Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt ONSet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg har noen planer om å starte med sånt. Men tenkte det ville vært morsomt og høre hvordan dere har gjort det/hvordan det har blitt gjort mot dere. 😁

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, SinEater skrev:

Ikke at jeg har noen planer om å starte med sånt. Men tenkte det ville vært morsomt og høre hvordan dere har gjort det/hvordan det har blitt gjort mot dere. 😁

Enkleste sak av verden å bli kvitt ONS`et. Om jeg har falt for fristelsen til å ha meg med en fremmed foregår det altid hos meg. Og for å få ham til å gå har jeg en standard kommentar : Å HERREGUD HVA HAR JEG GJORT,og så ser jeg på klokken og sier : Å HERREGUD NÅ KOMMER TYPEN MIN HJEM OM 10 MINUTTER,hahahaha Har sett noen "tøffe" ONS`er kaste på seg klærne og ta bena fatt ja,hahahaha

Anonymkode: 8c7cb...466

• Liker 11
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkleste sak av verden å bli kvitt ONS`et. Om jeg har falt for fristelsen til å ha meg med en fremmed foregår det altid hos meg. Og for å få ham til å gå har jeg en standard kommentar : Å HERREGUD HVA HAR JEG GJORT,og så ser jeg på klokken og sier : Å HERREGUD NÅ KOMMER TYPEN MIN HJEM OM 10 MINUTTER,hahahaha Har sett noen "tøffe" ONS`er kaste på seg klærne og ta bena fatt ja,hahahaha

😂 😂 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier bare å si: uff, dette var visst ikke så lurt, nå må du dessverre gå.

Anonymkode: 5ed18...0be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å dra frem dosetten min morgen etter for å ta alle pillene mine har vist seg å være veldig effektivt. Mange av de tar jeg pga psykisk sykdom, noe som har gjort enkelte litt ukomfortable og raske ut dørene 😂

Anonymkode: acdc4...6d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med vandrehistorien: Åpne vinduet og si: Se på sola! 😂😂😂😂

Anonymkode: 37603...571

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Å? Er typen din fysen på trekant 😎?"

Anonymkode: 6ce1a...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da bare å si det. "Nå må du gå, for jeg skal gjøre *tilfeldig søndagaktivitet*"

Anonymkode: 98f45...c2f

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg. Ja ville satt pris på å få være der mye lenger. Ligge der i skje og bare kose masse. Stå opp for å lage mat og fortsette kosen. Etter noen uker og mange treff hadde jeg ønsket å bli hvisket i øret som "liker deg" eller "du er så god". Det hadde betydd så mye....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde blitt lei meg. Ja ville satt pris på å få være der mye lenger. Ligge der i skje og bare kose masse. Stå opp for å lage mat og fortsette kosen. Etter noen uker og mange treff hadde jeg ønsket å bli hvisket i øret som "liker deg" eller "du er så god". Det hadde betydd så mye....

Med andre ord, du har ikke ons? 😅

Anonymkode: a3515...c2c

• Liker 16
Skrevet
14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Tør vedde for at du hadde fått kvaler om ei dame oppførte seg slik på ons. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

:haar:

Anonymkode: 84bee...ef8

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, miss summers skrev:

Nå er det ikke alle menn som er drittsekker da..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide alltid å bli med fyren hjem, så stakk jeg etter sexen på natten.

Anonymkode: 3f24e...e1e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord, du har ikke ons? 😅

Anonymkode: a3515...c2c

Nei. Kryper jeg til køys med ei dame vil jeg vise henne at hun er dama med stoor D.

Har stoppet lenge før det har skjedd.

Skrevet
Akkurat nå, isw skrev:

Nå er det ikke alle menn som er drittsekker da..

Usikker på hvilken relevans kommentaren din hadde med det jeg skrev.... Nå traff jeg kjæresten min på en ons, men det er svært sjelden man blir så amorøse (menn spesielt) etter et tilfeldig treff. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Nei. Kryper jeg til køys med ei dame vil jeg vise henne at hun er dama med stoor D.

Har stoppet lenge før det har skjedd.

Da blir det litt rart å svare slik du gjør også. Ikke sant? Ikke narr kvinner til å tro at menn ønsker seg dette, for det er det gjerne kvinnene som gjør. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avtaler dere dette før dere ligger, så er det mye mindre ubehagelig for begge. "kan dessverre ikke ha deg her for lenge, du kan sove over hvis det trengs, men du kan ikke bli lenge"

Anonymkode: 5c9be...9cf

• Liker 2
Skrevet

Da blir det litt rart å svare slik du gjør også. Ikke sant? Ikke narr kvinner til å tro at menn ønsker seg dette, for det er det gjerne kvinnene som gjør. 

Narrer ingen. Jeg er slik. Jeg driter i om alle andre menn gjør det motsatte av meg. Jeg e3r meg og jeg vil ha masse kos, ei dame jeg kan henge med, gjøre ting sammen med osv. for mere enn en kveld på byen. Jeg vil faktisk våkne sammen med henne der jeg kan se henne i øynene og hviske at jeg liker henne eller ennda værre elsker henne. 

Det hadde vært noe det. *Imens kan jo dere damer bare sitte der med deres pule nå menn og vente på telefon. Kansje ringer han nå snart? Han lovte jo.....

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Narrer ingen. Jeg er slik. Jeg driter i om alle andre menn gjør det motsatte av meg. Jeg e3r meg og jeg vil ha masse kos, ei dame jeg kan henge med, gjøre ting sammen med osv. for mere enn en kveld på byen. Jeg vil faktisk våkne sammen med henne der jeg kan se henne i øynene og hviske at jeg liker henne eller ennda værre elsker henne. 

Det hadde vært noe det. *Imens kan jo dere damer bare sitte der med deres pule nå menn og vente på telefon. Kansje ringer han nå snart? Han lovte jo.....

Tråden handler om ons... ikke at du vil ha kjæreste. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...