AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Kommer menn fortere ved doggy style? altså har opplevd så mange ganger at de jeg møter kommer så fort ihvertfall ved doggy style Anonymkode: e317f...5a8
intexus40 Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Kommer ofte ann på mange ting, men doggy er en stilling som har mange fordeler om han skal komme fort. Det er lite som er mer tennende enn en innbydende stjert formet som et hjerte av hoftene, svaien i damens rygg, og håret pent utover puten. Tror nok denne stillingen får frem litt urinstinkt i mange menn også, som lett kan få mannen til å komme. Om damen også kiler meg på pungen samtidig også, skal det ikke mye til 🙂 2
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer menn fortere ved doggy style? altså har opplevd så mange ganger at de jeg møter kommer så fort ihvertfall ved doggy style Anonymkode: e317f...5a8 Det klemmer bedre på penis så ja det er grunnen til din oppfattelse.
Bubo Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Det klemmer bedre på penis så ja det er grunnen til din oppfattelse. + du trenger ikke se partneren i øynene, kan være en fordel hvis du er sjenert, partneren ser heller ikke ditt ansiktsuttrykk. Mannen føler at han har kontroll Fysisk mindre anstrengende enn mange andre stillinger Kan føles litt dyrisk og dominant, kan gi ekstra tenning for noen
ElskerSkinn Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Doggy med dame i skinnfrakk med lang splitt, da går det passe fort ja👌👍
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 En del av det andre som blir sagt her, i tillegg til at de rette musklene strekkes ut, og bekkenet skytes framover. Litt som enkelte kvinner går i bro. Jeg klarer ikke komme hvis jeg sitter, eller trekker opp bena. Anonymkode: 8e702...70c
Dalmatian Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 29 minutter siden, ElskerSkinn skrev: Doggy med dame i skinnfrakk med lang splitt, da går det passe fort ja👌👍 Jeg har masse vintage skinnjakker; mange korte, semsket også. Det meste fra 80 og 90 tallet.
ElskerSkinn Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 (endret) 1 time siden, Dalmatian skrev: Jeg har masse vintage skinnjakker; mange korte, semsket også. Det meste fra 80 og 90 tallet. Nydelig!👌👍 fortsatt i bruk regner jeg med? Endret 5. januar 2020 av ElskerSkinn
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Å se plogen brøyte den fruktbare er jo bra. Det er tid for å så enten ved å dytte frøene dypt ned i marka, eller ved å sikte på fuga, eller bare spre det utover overflaten. Alt til sin tid. Jurene dingler fritt mens hingsten drar plogen for fremtidens grøde. Et raut ut i lufta, og hingsten vrinster i yr brunst. Dyrisk lek over landet, fremtiden vil komme i vårens varme. Anonymkode: 2fd6f...54f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 Min mann har vanskeligere for å komme i doggy. Han klarer seg best når jeg rir ellee i misjonær. Anonymkode: b5461...1b8
ElskerSkinn Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann har vanskeligere for å komme i doggy. Han klarer seg best når jeg rir ellee i misjonær. Anonymkode: b5461...1b8 Da er du mest sannsynlig rå til å ri og god til å jokke imot i misjonær👍 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå