AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Elsker å pynte meg med strømper når kjæresten er på overnatting. Liker følelsen og synes det er pent, frekt og sexy. Jeg er 23 btw. Hva med dere? Noe dere også gjør? Settes det pris på? Anonymkode: 2326c...60a 4
bullehurk Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Helt klart ! Bytter på med stayups og hofteholder/strømper, suksess her . 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Hun jeg dater liker det. Maad sexy.🤤 Anonymkode: 1e3a1...78d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Kan være dødsexy ja, om du har litt legger og lår da 🙂 Kjøp etter size, så de går øverst på lårene...gjerne shiny. Anonymkode: 72510...694 1
Valar Morghulis Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Oh for sure that is where the Sexy! is. Booopboopdiboop! Banana? Endret 5. januar 2020 av Valar Morghulis
Master1 Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 en kvinne i sexy klær gjor en fort skikkelig tent og kåt Tenning er spenning 1
stgirl Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Har brukt stayups og strømper til hofteholder helt siden mannen min og jeg ble sammen som kjærester for mange år siden, svært ofte når det ligger an til erotikk og oftest sammen med høyhelte pumps eller sandaler med stilett heler. I starten av forholdet vårt kunne jeg til og med ta med strømper og sexy sko i sekken når vi en gang i blant tok en kveldstur i skogen, fant et fint bortgjemt sted for oss selv hvor vi la utover ett stort medbrakt teppe på skogbunn eller eng. Er kanskje litt over snittet visuell av meg til kvinne å være, og har siden jeg var i begynnelsen av tjueårene likt den kontrasten disse damete, feminine plaggene tilfører kontrasten til det rått maskuline. Mannen min elsker fortsatt at jeg kler meg så sexy under kjole eller annen drakt når anledningen byr seg til å leve ut samlivet som elskere, faktisk kjempestor pris..., 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Hva har dere over? Kort kjole? Jeg har fått meg ny kjæreste og er vant til en mann som ikke kunne brydd seg mindre om undertøy, men han nye liker visst både fint undertøy og strømper. Og jeg synes jo egentlig det er litt gøy! Vet bare ikke hvordan jeg skal legge det opp... Drømmer om å gjøre han vill og gal, men vi er foreløpig begge litt usikre så tidlig i forholdet, tror jeg. Anonymkode: 6e171...300 2
ToMan Skrevet 6. januar 2020 #11 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dere over? Kort kjole? Jeg har fått meg ny kjæreste og er vant til en mann som ikke kunne brydd seg mindre om undertøy, men han nye liker visst både fint undertøy og strømper. Og jeg synes jo egentlig det er litt gøy! Vet bare ikke hvordan jeg skal legge det opp... Drømmer om å gjøre han vill og gal, men vi er foreløpig begge litt usikre så tidlig i forholdet, tror jeg. Anonymkode: 6e171...300 Liker utrolig godt dine tanker om at du drømmer om å gjøre mannen din vill og gal. ;-) Jeg er nok lik din nye mann og liker både fint undertøy og stayups. Du spør om hva du skal ha over; Kort kjole eller skjørt er nok en vinner. Gjerne slik at du ved de rette stillingene/positurene antyder hva som er under. Sexy med stayups og kanskje truseløs under f. eks. Tror nok uten tvil at du kan drive dine nye mann til både ville og gale tilstander med bare å ta sjansen på å være litt frekk og dristig. Selv om det er tidlig i forholdet mener jeg at du må tørre å gi litt gass og ta skrittet fullt ut. Du vil kunne nyte godt av responsen. ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #12 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, ToMan skrev: Liker utrolig godt dine tanker om at du drømmer om å gjøre mannen din vill og gal. 😉 Jeg er nok lik din nye mann og liker både fint undertøy og stayups. Du spør om hva du skal ha over; Kort kjole eller skjørt er nok en vinner. Gjerne slik at du ved de rette stillingene/positurene antyder hva som er under. Sexy med stayups og kanskje truseløs under f. eks. Tror nok uten tvil at du kan drive dine nye mann til både ville og gale tilstander med bare å ta sjansen på å være litt frekk og dristig. Selv om det er tidlig i forholdet mener jeg at du må tørre å gi litt gass og ta skrittet fullt ut. Du vil kunne nyte godt av responsen. 😉 Takk, skal prøve! Anonymkode: 6e171...300 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå