Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei☺️ dere som jobber langvakter (13t) hvor mange vakter har dere sånn ca hver uke når dere jobber 100% ? Hva er timelønnen for en sosionom feks,og  får dere kveldstillegg ?

Takk for svar 🙂

Anonymkode: e1f62...472

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 14 timers vakter. Når jeg jobber 100% jobber jeg 3-7-4-7. Full stilling blir derfor ca 11 dager i måneden. Jeg er ikke sosionom, er ufaglært, men har 205kr timen + 53kr i kveldstillegg fra kl 16. +evt 56kr i helgetillegg. 

Anonymkode: 2e613...86b

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 14 timers vakter. Når jeg jobber 100% jobber jeg 3-7-4-7. Full stilling blir derfor ca 11 dager i måneden. Jeg er ikke sosionom, er ufaglært, men har 205kr timen + 53kr i kveldstillegg fra kl 16. +evt 56kr i helgetillegg. 

Hvordan trives du med langvakter? Blir du veldig gåen? Og hva syns ev sambo og barn om det (hvis du har etablert seg med det da.)?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan trives du med langvakter? Blir du veldig gåen? Og hva syns ev sambo og barn om det (hvis du har etablert seg med det da.)?

I starten var det tungt for hodet å være «på» i så mange timer. Men nå som jeg er vant med det er det den beste turnusen jeg har hatt. Man venner seg fort til omgivelsene og det blir som å være hjemme etterhvert. Kjenner ikke at jeg har vært på jobb. 
Jeg har ikke partner og barn, men alle andre kollegaene mine har det, og ifølge dem er ikke dette noe problem. De har en hel uke fri hver 3-4 dag, så har jo mer tid med familien enn i en vanlig turnus. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...