne, og synes det er et trist å måtte omgås personer som har et behov for å måtte rette/irettesette voksne folk..... 

Anonymkode: 561b9...97c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dun, middels høy til lav. Liker ikke knekk i nakken når jeg sover på siden.

Anonymkode: 70a34...a32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har fiber som er høy, fra ikea. Den er kjempegod. Elsker at man ikke synker for mye ned i den slik at jeg ikke får nesen ned i puta(og dermed puster dårligere). Ligger på siden.

Ligger du mest på siden så bruk høy pute, ligger du på mage/rygg så bruk så lav som mulig. Ryggsøylen skal være så rett som mulig.

Anonymkode: 1077f...bc4

AnonymBruker
Skrevet

Tempur

Anonymkode: aed45...008

Skrevet

Fiber fra Princess, ekstra høy. Den begynner å bli flat nå så den må byttes ut igjen. Bytter de ut sånn annenhvert år når de begynner å bli flate. Dun funker ikke, blir for flatt. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fiber som er høy, fra ikea. Den er kjempegod. Elsker at man ikke synker for mye ned i den slik at jeg ikke får nesen ned i puta(og dermed puster dårligere). Ligger på siden.

Ligger du mest på siden så bruk høy pute, ligger du på mage/rygg så bruk så lav som mulig. Ryggsøylen skal være så rett som mulig.

Anonymkode: 1077f...bc4

Liten korreksjon middels til høy for de som ligger på siden og ryggen, og lav for de som sover på magen, men det bør man helst unngå.☺

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...