Gå til innhold

Det beste med jula er at den er over

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er endelig jula ryddet ut og det er heldigvis et år til neste gang. Den påkrevde hylldesten, den påtatte....alle er vennlige mot alle, mathysteriet, julesanger og alt er andre er heldigvis borte for en god stund. Det er også kvelningsfornemmelsen.

Anonymkode: e3289...f77

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste med julen er at det aldri er mer enn et år til neste gang. Elsker den! 😊 Julegleden er helt sikkert påtatt for noen, men slett ikke for oss alle. 

Anonymkode: 6b115...630

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er trist jeg.

Anonymkode: d164f...1eb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får la være å feire jul da, hvis det er så stressende. La oss andre få glede oss over julen og at vi synes det er trist når vi pakker ned pynten igjen.

Anonymkode: 4fd8b...1e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er endelig jula ryddet ut og det er heldigvis et år til neste gang. Den påkrevde hylldesten, den påtatte....alle er vennlige mot alle, mathysteriet, julesanger og alt er andre er heldigvis borte for en god stund. Det er også kvelningsfornemmelsen.

Anonymkode: e3289...f77

Deg om det. 

Anonymkode: 62cc5...494

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du bør revurdere måten du feirer jul! Mye handler jo om å glede andre, men det er forskjell på å glede andre og på å imponere andre 😉 ta ut de juletradisjonene du liker - skap din jul.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som klager, og ikke gjør egen innsats for å få til en forandring.. 🙃🙃

Feiringen blir til som du gjør det til selv, og hvilken innstilling du har til julen. I år feiret jeg jul helt alene, og for en fin erfaring. Er så glad for at jeg gjorde det.

Anonymkode: 0a59b...18b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...