AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg er en jente på 17 år (straks 18). Hva kan jeg gjøre for å få han kåt? Vil at han skal ta jomfrudommen min, men vil ikke spørre han om det rett ut for det er så kleint hvis han sier nei (han er også jomfru). Noen tips? Anonymkode: f0921...469
Whistler Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 17 år (straks 18). Hva kan jeg gjøre for å få han kåt? ............................. Noen tips? Anonymkode: f0921...469 Hvis han er på samme alder som deg så er han kåt. Noe annet vil være naturstridig. 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Whistler skrev: Hvis han er på samme alder som deg så er han kåt. Noe annet vil være naturstridig. Men hva kan jeg gjøre spesifikt? Er det noen spesielle berørelser feks? Har forresten veldig små pupper og rumpe, så er redd for at han ikke kan bli kåt på meg pga det... Anonymkode: f0921...469
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Prøvd med sukker og fløte ? Anonymkode: e270f...1e8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvd med sukker og fløte ? Anonymkode: e270f...1e8 Ønsker seriøse svar takk Anonymkode: f0921...469 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Hvorfor kan du ikke spørre rett ut? Du virker "ikke klar" når du fremstår på denne måten. Det er bedre at du forhører deg om dette med han og kan slippe usikkerheten fri enn å drive og ta på ham, - fordi det fort virke kleint om du ikke er vandt til å gjøre det. Anonymkode: 4033e...ed1
AndersenG Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva kan jeg gjøre spesifikt? Er det noen spesielle berørelser feks? Har forresten veldig små pupper og rumpe, så er redd for at han ikke kan bli kåt på meg pga det... Anonymkode: f0921...469 Det blir han. Gutter er kåte, veldig kåte. Jeg hadde ståpikk hele dagen på den alderen. Har det egentlig hele dagen nå også. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke spørre rett ut? Du virker "ikke klar" når du fremstår på denne måten. Det er bedre at du forhører deg om dette med han og kan slippe usikkerheten fri enn å drive og ta på ham, - fordi det fort virke kleint om du ikke er vandt til å gjøre det. Anonymkode: 4033e...ed1 Vi er gode venner, vil ikke ødelegge vennskapet hvis han bare vil forbli venner. Hvis jeg prøver meg fram på den riktige måten og jeg merker at han ikke er interessert er det mye lettere å bare stoppe uten at ting blir forandret mellom oss. Anonymkode: f0921...469 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Kjære TS! Du har svært sannsynlig havnet i en situasjon hvor han har lyst på deg og du han, uten at noen av dere tør ta det første steget! Jeg turte aldri med ei venninne! Viste seg 30 år senere at vi hadde de samme følelsene. Var den gang livredd for å "miste" vennskapet! Si hva du tenker/føler! Ingen vennskap blir ødelagt av det!!! ...30år klokere! Anonymkode: 0e8b0...1ee 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære TS! Du har svært sannsynlig havnet i en situasjon hvor han har lyst på deg og du han, uten at noen av dere tør ta det første steget! Jeg turte aldri med ei venninne! Viste seg 30 år senere at vi hadde de samme følelsene. Var den gang livredd for å "miste" vennskapet! Si hva du tenker/føler! Ingen vennskap blir ødelagt av det!!! ...30år klokere! Anonymkode: 0e8b0...1ee Det er absolutt ikke sikkert at han har lyst på meg da... Anonymkode: f0921...469
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 "Vil du ha sex med meg?" Funker nesten helt garantert, og gir ikke noe rom for feiltolkninger. Selv om det er skummelt, ikke gå rundt grøten. Anonymkode: b110c...a18 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt ikke sikkert at han har lyst på meg da... Anonymkode: f0921...469 Det kan du ta helt med ro. Ståpikk. Hele dagen. Anonymkode: bcd3d...b62 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 23 minutter siden, AndersenG said: Det blir han. Gutter er kåte, veldig kåte. Jeg hadde ståpikk hele dagen på den alderen. Har det egentlig hele dagen nå også. Huff, stakkars deg. Hvor gammel er du nå? Anonymkode: 12d32...1ab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #14 Skrevet 5. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er gode venner, vil ikke ødelegge vennskapet hvis han bare vil forbli venner. Hvis jeg prøver meg fram på den riktige måten og jeg merker at han ikke er interessert er det mye lettere å bare stoppe uten at ting blir forandret mellom oss. Anonymkode: f0921...469 I stedet for å tenke på å gå til sengs med en venn, er det ikke enklere å starte med de små skrittene? Jeg fikk inntrykket av at du bare ville kvitte deg med jomfrudommen, - ikke at du ville innlede et forhold med noen. Er det er forhold du ønsker? Anonymkode: 4033e...ed1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 Veldig få men tar hint, spør ham rett ut. Og respekter svaret du får. Anonymkode: 8bf27...699
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 Jomfrudom er forresten ikke noe man har eller kan miste eller kan bli tatt. Det er gammeldags språk som henger igjen fra mer puritanske og uvitende tider. Første gang man har sex blir man en opplevelse rikere, man mister ikke noe. Anonymkode: b110c...a18 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 Start med oralsex og onani sammen. Så går resten av seg selv, ikke hopp rett på samleie. Anonymkode: 825a8...ad6 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 Kjøp en pakke durex , send til han i posten m / ukjent adressat. Se hvordan han reagerer.
Whistler Skrevet 5. januar 2020 #19 Skrevet 5. januar 2020 13 minutter siden, Anonym Bruker skrev: ............ send til han i posten m / ukjent adressat.............. Du synes ikke dette lugger litt? 2
Jasmine9 Skrevet 5. januar 2020 #20 Skrevet 5. januar 2020 Vel, det kommer jo helt an på relasjonen dere har? Har dere i det hele tatt kyssa før? Vil det være naturlig å fortsette rotinga til det kan bli noe mer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå