Herix Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har veldig lyst til å fri til samboeren min på skuddårsdagen, da vi også skal på en tur denne helga tenkte jeg at det er en veldig fin mulighet. Lurer egentlig på om det er andre kvinner her som har fridd til mannen sin, hva fikk du til svar? Og hvor lenge hadde dere vært sammen før du fridde? Hvordan kan jeg så subtilt som mulig finne ut om han vil si ja eller nei uten å avsløre at jeg har tenkt til å spørre?
Gjest Kristinenysjerrig Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Vurderer selv å fri 29 februar😳 men vetikke om jeg tørr❤️ Han blir ikke fri med det første, så tenker kanskje jeg skal trå til💍 vi har vært sammen 2 år i februar❤️ Å han er verdens beste «pappa» for mitt barn❤️
Trotwood Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Dere snakker vel sammen til vanlig, hva tanker har han om bryllup? Når dere har vært i bryllup selv hva snakket dere om da? Vi snakket om våre tanker om å gifte oss allerede helt i starten av forholdet, det er jo ganske naturlig å snakke om når man har vært sammen en stund eller er litt oppi åra og man har/ønsker barn. Jeg har ikke fridd, men det gjorde ikke mannen heller, vi bare snakket løst om det en stund også var jeg litt sånn, nei skal vi gifte oss må vi bare få gjort det snart Vi gifter oss nå i vår og har vært sammen 5år og har ett barn.
Herix Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2020 (endret) På 5.1.2020 den 19.40, Trotwood skrev: Dere snakker vel sammen til vanlig, hva tanker har han om bryllup? Når dere har vært i bryllup selv hva snakket dere om da? Vi snakket om våre tanker om å gifte oss allerede helt i starten av forholdet, det er jo ganske naturlig å snakke om når man har vært sammen en stund eller er litt oppi åra og man har/ønsker barn. Jeg har ikke fridd, men det gjorde ikke mannen heller, vi bare snakket løst om det en stund også var jeg litt sånn, nei skal vi gifte oss må vi bare få gjort det snart Vi gifter oss nå i vår og har vært sammen 5år og har ett barn. Vi har ikke vært i bryllup sammen enda, men vi skal nå om et par måneder. Ellers blir det i sammenheng med at noen gifter seg på TV og jeg kan kikke litt lurt på han, har spurt forsåvidt om han kunne tenke seg å gifte seg, men han sier da at han godt kunne det om noen år. Altså vi kan jo forlove oss nå og vente 2/3 år? Endret 16. januar 2020 av Herix
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Det kan jo hende han har lyst til å fri også? Jeg har vært gift før, men da ble vi enige, så jeg har sagt til kjæresten at om vi skal gifte oss i fremtiden ønsker jeg at han skal fri. Så det er han inneforstått med, og han er manne-mann som jeg vet gjør det når han får lyst. Jeg sier ikke at du ikke skal fri, men jeg tror en del menn ser på det som noe de ønsker å gjøre - men selvsagt ikke alle. Vi er også enige om at når man har forlovet seg så begynner man å planlegge bryllup, som gjerne er i løpet av 1-1,5 år etterpå frieriet. Vet du hva kjæresten din tenker om de tingene? Er ikke alle som ser poenget i å være forlovet så lenge, så er jo greit å vite Nå har du jo halvannen måneder på deg til å finne ut om du skal gjøre det, så du kan jo ha en liten prat med han om det hvis det passer. Man sender jo et signal om at man skal gifte seg i det man forlover seg, og mange begynner å spørre med en gang "når er bryllupet?" når man sier man er forlovet. Jeg kjenner et par hvor det går 3 år fra forlovelse til bryllup, men det er pga økonomi og at de trenger å spare lenge. Anonymkode: 017b7...924
Teyla Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Ja, jeg fridde for 4 år siden. Snart har vi vært gift i 3 ❤️ Vi hadde da vært sammen i mange år, snakket ofte om framtiden, hva, hvis, når, også i forbindelser med bryllup. En gang vi var gjest i bryllup i utlandet, snakket vi om at det har pent og flott, og kunne tenkt å ha det slikt selv... Jeg var altså trygg på at han ville dele livet med meg, men noe frieri kom aldri 😅 I dagene etter at han sa ja spurte jeg om han virkelig ikke hadde skjønt noen av hintene mine, og nei, de hadde gått rett over hodet på han! Han var tilfreds slik vi levde, og var derfor ikke inne på tanken om å endre på noe. Vi kvinner er kanskje oftere mer romantiske sånn, og derfor tenker meg på det? 😊 Men han syntes det var hyggelig, og et form for neste steg, på en måte. Sånn at man ikke gror fast 😉 Så, er du i et stabilt forhold med en mann du får inntrykk av har lyst å leve livet med deg, gå for det!!! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 Romantisk, gjør det❤️ Anonymkode: e0788...277
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #8 Skrevet 17. januar 2020 Jeg har veldig lyst til å bli fridd til, men har prøvd å hinte om at det er skuddår i år i håp om at han får ut fingeren😂 Hvis du er usikker på hva han vil svare kan du jo ta opp temaet sånn litt skjult, og se hvordan han reagerer. Men jeg tenker at man frir vel ikke om ikke man er forberedt på å få et ja. Anonymkode: 0bde8...b75
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #9 Skrevet 20. januar 2020 Jeg skal også fri!! ♥️ Har planer om å kjøpe ring til begge, må bare finne en lur måte og finne ring-størrelsen hans 🙈 Vi har nå vært sammen i 3år og bygger nå hus sammen 😄 Om dere aldri ha snakket om giftermål eller bryllup, ikke nødvendigvis i en seriøs setting, så hadde jeg ikke gjort det 🙈 Lykke til! Anonymkode: d32b7...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå