Gå til innhold

Hva feiler det folk som glaner eller slenger komentarer om barn som gråter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 2 åring som er i trassalder. Her om dagen fikk han ikke villigen sin så han skreik hele veien hjem. Det kom en dame i 70 åra og lirer av seg Herregud. Hvorfor? Har ikke disse barn? 

Anonymkode: 359d3...6a8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: b3ba6...ca7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hun er 70 år og husker sikkert ikke selv hvordan det var.

Anonymkode: 9f1b9...bf9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Kan du ikke lese?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er enkelt og man må ha ut stresset sitt. Det enkle er ofte det beste har flere paralleller. 

Anonymkode: cb8d4...d40

• Liker 2
Gjest Sansol
Skrevet (endret)

Hun har vokst opp i en tid hvor slik oppførsel ble slått hardt ned på, bokstavelig talt. Barn fikk ikke lov til å vise følelser på den måten når hun var ung. Så hun synes sikkert det er helt uhørt måten vi "diller" med våre unger. Ignorer eller svar tilbake hvis det virkelig plager deg. Kan hende hun tenker seg om om neste gang hun får lyst til å okke seg... eller ikke.

Endret av Sansol
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en 2 åring som er i trassalder. Her om dagen fikk han ikke villigen sin så han skreik hele veien hjem. Det kom en dame i 70 åra og lirer av seg Herregud. Hvorfor? Har ikke disse barn? 

Det er bedrevitere, som ikke har barn eller glemt hvordan det er å ha barn eller ikke forstår at det er like stor forskjell på barn som voksene. 

Respektløse mennesker som mangler empati og forståelse for situasjoner de ikke forstår eller har noe med. 

Anonymkode: e4b1b...a82

• Liker 13
Skrevet

De har lite empati.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lurte hun på om dere ikke har barn? Er det skrivefeil? Jeg skjønner ikke hva du mener.

Anonymkode: 6b808...6fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du ikke lese?

Jo, damen sa visst "Herregud". Vet du hvorfor hun sa det, hvis det var det eneste hun sa?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ungen min pleier å kommentere "baby lei seg" også svarer jeg som regel "ja, baby/jenta/gutten er lei seg". Før jeg fikk barn tenkte jeg nok det var mange dårlige foreldre. Nå med baen selv dømmer jeg ikke så ofte. Og ihvertfall ikke synlig/merkbart for den det gjelder.

Anonymkode: 2c72f...883

• Liker 8
Skrevet

Hater barn, hater grining og sutring. Ja, når man er på offentlige steder må man nesten bare tåle det, men ser ofte at foreldrene ikke gjør noe for å få de til å roe seg ned- sitter bare limt inn i telefonen OG DA synes jeg det er helt innenfor å lire av seg noen ord eller gi noen blikk. :) 

Synes også at foreldre som tar med seg småbarn på fly er fryktelig egoistiske. Ikke ta med snørrungen din på religiøse steder heller, vet ikke hvor mange begravelser jeg har vært i hvor grining av småbarn har ødelagt seremonien. 

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det som feiler dem er vel at de også må høre på en skrikerunge hele veien hjem, som i grunn er ganske slitsomt. Personlig velger jeg å holde irritasjonen inni meg og setter musikk på øra når slikt skjer, for man trenger ikke å ha barn selv for å forstå at det ikke bare er å få enn trassig 2-åring til å holde kjeft på kommando.  

Anonymkode: 9bca8...379

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurte hun på om dere ikke har barn? Er det skrivefeil? Jeg skjønner ikke hva du mener.

Anonymkode: 6b808...6fc

Hva snakker du om? Ta deg tid til å lese hva som skrives. Jeg skrev lirer av seg ikke lurer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, fiskennemo skrev:

Hater barn, hater grining og sutring. Ja, når man er på offentlige steder må man nesten bare tåle det, men ser ofte at foreldrene ikke gjør noe for å få de til å roe seg ned- sitter bare limt inn i telefonen OG DA synes jeg det er helt innenfor å lire av seg noen ord eller gi noen blikk. :) 

Synes også at foreldre som tar med seg småbarn på fly er fryktelig egoistiske. Ikke ta med snørrungen din på religiøse steder heller, vet ikke hvor mange begravelser jeg har vært i hvor grining av småbarn har ødelagt seremonien. 

Fy jeg synes synd på deg virkelig. Du ender opp som hun gamle dama jeg møtte på garantert.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det som feiler dem er vel at de også må høre på en skrikerunge hele veien hjem, som i grunn er ganske slitsomt. Personlig velger jeg å holde irritasjonen inni meg og setter musikk på øra når slikt skjer, for man trenger ikke å ha barn selv for å forstå at det ikke bare er å få enn trassig 2-åring til å holde kjeft på kommando.  

Anonymkode: 9bca8...379

Hun gikk forbi oss det var det hele hun måtte ikke høre på han. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke lese?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Ta deg tid til å lese hva som skrives. Jeg skrev lirer av seg ikke lurer.

Du virker ikke så veldig hyggelig. Om det du skriver her reflekterer måten du er på i virkeligheten hadde jeg nok kunnet kommet med et «herregud» i forbifarten, jeg også. 

Anonymkode: 62a06...7d3

• Liker 33
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fy jeg synes synd på deg virkelig. Du ender opp som hun gamle dama jeg møtte på garantert.

Håper det. Drømmen er å bo alene i et lite hus i skogen. Jeg skal bli hun sure drittkjerringa som barn har veddemål om å banke på døra osv fordi det går rykter om at jeg er en heks. 😘

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Altså, den gamle dama sa bare «herregud». Du kan virkelig ikke være så nærtagen, det kommer til å bli ekstremt slitsomt for deg. 

Anonymkode: e417a...2e9

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er den generasjonen snart utdødd :) 

Anonymkode: 09787...b19

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...