Gå til innhold

Vi har bestilt vårt første sexleketøy en womanizer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bestilt vårt første sexleketøy og er veldig spent. Valget falt på en womanizer. 
Er det noen andre par som har denne og har noen erfaringer? 
Er det vanskelig å få 100 % nytelse av den? 
Tenker det ikke er så lett å treffe rette og kona liker nok ikke å ha på lyset, er det lett selv i mørke? 

Anonymkode: aa688...5e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke svare for dama de om hun får 100 % nytelse, men den har fått veldig gode tilbakemeldinger fler steder.

Nå har womanizer mange ulike varianter, og jeg har prøvd alle prisklassene/variantene 😛 jeg kommer veldig fort av den dyreste. Den er helt utrolig god! De litt rimeligere variantene har litt mindre styrke i seg og falt ikke i smak overhodet. Men det er jo meg. Det er en smakssak. 

Jeg vil bare si at ikke gi opp om hun ikke synes det er så godt først. Mange må bruke den i en uke eller to før de blir vant til den, da det er noe helt nytt for kroppen  :)

om det er mørkt eller lyst har ingenting å si, man bare legger den mot klitoris.

Anonymkode: 9bfc1...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Har kun erfaring som singel, og jeg fikk den ikke til. Den gir utrolig stimulering, fikk meg til kanten fort! Men så var den en blanding av for mye (nesten vondt, og for lite) stimulering på en gang og jeg klarte ikke komme meg i mål, kastet den nesten fra meg.

MEN det jeg leser om den av andres erfaringer er at enten er den topp, fantastisk! Ellers så er den ikke brukelig.

Håper dere har en fulltreffer, for den funger supert for dem det funker for.

I forhold til brukervennlighet, bare man får den «på plass» så er det bare å ikke flytte på den. Kan se for meg litt utfordringer alt etter stilling, type misjonær/ligge-å-kysse type stilling vil nok ikke fungere, da leketøyet fort blir skvist mellom dere og vil da trolig fort flytte på seg. Men med en anne stilling, der hun har mer kontroll og du ikke «kommer i veien», så burde den funke godt :) 

Anonymkode: a248e...10f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den- helt fantastisk🤩men den kommer jeg alltid. Fungerer best at jeg holder/styrer den, og styrer pluss og minus. Bruker den også under samleie/ analsex, og da oppnår jeg orgasme. Prøv dere frem ifht hurtighet / styrke, og la henne styre i første gang.

lykke til🤩

Anonymkode: 94a2b...8de

AnonymBruker
Skrevet

Er og blir det sykeste jeg har prøvd. Onanerte aldri alene før, men etter jeg fikk den av mannen min hender det ganske ofte. En dildo eller pikk så jeg har noe å "klemme" rundt så er det helt himmel. Men de dyreste er best. Unner alle en womanizer. #verdensbesteoglengsteorgasme jeg er 26 og har en mann som er over snittet glad i å fylle skuffen, men ingenting matcher denne

Anonymkode: 28ce2...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Den er god når den treffer, men av og til er det nesten vondt å sette i gang med den, selv på laveste styrke. Men jeg tror min klitoris er i overkant følsom. Kan heller ikke ha serieorgasmer pga. overfølsom klitoris. Tror den er utelukkende god for de som liker skikkelig styrke.

Anonymkode: 8b1b8...86d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er god når den treffer, men av og til er det nesten vondt å sette i gang med den, selv på laveste styrke. Men jeg tror min klitoris er i overkant følsom. Kan heller ikke ha serieorgasmer pga. overfølsom klitoris. Tror den er utelukkende god for de som liker skikkelig styrke.

Anonymkode: 8b1b8...86d

Jeg er også følsom, så må komme 1-2 ganger ved vanlig onanering først. Jeg kom aldri mer enn en gang før mannen min fikk lov å holde den på når jeg kom og egentlig ville gi meg. Det er den følelsen en kvinne fortjener. Er jeg skikkelig kåt og kommer sterkt klarer jeg ikke holde den på selv, men med øvelse. Kommer du til å ligge å vri deg i tre minutter og mannen din kommer til å sprekke av begeistring 

Anonymkode: 28ce2...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...