AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Har en gutt på straks 2 år som viser veldig interesse for å drikke av glass. Hvor på nett kan jeg kjøpe glass og kopper med og uten hank som han kan drikke av? Anonymkode: 99c4b...262
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Lett å finne det, finnes til og med på matbutikk. Babyshop.no,barnashus.no eller butikker som selger servise. Anonymkode: bcaa7...6dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lett å finne det, finnes til og med på matbutikk. Babyshop.no,barnashus.no eller butikker som selger servise. Anonymkode: bcaa7...6dc Ok. Har lyst til å kjøpe noen fine i melamin Anonymkode: 99c4b...262
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Oj, 2 år var sent! Hva har han drukket av til nå? Min på 11 måneder drikker av kopp. Begynte å mase på kopp ved 8 måneders alder. Anonymkode: a7e30...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oj, 2 år var sent! Hva har han drukket av til nå? Min på 11 måneder drikker av kopp. Begynte å mase på kopp ved 8 måneders alder. Anonymkode: a7e30...ae5 Det er egentlig ikke så sent. Eldstemann her drakk av sugerørkopp frem til han var 2.5, hadde vi gitt han åpen kopp hadde drikka vært overalt. Minsten derimot har drukket av åpen kopp siden hun var halvannet. Vi har noen i melamin, skikkelig drittkopper egentlig. Våre synes de er kjempe vanskelig å drikke av fordi de er så store. De er kjøpt på kitchn vet jeg. Vi foretrekker små kopper med hank, det er enklere for våre hvertfall. Det viktigste jeg vil anbefale er at de ikke har så stor diameter. Anonymkode: 7da10...34b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, 2 år var sent! Hva har han drukket av til nå? Min på 11 måneder drikker av kopp. Begynte å mase på kopp ved 8 måneders alder. Anonymkode: a7e30...ae5 Oi,8 måneder var tidlig! Ble det ikke mye søl? Min på 11 måneder drikker kun av tåteflaske. Heller alt ut av kopp,og skjønner ikke prinsippet med sugerørkopp. Anonymkode: 59488...014 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi,8 måneder var tidlig! Ble det ikke mye søl? Min på 11 måneder drikker kun av tåteflaske. Heller alt ut av kopp,og skjønner ikke prinsippet med sugerørkopp. Anonymkode: 59488...014 Han drakk jo ikle selv ved 8 måneder, men ville heller ha fra kopp. Har drukket selv et par uker nå hvertfall. Vi setter koppen vekk mellom slurkene. Trodde det var helt vanlig alder jeg. Anonymkode: a7e30...ae5 3
Karimamma Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Min erfaring er at plast eller melaminkopper velter lettere, og at det derfor er bedre å bruke vanlige kopper og glass. Men man må selvsagt passe på en del i starten uansett. Reko-glassene fra Ikea er passelig i størrelse, og knuser ikke så lett;) 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Vi har mange barnekopper fra Figgjo, slike med kardemommeby, halkebakkeskogen osv. Perfekte for små barnehender, og tåler en tur i bakken. Anonymkode: 397c5...34a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 Vi har blant annet brukt små emaljekopper til barnet vårt. De minste med mummi trykk på. Brukt de siden 1 års alderen. Har opplevd at med den runde kanten så blir det ikke like mye søl som ved vanlige kopper / glass. Anonymkode: d5fef...3d7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Kjøpt plastkopper fra Ikea i forskjellige farger. Holder mer enn nok. Men over to år for å drikke med kopp er seint. Anonymkode: c09c3...062 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 Min er 1,5 år og drikker fra kopp nå. Litt søl blir det men det går bra Anonymkode: 7c586...dcf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 Min jente på nå 2.5 har brukt samme glass som oss siden hun var 1.5. Før det brukte hun ikea plastglass. Det går nok bedre enn du tror, bruk plastikkglass første dagene så går det seg til. Ville ikke investert i barnekopp nå, det er til 1 åringer. Anonymkode: a1fe6...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå