Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har tenkt å lese boka Beatles av Lars Saabye Christensen, men trenger en liten intro om hva den handler om?

Noen som orker kort å skrive litt hva den handler om? Er ikke så glad i å lese men har hørt mye bra om den, så med tanke på at den er på flere hundre sider må jeg nesten vite hva jeg legger meg ut på, hehe...

takk!

Anonymkode: d82f8...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En gjeng med unge gutter som er kamerater og som bor i Oslo på 1960- og 1970-tallet. 

Anonymkode: e37be...500

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gjeng med unge gutter som er kamerater og som bor i Oslo på 1960- og 1970-tallet. 

Hva mer?

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mer?

Handler om vennskapet mellom guttene, musikken de hører på, skolegang, kjærester. Rett og slett ungdomstid med tidskoloritten fra 60- og 70-tallet. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke så mye mer detaljer enn dette heller, er så lenge siden jeg leste den, men husker jeg likte den utrolig godt :jepp: Og Bly (oppfølger til Beatles) likte jeg aller best!

Har du lest noe annet av Saabye Christensen, Ts?

Endret av Rumle
Skrevet (endret)

Har ikke lest i den boka siden 22. juli 2011. Ble aldri ferdig.

Handlet om fire gutter som sammenligner seg med Beatles-medlemmene. 

Endret av Dalmatian
AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2020 den 17.28, Dalmatian skrev:

Har ikke lest i den boka siden 22. juli 2011. Ble aldri ferdig.

Handlet om fire gutter som sammenligner seg med Beatles-medlemmene. 

Sett bort fra at hver av de fire av hverandre ble kalt for hvert sitt Beatles-navn, så var vel Beatles nokså ubetydelig i denne boken. Altså handlet det slett ikke om dette.

Anonymkode: 081d9...703

• Liker 3
Skrevet

Men fy søren for en sorgmunter, velskrevet, herlig bok. Ble skikkelig glad i disse gutta jeg, og etter så mange sider var det trist boka ble slutt... For min del likte jeg ikke Bly særlig godt, men Beatles er fortsatt en favoritt, enda jeg var 15 da jeg leste den første gang..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...