Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal det mye til for å få medhold i klagen sin? Har hørt at mange går fra stryk til E på blindsensur, er det virkelig så vanlig? 

Anonymkode: b1c43...5f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Statistisk sett er nok absolutt det vanligste å beholde F’en, men jeg har ikke link til nøyaktige tall. Tror det var en tråd om det for ikke så lenge siden. 
Men statistikk har ingen betydning på individnivå. Det som teller er jo kvaliteten på DIN besvarelse, og hva klagesensorene synes om den. Du har uansett ikke noe å tape på å klage. Jeg ville nok ikke håpet på så mye, men kan hende du er heldig. 

Anonymkode: a8ef2...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig å gå opp flere hakk også, bare så det er sagt. Uten at jeg heller har noe statistikk på det, så er det nok ikke veldig mye mer uvanlig å gå opp to eller flere karakterer, litt avhengig av fagfelt selvsagt. Innen humaniora/samfunnsvitenskap har det skjedd at kandidater har gått fra F til A.

Anonymkode: b773a...701

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra F til D, så fullt mulig!!’ Dette var dog for 13 år siden

Anonymkode: 14062...864

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens.

Ja, det er innenfor samfunnsvitenskap. Jeg hadde en skriftlig eksamen i et emne som jeg synes er veldig tørt og vrient. Det er obligatorisk, så er ikke mulig å bytte det ut med andre emner. Er i utg.punktet ferdig med bachelor til våren. Har aldri strøket før, så hvis jeg får medhold og består er jeg mer enn nok fornøyd!

Anonymkode: b1c43...5f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...