AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har en 2 åring som er i trassalder. Her om dagen fikk han ikke villigen sin så han skreik hele veien hjem. Det kom en dame i 70 åra og lirer av seg Herregud. Hvorfor? Har ikke disse barn? Anonymkode: 359d3...6a8 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Hun er 70 år og husker sikkert ikke selv hvordan det var. Anonymkode: 9f1b9...bf9 14
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: b3ba6...ca7 Kan du ikke lese? Anonymkode: 359d3...6a8 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Fordi det er enkelt og man må ha ut stresset sitt. Det enkle er ofte det beste har flere paralleller. Anonymkode: cb8d4...d40 2
Gjest Sansol Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Hun har vokst opp i en tid hvor slik oppførsel ble slått hardt ned på, bokstavelig talt. Barn fikk ikke lov til å vise følelser på den måten når hun var ung. Så hun synes sikkert det er helt uhørt måten vi "diller" med våre unger. Ignorer eller svar tilbake hvis det virkelig plager deg. Kan hende hun tenker seg om om neste gang hun får lyst til å okke seg... eller ikke. Endret 5. januar 2020 av Sansol
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en 2 åring som er i trassalder. Her om dagen fikk han ikke villigen sin så han skreik hele veien hjem. Det kom en dame i 70 åra og lirer av seg Herregud. Hvorfor? Har ikke disse barn? Anonymkode: 359d3...6a8 Det er bedrevitere, som ikke har barn eller glemt hvordan det er å ha barn eller ikke forstår at det er like stor forskjell på barn som voksene. Respektløse mennesker som mangler empati og forståelse for situasjoner de ikke forstår eller har noe med. Anonymkode: e4b1b...a82 13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Lurte hun på om dere ikke har barn? Er det skrivefeil? Jeg skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 6b808...6fc 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke lese? Anonymkode: 359d3...6a8 Jo, damen sa visst "Herregud". Vet du hvorfor hun sa det, hvis det var det eneste hun sa? Anonymkode: b3ba6...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Ungen min pleier å kommentere "baby lei seg" også svarer jeg som regel "ja, baby/jenta/gutten er lei seg". Før jeg fikk barn tenkte jeg nok det var mange dårlige foreldre. Nå med baen selv dømmer jeg ikke så ofte. Og ihvertfall ikke synlig/merkbart for den det gjelder. Anonymkode: 2c72f...883 8
fiskennemo Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 Hater barn, hater grining og sutring. Ja, når man er på offentlige steder må man nesten bare tåle det, men ser ofte at foreldrene ikke gjør noe for å få de til å roe seg ned- sitter bare limt inn i telefonen OG DA synes jeg det er helt innenfor å lire av seg noen ord eller gi noen blikk. Synes også at foreldre som tar med seg småbarn på fly er fryktelig egoistiske. Ikke ta med snørrungen din på religiøse steder heller, vet ikke hvor mange begravelser jeg har vært i hvor grining av småbarn har ødelagt seremonien. 36
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 Nei, det som feiler dem er vel at de også må høre på en skrikerunge hele veien hjem, som i grunn er ganske slitsomt. Personlig velger jeg å holde irritasjonen inni meg og setter musikk på øra når slikt skjer, for man trenger ikke å ha barn selv for å forstå at det ikke bare er å få enn trassig 2-åring til å holde kjeft på kommando. Anonymkode: 9bca8...379 19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #14 Skrevet 5. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurte hun på om dere ikke har barn? Er det skrivefeil? Jeg skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 6b808...6fc Hva snakker du om? Ta deg tid til å lese hva som skrives. Jeg skrev lirer av seg ikke lurer. Anonymkode: 359d3...6a8 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, fiskennemo skrev: Hater barn, hater grining og sutring. Ja, når man er på offentlige steder må man nesten bare tåle det, men ser ofte at foreldrene ikke gjør noe for å få de til å roe seg ned- sitter bare limt inn i telefonen OG DA synes jeg det er helt innenfor å lire av seg noen ord eller gi noen blikk. Synes også at foreldre som tar med seg småbarn på fly er fryktelig egoistiske. Ikke ta med snørrungen din på religiøse steder heller, vet ikke hvor mange begravelser jeg har vært i hvor grining av småbarn har ødelagt seremonien. Fy jeg synes synd på deg virkelig. Du ender opp som hun gamle dama jeg møtte på garantert. Anonymkode: 359d3...6a8 22
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det som feiler dem er vel at de også må høre på en skrikerunge hele veien hjem, som i grunn er ganske slitsomt. Personlig velger jeg å holde irritasjonen inni meg og setter musikk på øra når slikt skjer, for man trenger ikke å ha barn selv for å forstå at det ikke bare er å få enn trassig 2-åring til å holde kjeft på kommando. Anonymkode: 9bca8...379 Hun gikk forbi oss det var det hele hun måtte ikke høre på han. Anonymkode: 359d3...6a8 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en 2 åring som er i trassalder. Her om dagen fikk han ikke villigen sin så han skreik hele veien hjem. Det kom en dame i 70 åra og lirer av seg Herregud. Hvorfor? Har ikke disse barn? Anonymkode: 359d3...6a8 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke lese? Anonymkode: 359d3...6a8 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? Ta deg tid til å lese hva som skrives. Jeg skrev lirer av seg ikke lurer. Anonymkode: 359d3...6a8 Du virker ikke så veldig hyggelig. Om det du skriver her reflekterer måten du er på i virkeligheten hadde jeg nok kunnet kommet med et «herregud» i forbifarten, jeg også. Anonymkode: 62a06...7d3 33
fiskennemo Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fy jeg synes synd på deg virkelig. Du ender opp som hun gamle dama jeg møtte på garantert. Anonymkode: 359d3...6a8 Håper det. Drømmen er å bo alene i et lite hus i skogen. Jeg skal bli hun sure drittkjerringa som barn har veddemål om å banke på døra osv fordi det går rykter om at jeg er en heks. 😘 25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #19 Skrevet 5. januar 2020 Altså, den gamle dama sa bare «herregud». Du kan virkelig ikke være så nærtagen, det kommer til å bli ekstremt slitsomt for deg. Anonymkode: e417a...2e9 30
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #20 Skrevet 5. januar 2020 Heldigvis er den generasjonen snart utdødd Anonymkode: 09787...b19 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå