Gå til innhold

Mozell ok å servere som drikke i barnebursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som mente «det er sånt som serveres i bursdager for gamle folk!» Er dere enige?

Anonymkode: 441f1...6f6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mozell eller cola, samma det, brus er brus!😊

Anonymkode: ef546...b34

• Liker 4
Skrevet

Det var favorittbrusen til mine søsken da vi var barn, så det mener jeg absolutt er innafor. Men bør såklart ha andre alternativer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg synes Mozell er sjarmerende. Det er det jeg kjøper når vi skal ha barneselskap, enten det eller Oskar Sylte. 

Urge derimot, det får du aldri inn i mitt hus...

Anonymkode: ee729...ac5

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det ok å servere, men personlig ville jeg sørget for å ha flere valg da jeg vet mange barn ikke liker Mozell. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg synes Mozell er sjarmerende. Det er det jeg kjøper når vi skal ha barneselskap, enten det eller Oskar Sylte. 

Urge derimot, det får du aldri inn i mitt hus...

Anonymkode: ee729...ac5

LOL, jeg leste unger derimot, det får du aldri i mitt hus.. 

Anonymkode: 66b20...d54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange barn som ikke liker mozell. Ha et par alternativer :) 

Anonymkode: b87b9...8d3

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er vel ikke akkurat den brusen barn flest liker, ville servert noe annet.

Skrevet

Du burde ha flere alternativer, ikke alle barn som liker Mozell.

AnonymBruker
Skrevet

Alternativer er alltid bra! Ikke alle barn drikker brus heller... Mitt barn drikker ikke brus, forbausende mange som ikke har tenkt at det er mulig. Hun ender opp med kun vann. 

Anonymkode: a4d5d...dc6

AnonymBruker
Skrevet

Her i slekten er det ingen barn som drikker Mozell. Det er som regel den som står igjen etter et familieselskap.

Anonymkode: 0489b...0f8

AnonymBruker
Skrevet

Her skulle ALLE 13 barna i 9-årsdag ha mozell. Så vi hadde kjøpt for lite😅

Anonymkode: 15ffc...551

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha herregud. Hvis noen barn ikke liker drikken dere har kjøpt inn får de vel drikke vann da? Ærlig talt, hvor bortskjemte har barn blitt? Samme hva man har til mat/drikke risikerer man da at noen ikke liker. Kan ikke ha 17 alternativer for det. Jeg hatet pølser da jeg var barn, forventet ikke å få servert noe annet i bursdager fordet? Spise før jeg dro just in case, og var lykkelig de gangene det var pizza...

Anonymkode: 37caf...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Mozell er bra. 

Men greit med noen alternativ, min erfaring er at det er en del barn som ikke er så glad i brus. Så jeg serverer alltid saft eller vann i tillegg til noe brus. 

Anonymkode: 8d7ad...cf3

Skrevet

Jeg likte godt mozell da jeg var liten. Mozell og Villa champagnebrus gikk det mye av i bursdagsselskap. Helst i blanding med annen type brus også😅

Syns det er helt innafor ja! Men du kan jo også servere noe alternativ i tillegg. Det kan jo være saft eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...