Gå til innhold

Er her Noen jeg kan snakke med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter, tror jeg. Trenger noen å fortelle til og eventuelt få noen råd fra. Skriv ett innlegg i tråden her om du ønsker å hjelpe meg, så tar jeg kontakt! 

Anonymkode: 7b6b7...79e

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hva er det du trenger råd til? Hvis du skriver noe mer om det kan det være du får bedre respons.

Ellers anbefaler jeg også Mental Helse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger råd til en situasjon. En komplisert en.

Gjest Blondie65
Skrevet

Foreslår at du legger den ut her da. Da kan du få råd fra flere.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg kan ikke det. Det er en spesiell situasjon og det er ikke så mange andre som er i den samme knipa. Jeg har stort sjanse for å bli gjenkjent.

Gjest Blondie65
Skrevet

Vel, da anbefaler jeg familievernkontoret - jeg går ut fra at denne situasjonen er relatert til barn og familie siden den ligger her. 

Jeg har dessverre negativ erfaring med private meldinger og vil ikke bruke tiden min på en AB som jeg ikke kjenner på privat melding.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Blondie65 skrev:

Vel, da anbefaler jeg familievernkontoret - jeg går ut fra at denne situasjonen er relatert til barn og familie siden den ligger her. 

Jeg har dessverre negativ erfaring med private meldinger og vil ikke bruke tiden min på en AB som jeg ikke kjenner på privat melding.

Hvordan negativ erfaring? Jeg har skrevet om situasjonen og ønsker kun råd. Det handler om meg selv (voksen) og mine voksne foreldre, er litt usikker hva jeg bør gjøre. Men jeg får finne ett annet forum

Gjest Blondie65
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan negativ erfaring? Jeg har skrevet om situasjonen og ønsker kun råd. Det handler om meg selv (voksen) og mine voksne foreldre, er litt usikker hva jeg bør gjøre. Men jeg får finne ett annet forum

Det var noen som ikke likte rådene de fikk ... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar mot det jeg får. Det er ikke noe galt mottakeren KAN si 😊.. Men jeg skal finne ett annet forum. Var lite trykk her inne

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar mot det jeg får. Det er ikke noe galt mottakeren KAN si 😊.. Men jeg skal finne ett annet forum. Var lite trykk her inne

Du får ikke særlig respons når du ikke skriver hvilken situasjon du er i. Det sitter langt inne for folk å ta kontakt med en anonym bruker når de ikke vet hva problemet er.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv på et annet forum så må du nok beskrive litt mer hva du faktisk ønsker å snakke om. Selv takket jeg ja til PM en gang og endte med at vedkommende truet med å begå selvmord om jeg sluttet å snakke med henne. Skjønner at hun slet, men det var et helvete for meg også. 

Anonymkode: 0ef8b...7d7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å få profesjonell hjelp hvis du ikke kan skrive hva det er snakk om. De færreste av oss vil takke ja til å komme med råd til noe vi ikke har kompetanse til å hjelpe med.

Anonymkode: 49f3d...696

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som nettopp skrev et innlegg på vennehjelpen på fb?

Anonymkode: 49f3d...696

AnonymBruker
Skrevet

Kan virkelig anbefale kirkens sos.. der kan du også chatte anonymt. Ventetiden er verdt det. 

Anonymkode: 8a21c...1f5

Skrevet

Kjære deg, du kan ta kontakt med meg!❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...