AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Bli en 'uperfekt avslappende ikke-flink pike'! Vil overraske henne med en morsom dag som inneholder litt mer enn middag og drinks. Hun har ikke vært ute å danset på 5 år, så det ordner vi 😉 Men kan dere hjelpe meg med å komme med noen morsomme tips ala oppgaver man har ifb med typ utdrikkiningslag? Hun skal jo bli flinkere til å ikke gjøre ting helt perfekt, så tenker på ting vi kunne utfordret henne med. Og å være litt gal. Hehe Anonymkode: 7856b...ccc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Dette syns jeg høres ut som en veldig, veldig dårlig idé. Personlig hadde jeg klikket i vinkel om noen dro meg med ut for å «drite meg ut». Ellers takk! Middag og drinks holder i lange baner! Anonymkode: 8e051...03f 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette syns jeg høres ut som en veldig, veldig dårlig idé. Personlig hadde jeg klikket i vinkel om noen dro meg med ut for å «drite meg ut». Ellers takk! Middag og drinks holder i lange baner! Anonymkode: 8e051...03f Veldig enig her. Anonymkode: 6f904...801 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Åååå, mener ikke å drite henne ut altså, men noen morsomme oppgaver! Kjenner henne selvfølgelig såpass godt at jeg vet at hun hadde satt pris på det. Anonymkode: 7856b...ccc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Du kommer til å slite med den der, om du prøver. Anonymkode: 17ac3...5d6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Skal du lage slike oppgaver bør du inkludere deg selv, slik at dere driter dere ut like mye begge to. Anonymkode: 8b228...f13 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Hvis du kjenner henne så godt, hvorfor vil du henne så vondt da? Hvorfor må du gjøre det så ubehagelig for henne om hun ikke ber om det selv? Hvem er det du prøver tilfredsstille her egentlig? Det selv og ditt eget egoistiske behov? Hvorfor ikke bare akseptere henne for den hun er og lage en koselig dag hun vil like og som hun er komfortabel med? Anonymkode: 611a5...fd3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå